Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

The Dust ma umowę inwestycyjną dot. finansowania produkcji 15 gier

0
Podziel się:

The Dust podpisał ramową umowę inwestycyjną dotyczącą finansowania produkcji 15 gier na platformy PC oraz Nintendo Switch, podała spółka. 

The Dust ma umowę inwestycyjną dot. finansowania produkcji 15 gier

"Prace nad projektami będą się rozpoczynały w latach 2019-2021, a pierwsze 5 projektów ruszy jeszcze w tym roku. W ramach umowy inwestor zobowiązał się do współfinansowania gier w zamian za udział w dochodach generowanych przez poszczególne projekty" - czytamy w komunikacie.

Szczegóły będą ustalane w odrębnych umowach dotyczących konkretnych gier, podano także.

"Pojawienie się kolejnego inwestora, który jest zainteresowany współfinansowaniem naszych projektów utwierdza nas w przekonaniu, że nasz rozwój nabiera przyspieszenia. W najbliższych latach chcemy zrealizować kilkanaście gier na platformę PC oraz Nintendo. Planujemy skupić się na realizacjach średniokosztowych z dużym potencjałem monetyzacyjnym. Szczegóły związane z dalszymi planami rozwoju spółki zostaną przedstawione w zaktualizowanej strategii" - powiedział prezes Jakub Wolff, cytowany w komunikacie.

Spółka przypomniała, że 19 lipca b.r. zarząd podjął decyzję o aktualizacji strategii rozwoju. Nowa strategia będzie uwzględniała perspektywy rozwoju związane z produkcją gry na motywach "Cyklu Inkwizytorskiego" autorstwa Jacka Piekary. Strategia będzie również uwzględniać podpisaną umowę z inwestorem oraz zakończenie prac nad własną grą autorską "Together" na Nintendo Switch i PC.

"Chcemy, aby produkcje gier własnych były dla The Dust głównym źródłem przychodów. Stoimy przed wieloma wyzwaniami, dzięki którym spółka będzie miała możliwość bardzo dynamicznego rozwoju i dywersyfikacji działalności, w związku z czym podjęliśmy decyzję o aktualizacji strategii na najbliższe trzy lata. Chcemy pokazać inwestorom, w którym kierunku będziemy podążać" - dodał Wolff.

The Dust specjalizuje się w produkcji gier na urządzenia mobilne w dwóch modelach gry reklamowe na zlecenie (tzw. advergaming) oraz gry własne dystrybuowane w modelu F2P (free-to-play). Spółka jest notowana na rynku NewConnect od kwietnia 2018 r.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)