Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Asseco Poland prowadzi kilka rozmów ws. akwizycji, obserwuje cele w Europie, USA

0
Podziel się:
Asseco Poland prowadzi kilka rozmów ws. akwizycji, obserwuje cele w Europie, USA

Warszawa, 24.08.2017 (ISBnews) - Asseco Poland prowadzi kilka rozmów akwizycyjnych, poinformował członek zarządu Marek Panek. Interesuje się małymi i średnimi spółkami z rozwiązaniami dla sektorów finanse i bankowość, ERP, służby zdrowia, cyberbezpieczeństwa w Europie i USA.

"Nasza strategia inwestycyjna to rozwój organiczny, którego podstawą jest własne oprogramowanie i usługi, a także rozwój przez akwizycje. Szukamy spółek z sektorów finanse i bankowość, ERP, służba zdrowia, cyberbezpieczeństwo. Jest kilka rozmów czy to na wstępnym etapie, czy też nieco bardziej zaawansowanych. Obserwujemy kolejne firmy - to proces ciągły" - powiedział Panek podczas spotkania z dziennikarzami.

Według jego słów, Asseco Poland "mocno się skoncentrowało na Europie", ale patrzy również na USA pod kątem firm, które mają klientów z sektora bankowego ze starymi systemami.

"Wierzymy w nasze rozwiązania omnikanałowe. Mamy tu już dobre referencje" - wskazał Panek.

Asseco Poland interesuje się małymi i średnimi spółkami technologicznymi osiągającymi zysk, mające perspektywy rozwoju, własne produkty IT, atrakcyjnie wycenione, z zaangażowanym i zmotywowanym zespołem menedżerskim. Grupa uwzględnia również potencjalne zainteresowanie start-upami, opartymi na produktach technologicznych oraz doświadczonych zespołach IT.

"Jesteśmy aktywni i sami podchodzimy do firm, które niekoniecznie są na sprzedaż. Tak robiliśmy wcześniej i mamy dobre efekty takiej strategii" - dodał członek zarządu ds. finansowych Rafał Kozłowski.

Asseco Poland jest największą polską firmą informatyczną notowaną na GPW oraz szóstym producentem oprogramowania w Europie. Stoi na czele międzynarodowej Grupy Asseco, która działa w ponad 50 krajach i zatrudnia ponad 22 tys. osób.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)