Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

IMS miało 9,29 mln zł zysku netto, 16,55 mln zł EBITDA w 2018 r.

0
Podziel się:

IMS odnotowało 9,29 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2018 r. wobec 7,86 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.

IMS miało 9,29 mln zł zysku netto, 16,55 mln zł EBITDA w 2018 r.

Zysk operacyjny wyniósł 12,07 mln zł wobec 9,89 mln zł zysku rok wcześniej. Wynik EBITDA wyniósł 16,55 mln zł wobec 13,46 mln zł rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 52,7 mln zł w 2018 r. wobec 48,05 mln zł rok wcześniej.

W ujęciu jednostkowym zysk netto w 2018 r. wyniósł 9,27 mln zł wobec 7,14 mln zł zysku rok wcześniej.

"Osiągnięte w 2018 roku wyniki są zgodne z przedstawioną przez nas prognozą finansową. W 2018 roku odnotowaliśmy wzrost przychodów w kluczowych segmentach sprzedażowych - abonamentach i reklamie. Wzrosty przychodów i zysków to efekt realizowanej strategii rozwoju naszej grupy kapitałowej. Strategię tą publikowaliśmy i szeroko opisywaliśmy od końca 2015 roku w raportach okresowych" - napisał prezes Michał Kornacki w liście do akcjonariuszy.

Grupa IMS jest dostawcą wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego w miejscu sprzedaży. Działania grupy skupiają się w trzech głównych obszarach marketingu sensorycznego: audiomarketingu (przygotowanie i emisja formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych), wideomarketingu (produkcja i emisja przekazów reklamowych na ekranach plazmowych) oraz aromamarketingu (dobór i dystrybucja kompozycji zapachowych). Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od 2014 r. (początkowo jako Internet Media Services).

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)