Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Comarch wdroży usługi Comarch Loyalty Management na rzecz True Corporation

0
Podziel się:

Comarch i True Corporation rozpoczęły współpracę w celu wdrożenia usług ComarchLoyalty Management i zastąpienia obecnie istniejącej aplikacji lojalnościowej: True You, podał Comarch. True You Loyalty jest lojalnościowym programem liczącym ponad 11 mln użytkowników na rynku tajskim.

Comarch wdroży usługi Comarch Loyalty Management na rzecz True Corporation

"Aby efektywniej obsługiwać rosnącą liczbę klientów i danych, firma True zdecydowała się zastąpić obecną aplikację True You nowym, przyszłościowym i potencjalnie rozszerzalnym rozwiązaniem" - czytamy w komunikacie.

Realizację projektu rozpoczęto w styczniu 2018 r., a pierwsza faza wdrożenia planowana jest na IV kw. 2018 roku.

"True Corporation wierzy w cyfrową przyszłość, dlatego zainwestowała w True Digital and Media Company. Są one odpowiedzialne za prowadzenie kluczowych inicjatyw cyfrowych i mobilnych, takich jak True Mobile Applications, True Digital Content Business i jedną z ich największych platform - True You Loyalty" - czytamy dalej.

True Corporation to firma telekomunikacyjna, która kontroluje największego dostawcę telewizji kablowej w Tajlandii - TrueVisions, największego dostawcę usług internetowych w tym kraju - True Internet i drugiego co do wielkości tajskiego operatora telefonii komórkowej - TrueMove H z 25 milionami subskrybentów, podano także.

Comarch S.A. specjalizuje się w projektowaniu, wdrażaniu oraz integracji zaawansowanych systemów informatycznych, narzędzi programistycznych, narzędzi i infrastruktur sieciowych. Spółka jest notowana na GPW od 1999 r. Jej skonsolidowane przychody wyniosły 1,1 mld zł w 2017 r.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)