Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

Dodatek do gry z serii 'Nemesis' zebrał ponad 32 mln zł na Kickstarterze

0
Podziel się:

Dodatek do gry planszowej "Nemesis: Lockdown" autorstwa wrocławskiego studia Awaken Realms (AR) z sukcesem zakończył zbiórkę na Kickstarterze, którą wsparło blisko 42 tys. osób. Ovid Works wspólnie ze studiem z Wrocławia pracuje już nad grą wideo "Nemesis: Distress", której premiera w wersji "early access" planowana jest w 2021 r., poinformował Ovid Works.

Dodatek do gry z serii 'Nemesis' zebrał ponad 32 mln zł na Kickstarterze
(Flickr)

"Ovid Works wspólnie z Awaken Realms Digital liczą, że gra wideo powtórzy, przynajmniej w pewnym stopniu, sukces planszówki 'Nemesis'. Uważana jest ona za światowy hit, który trafił do dziesiątków tysięcy graczy na całym świecie. 'Nemesis: Distress' będzie grą multiplayer, w której gracze wcielą się w członka załogi kosmicznego transportowca, na pokładzie którego dochodzi do tragedii i w efekcie awaryjnego wybudzenia załogantów. Uczestnicy rozgrywki wylosują swój sekretny cel w postaci np. przesłania informacji o intruderach, uratowania statku lub zabicia jednego z pozostałych załogantów" - czytamy w komunikacie.

"Cały urok gry polega na tym, że gracze nie zdradzają swojego sekretu i nie wiedzą o swoich celach. Dlatego w rozgrywce będą występowały elementy blefu, sojuszy oraz zdrady. W grze wykorzystujemy model 'zdrajcy', który opracowujemy na bazie doświadczeń AR z gry Nemesis w ramach dofinansowania GameINN 3, organizowanego przez NCBiR" - powiedział prezes Ovid Works Jacek Dębowski, cytowany w komunikacie.

Gra Nemesis zdywersyfikuje portfolio gier Ovid Works, które do tej pory stanowiły produkcje premium, gdzie monetyzacja jest jednorazowa. Z kolei gra wieloosobowa umożliwia monetyzację na bieżąco, zaznaczono.

"Gra 'Nemesis: Distress' nie jest portem 1:1 gry planszowej. Patrzymy na grę w oparciu o całe uniwersum, bo jak przyrównać multiplayer survival shooter'a do turowej rozgrywki osób zebranych wokół gry planszowej? Najważniejsze dla nas to, aby core gry - poczucie zagrożenia, bezradność wobec intuderów, czy też możliwość zostania zdradzonym przez współzałogantów - został utrzymany. Wspólnie z kolegami i koleżankami z AR dokładamy wszelkich starań, aby jak najlepiej oddać ducha gry planszowej wykorzystując w pełni możliwości, jakie daje medium cyfrowe. Gra opracowywana jest od podstaw z myślą o rozgrywce na komputerze" - dodał Dębowski.

Ovid Works na początku kwietnia złożyło dokument informacyjny na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Spółka liczy na debiut na tzw. małej giełdzie w ciągu najbliższych kilku tygodni.

Ovid Works zostało założone w 2015 r. i obecnie składa się z 18-osobowego zespołu. Dotychczas spółka otrzymała dofinansowania na łączną kwotę ok. 5,2 mln zł. Właścicielem 32,4% akcji Ovid Works jest Varsav Game Studios.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)