Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Wyniki Orange Polska: 300 tysięcy osób zrezygnowało z telefonu stacjonarnego

Wyniki Orange Polska: 300 tysięcy osób zrezygnowało z telefonu stacjonarnego

Wyświetlaj:
dorka167 / 37.152.19.* / 2016-04-25 22:26
Nic dziwnego ze odchodzą ,ja tez odejdę i powiem jeszcze 10 zeby nie był w tej sieci ,podejscie do klienta brak pomocy z ich strony ,porazka. a trzymanie klienta na siłę nic nie daje ,ja osobiscie nie mam wogole zasięgu w domu ale to pseudo firmę guzik obchodzi na moją reklamację odpowiedzieli ze to nie ich wina .Pewnie ze nie ich tylko moja,ze byłam taka głupia i wzięlam u nich abonament .Nigdy ,nigdy więcej,omijać z daleka tę siec
paweł757 / 178.43.72.* / 2016-04-25 22:10
nedługo wszyscy sie do wrzosowych z orange przenisą ja ma dwie komorki fapaka płace 140zł około koczy mi sie umowa chciałem tylko takie warunki jak dla obcej osoby ktora perwszy raz bieze nic z tego daja gorsze warunki i to bardzo dla obcego jest np telefon nokia za 1 zł przy fun packu a dlamnie z 15 letnim stażem nie ma pisałem emejla ze przedłuze ale nech dadza warunki jak dla młodego nic z tego dział utrzymania klienta mnie spławił wiec wypowiedziałem umowe a takich jak ja jest setki orange tak trzymajce dalej
Andi590 / 83.30.245.* / 2016-04-25 22:51
Nie pisz bzdur jako stały klient ja 5 lat mam lepsze warunki od nowych.
Wystarczy sprawdzic w necie
paweł757 / 94.240.22.* / 2016-04-26 13:56
ty pisze bzdury ja wysłałem emejla do działu utzrymania klienta i mnie spławili moge dostac gadzet jak oni mi wybiora a nie jaki ja sobie wybrałem czyli nokia jaka jest dla nowych klientów całkowity brak elastycznosci wobec klienta i nie musze sprawdzac na necie nie mam czasu dzwoniłem i rozmawaiłem z konsultantem ktory potwierdził co inny dział
Xavierkowy / 79.185.154.* / 2016-04-25 22:08
"Spadała też liczba klientów stacjonarnego internetu szerokopasmowego do 2,1 mln z 2,2 mln rok wcześniej, mimo że firma uruchomiła usługi superszybkiego transferu na łączach światłowodowych." jak to mogło im pomóc skore te usługi uruchomili w największych miastach gdzie ludzie mają wybór (kablówka albo inni operatorzy), niech te usługi uruchomią gdzie nie ma alternatywy takiej jak (UPC, Vectra itp.) wtedy na 100% będą mieli większe zyski. Mieszkam 20km od centrum pod Warszawą i jedynie mogę mieć neostradę na miedzi a chciałbym światłowód i 300mb/s (i tak jestem w dobrej sytuacji bo mam 38mb/s inni mają 7/10/20mb/s max)
BOLOBOLO / 212.160.106.* / 2016-04-25 22:15
No prawda u mnie było tak samo ale zrezygnowałem z tego dziadostwa bo jakość łącza na miedzi jest bardzo kiepska, utraty pakietów, skaczące pingi od 59 do nawet 600 m/s kosmos, no i oczywiście przez 8 lat nic nie robili zero napraw, modernizacji i jeszcze bezczelnie reklamują się jako dostawca internetu światłowodowego hahaha.... żenada. Ale udało się zerwać umowę z winy ORANGE i jest cool.
tojaja / 128.127.95.* / 2016-04-25 22:05
A ja mam od nich tel na kartę pre paid a internet radiowy od lokalnego operatora. Komu dziś potrzebny telefon z kablem? Ludzie to trzymają,bo firma wciska im w pakiecie z wolnym internetem i TV.Jeszcze ze 3 lata i telefon z kablem będziemy pokazywać dzieciom w muzeum albo w urzędzie na biurku.Przecież to archaizm,który wymiera naturalnie-jest w zaniku i żadna firma tej sieci kablowej nie odkupi,a każda inwestycja w kable z inwestycjami za fundusze UE w (internet) to pieniądze zakopane w ziemię.W erze rozwoju technologii i superszybkiego internetu z satelity zakopywanie kabli w ziemi to jakiś sen wariata...
Warto pamiętać,że sam światłowód jest tani,ale przetworzony-jako kabel - już nie.Droga jest technologia obróbki,osprzęt ,a i tak do końcowego odbiorcy trafia kabel miedziany,a światłowody to są głównie między centralami.
Mick614 / 77.65.57.* / 2016-04-25 22:10
Jesteś idiotą z wyboru , czy taki się urodziłeś ???
Jan 33 / 78.88.29.* / 2016-04-25 22:04
Gdy była IDEA to każda korzystniejsza oferta dla nowych abonentów dotyczyła także starych, bo operator szanował swoich abonentów. Gdy sieć przejął orange nastąpił koniec szacunku a rozpoczął się pazerny biznes. A przejęcie tpsa przepełniło szalę zachłanności i umocniło operatora na rynku.
sternik / 178.42.86.* / 2016-04-25 22:02
Jaj było złote jabłko TPSA-potęga ,monopolista to przeszkadzało! podzielilo los innych soprywatyzowanych -czyt.rozkradzionych tylko troche to trwało bo majatek duzy ,nieruchomości,rynek abonencki,ale czego nie potrafią jak zepsuć i nie dziwota.Namnożylo sie prezesów ,dyrektorów darmozjadów i firm a w izbu!!!!
anonim29 / 83.142.121.* / 2016-04-25 21:48
Czała siec komórkowa Orange musi zniknąc na awsze ludie z tym samym numerem telefonu musza przejsc do sieci heyah z wzieciem nowego telefonu albo bez z najniszym abonametem z nielimitowanymi smsami rozmowami mms i na stacjionarne do wsytkich sieci internet musi byc domowy,osiedlowy
jarek 555 / 89.67.194.* / 2016-04-25 21:44
30 złotych za utrzymanie drutu. Kiedyś za komuny w tym były jakieś rozmowy. Ja dawno olałem a mama ma telefon prawie stacjonarny bez drutu (taka komórka)
Mustang 72 / 80.62.116.* / 2016-04-25 21:44
I czemu się dziwić....miałem tel.kom. w abonamencie w Orange a wcześniej w Idei od 14 lat i przy ostatniej umowie którą chciałem przedłużyc zaproponowali mi takie warunki że śmiech na sali.Gorsze niż 2 lata wcześniej wiec podziękowałem a pewnie w podobnej sytuacji są tysiące wiec czemu się dziwić.Polak nie znaczy idiota do strzyżenia
ALKA333 / 94.78.137.* / 2016-04-25 21:40
W 1997 roku zapłaciłam za podłączenie telefonu stacjonarnego TPSA około 6 milionów ( obecnie około 600 zł). Wtedy było dużo i obecnie również niemało! Te pieniądze poszły na światłowody (przypuszczam),a gdy sprzedawano tę firmę polską zagranicznemu inwestorowi nie dostaliśmy złamanej złotówki! Polacy wszyscy co mieli telefony stacjonarne zrobieni zostali w przysłowiowego KONIA! Obecny Inwestor ORANGE korzysta z przewodów,którzy zapłacili pierwsi abonenci! Tak jest z naszą całą gospodarką,domami itp..... Nasi dziadowie i ojcowie wybudowali Warszawę płacąc ogromne sumy co miesiąc (jak na owe czasy) na jej odbudowę,a obecnie te całkowicie odbudowane budynki oddaje się "właścicielom" przedwojennym! Nic z tego nie rozumiem.....
tojaja / 128.127.95.* / 2016-04-25 22:17
Jak już sypiesz kwotami to dodaj uczciwie,że te pieniądze z inwestycji dostałeś spowrotem w rozliczeniu na rozmowy.Ale faktem jest,że tak czy inaczej wszyscy Polacy tworzyli tą firmę, którą w 2001r sprzedano Francuzom za żenujące pieniądze.No cóż , było-minęło
AndrzeC / 90.208.141.* / 2016-04-25 21:37
Milaem kiedys piec numerow komorkowych w dzialanosci z nimi, i 2 lub 3 z nich konczyly umowy wiec zapytalem sznownego doradce +salonu we Wroclawiu jaka ofete moge dostac na odnowienie tych kilku numerow. Jak to zobaczylem poparzylem sie na doradce troche przytlumiony zastanwiajac sie czy to jest zart czy powazna oferta. Wyniki oferty na 2-3 telefony byl gorszy niz dla przecietnego przechodnia wchodacego do salonu aby somie wziasc jakis telefon. Zwrocilem sie do Managera tego slonu o potwierdzenie czy to jest ich najlepsza ofrta da klienta ktory miesiecznie wydaje okolo 800PLN na telefon, a on ku zdziwieniu potwierdzil, na co ja bez zastnawiania sie powiedzialem prosze zatem o zakocznenie umowy tych numerow oraz wspomnialem, ze pozoste numery rowniez beda przeniesione do innego operatora.
Manager na to z wladcza mina wygranego, "prosze bardzo niech Pan robi co Pan uwaza" .

Pytanie czy wyniki tej sieci moga dziwic jezeli tak siec traktuje swoich klientow a Manager nawet nie kiwnie palcem, aby przekonac kiienta do pozostania.

Gratulacie i pozdrowienia dla salonu we wroclawiu
Mario775 / 31.182.95.* / 2016-04-25 21:33
Ja byłem ich klientem od czasów Idea moja cierpliwość sięgnęła zenitu kiedy dostałem "super promocje" specjalnie dla mnie która była 50% droższa od tej której uzywałem tego samego dnia przeniosłem numer
viki23 / 37.47.232.* / 2016-04-25 21:33
Wszyscy operatorzy mają podobne oferty, w tych czasach stawki są zbliżone wiec każdy wybiera to co lubi. Dla mnie Orange jest ok dobrze się kojarzy. A obsługa zależy też od klienta tak jak w każdej placówce handlowej. Ja pracuje w banku i codziennie mam trudnych klientów wiec najpierw spójrzmy na siebie a później wymagajmy. Każdy jest tylko człowiekiem. Więcej zadowolenia z życia ludzie i życzliwości a nie wiecznego narzekania.
Ja-( / 188.146.136.* / 2016-04-25 21:31
Jeszcze parę miesięcy i będę wolny! Szkoda słów, zero szacunku zarówno dla nowych jak i obecnych klientów.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Miron_1 / 87.206.38.* / 2016-04-25 21:31
Ja odszedłem z Orange, bo ... Karolak.

Najnowsze wpisy