T-Bull zanotował 4,16 mln pobrań swoich gier w czerwcu 2019

Warszawa, 16.07.2019 (ISBnews) - T-Bull zanotował 4 155 254 nowych pobranń swoich gier w czerwcu 2019 roku, podała spółka. To kolejny rozwojowy miesiąc dla wrocławskiej spółki.

Obraz

Rynek aplikacji mobilnych przechodzi ostatnio wiele zmian. Zarząd T-Bull postanowił jeszcze prężniej rozwijać dział R&D, który pozwala optymalizować gry pod aktualną politykę sklepów z aplikacjami, poinformowano.

"W najbliższym czasie jeszcze bardziej zintensyfikujemy swoje działania mające na celu poprawę jakości pod względem wydajności, ponadto położyliśmy mocny nacisk na tryb multiplayer, który już w chwili obecnej jest wprowadzony w naszych grach" - powiedział współzałożyciel i członek zarządu T-Bull Damian Fijałkowski, cytowany w komunikacie.

Spółka poinformowała także, że w pierwszym miesiącu trzeciego kwartału udało jej się nawiązać partnerstwo z Google w zakresie promocji gry "Racing Classics PRO". Z kolei "Moto Rider GO" to drugi tytuł po "Top Speed", który trafił do Huawei AppGallery.

11 czerwca wrocławski deweloper wydał kontynuację wyścigów z serii "Top Speed". Jest ona obecnie dostępna jedynie w sklepie Google Play dla posiadaczy urządzeń mobilnych cechujących się wysokimi parametrami. Trwa proces dodawania tytułu do sklepu App Store. Twórcy pracują także nad optymalizacją tytułu, co pozwoli na dotarcie z nim do szerokiego grona odbiorców i realizacji założonych wcześniej prognoz, podano także.

Największą popularnością w portfolio T-Bull cieszyły się w czerwcu:

"Moto Rider GO" - został pobrany 1 164 285 razy. Za ponad jedną czwartą tej liczby odpowiedzialni są użytkownicy z Indii (27%), natomiast najchętniej zakupów w grze dokonują Amerykanie (22%). Średnia kwota transakcji wyniosła 4,43 USD.

"Top Speed" - zostały pobrane 715 565 razy. Najczęściej działo się to w Indonezji, Brazylii i Meksyku (kolejno 12%, 9,7% i 6,9%). Średnio użytkownicy na ten tytuł w ubiegłym miesiącu wydawali blisko 6 USD. Prawie co druga transakcja pochodziła z USA (47%).

T-Bull to polskie przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją i dystrybucją gier mobilnych. Specjalizuje się w tworzeniu gier mobilnych opartych na modelu płatności Free-to-Play (F2P). W sierpniu 2018 r. spółka zadebiutowała na głównym rynku GPW.

Wybrane dla Ciebie
Sankcje za "cenzurę" USA zakazują wjazdu m.in. byłemu unijnemu komisarzowi
Sankcje za "cenzurę" USA zakazują wjazdu m.in. byłemu unijnemu komisarzowi
Rosja uderza w zbrojeniówkę. Rekordowa liczba spraw karnych za kontrakty
Rosja uderza w zbrojeniówkę. Rekordowa liczba spraw karnych za kontrakty
Ruszyły kontrole, kara to nawet 5 tys. zł. Co sprawdza straż miejska?
Ruszyły kontrole, kara to nawet 5 tys. zł. Co sprawdza straż miejska?
Co z miliardami Trumpa? Wydatki UE na energię z USA niespodziewanie spadły
Co z miliardami Trumpa? Wydatki UE na energię z USA niespodziewanie spadły
Niemieckie firmy tną etaty. Barometr niemieckiego instytutu najniżej od 2020 roku
Niemieckie firmy tną etaty. Barometr niemieckiego instytutu najniżej od 2020 roku
Znana firma zmienia właściciela. BP otrzyma 6 miliardów dolarów
Znana firma zmienia właściciela. BP otrzyma 6 miliardów dolarów
Niemieckie firmy bez złudzeń. Co czwarta boi się 2026 roku
Niemieckie firmy bez złudzeń. Co czwarta boi się 2026 roku
Pracodawcy odkryją karty. Nowe przepisy ułatwią negocjacje dot. pensji
Pracodawcy odkryją karty. Nowe przepisy ułatwią negocjacje dot. pensji
Kaloryfery skręcone do "zera". Prawnik: spółdzielnie mają problem
Kaloryfery skręcone do "zera". Prawnik: spółdzielnie mają problem
Ceny gazu w Europie w dół. Pogoda wśród głównych przyczyn
Ceny gazu w Europie w dół. Pogoda wśród głównych przyczyn
Jaguar zamyka rozdział. Ostatni spalinowy model zjechał z linii
Jaguar zamyka rozdział. Ostatni spalinowy model zjechał z linii
Ceny ropy na globalnych rynkach reagują na napięcia geopolityczne
Ceny ropy na globalnych rynkach reagują na napięcia geopolityczne