"Uruchomienie oferty mobilnej to dla nas strategiczny krok, a także kolejna ze zrealizowanych przez nas obietnic, które złożyliśmy klientom. Wprowadzając usługi mobilne, stajemy się w pełni konwergentnym operatorem, dostarczającym najlepszy internet oraz cyfrową rozrywkę, zawsze i wszędzie. Nasza oferta, oparta o gigabitowe prędkości oraz najlepiej zintegrowane treści telewizyjne, uzupełniona o usługę komórkową, wyróżnia się na rynku i zapewnia najlepszą w swojej klasie jakość obsługi klienta na konkurencyjnym rynku telekomunikacyjnym" - powiedział CEO UPC Polska Robert Redeleanu, cytowany w komunikacie.
Portfolio jest oparte o 4 główne plany taryfowe pozwalające klientowi na wybór dopasowany do jego potrzeb: Smart, Comfort, Super oraz VIP. Wszystkie z nich oferują nielimitowane połączenia w kraju, nielimitowane wiadomości SMS oraz MMS, a także usługę roamingu. Elementami różnicującymi są wielkości pakietów internetowych, które wynoszą odpowiednio: 5GB, 10GB, 15GB oraz 20GB, wskazano.
UPC Polska jest dostawcą cyfrowych usług kablowych: telewizji, szerokopasmowego internetu i telefonii dla klientów indywidualnych i biznesowych. Jest częścią Liberty Global, Inc.