Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Poczta Polska: 20% paczek klienci odbierają w sieci 'Odbiór w Punkcie'

0
Podziel się:

Klienci Poczty Polskiej w grudniu 2018 r. korzystali z usługi "Odbiór w Punkcie" dwa razy częściej niż przed rokiem, podała Poczta. Co piąta paczka była odbierana w pocztowej sieci click&collect, która obejmuje już 11 tys. punktów.

Poczta Polska: 20% paczek klienci odbierają w sieci 'Odbiór w Punkcie'

"Sieć click&collect Poczty Polskiej, zgodnie z zapowiedziami, powiększyła się do 11 tys. punktów i obejmuje placówki pocztowe, stacje PKN Orlen, sklepy Żabka/Freshmarket oraz kioski i saloniki Ruchu. To największa tego typu sieć w całej Polsce. Dzięki niej klienci Poczty Polskiej mają możliwość odebrania swojej przesyłki w wybranym przez siebie miejscu o dogodnej dla siebie porze. Dostępność punktów sprawia, że klienci coraz częściej korzystają z tej formy odbierania zakupów internetowych" - czytamy w komunikacie.

W 2018 roku było ich o prawie 60% więcej niż w roku 2017, a w grudniu nawet dwukrotnie więcej niż rok wcześniej w tym samym okresie. Poczta Polska spodziewa się, że w tym roku dynamika przesyłek odbieranych w punktach wyniesie co najmniej 150%, podano również.

"Dynamiczny wzrost liczby przesyłek zamawianych do punktów odbioru potwierdza, że przyjęta przez Pocztę strategia jest zgodna z oczekiwaniami klientów. Polacy cenią sobie wygodę zakupów i możliwość ich odebrania tam gdzie jest to najbardziej wygodne. Usługa 'Odbiór w Punkcie' spełnia te oczekiwania, dlatego w najbliższych miesiącach Poczta Polska rozwinie sieć o kolejne kilkaset punktów" - czytamy dalej.

Sieć "Odbiór w Punkcie" to najszybciej rosnący kanał dostaw w Poczcie Polskiej. To klient decyduje, gdzie i kiedy ma się zgłosić po swoją przesyłkę. Ma to szczególne znaczenie dla kupujących w e-sklepach, którzy większość dnia przebywają poza miejscem zamieszkania.

Poczta Polska posiada największą sieć dystrybucyjno-logistyczną w kraju, obejmującą ponad 7,5 tys. placówek. W ciągu ostatnich dwóch lat spółka, uwzględniając zapotrzebowanie klientów, otworzyła blisko 200 nowych punktów, zarówno w małych miejscowościach, na wsiach, jak i w aglomeracjach, podsumowano.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)