"Spółka pokryła koszt produkcji, marketingu, wydawnictwa i lokalizacji gry. Według szacunków emitenta, dla zwrotu ww. kosztów potrzebna jest sprzedaż na poziomie ponad 20 tys. szt. gry" - czytamy w komunikacie.
Zgodnie z zawartymi umowami emitent przekazuje:
- określony procent udziału w przychodach ze sprzedaży gry na rzecz Discovery;
- określony procent udziału w zysku ze sprzedaży gry na rzecz dewelopera,
przy czym sumarycznie spółka zachowuje większość przychodów ze sprzedaży gry, zapewniono także
Największymi rynkami sprzedaży dla gry są Stany Zjednoczone, Wielka Brytania i Niemcy, dodano.
Przejście gry z fazy wczesnego dostępu do wersji pełnej planowane jest w I półroczu 2020 r.
Ultimate Games prowadzi działalność na rynku gier wideo, specjalizując się w zakresie produkcji i dystrybucji gier na komputery stacjonarne oraz urządzenia mobilne. W 2016 r. spółka pozyskała znaczącego inwestora PlayWay, wiodącego producenta i wydawcę gier komputerowych, notowanego na rynku regulowanym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Spółka jest notowana na NewConnect od czerwca 2018 r.