Notowania

technologie
25.09.2018 09:09

DHL Express planuje kontynuację inwestycji w rozbudowę infrastruktury w Polsce

Warszawa, 25.09.2018 (ISBnews) - DHL Express realizuje intensywny program inwestycyjny w rozbudowę infrastruktury w Polsce, szczególnie sieci dystrybucji, poinformował ISBnews wiceprezes ds. Marketingu i Sprzedaży w DHL Express Polska Edwin Osiecki. Operator zauważa zagraniczną ekspansję polskich sklepów internetowych.

Podziel się
Dodaj komentarz

"DHL Express prowadzi program inwestycyjny w skali całego globu. W Polsce realizujemy również wiele inwestycji, mających na celu wsparcie rozwoju naszych klientów poprzez dostarczanie najwyższej jakości obsługi. W ostatnim czasie do nowoczesnej sieci DHL Express dołączyły obiekty m.in. w Warszawie, Katowicach - Pyrzowicach, Wrocławiu, Rzeszowie, Lublinie, Łodzi i Toruniu. Już za 4 tygodnie nastąpi uroczyste otwarcie nowej jednostki w Gdańsku. Na kolejny rok i następne lata planujemy kolejne inwestycje w infrastrukturę" - powiedział ISBnews Osiecki.

Dodał, że przez lata Polska była przede wszystkim importerem towarów, głównie z Dalekiego Wschodu, a bardzo mało wysyłała za granicę.

"Obecnie obserwujemy wyraźnie, że ten trend się zmienia. Cały czas do Polski przewozimy bardzo dużo przesyłek, natomiast jednocześnie coraz więcej eksportujemy. Ta tendencja jest bardzo dynamiczna i na pewno przyczynia się do wzrostu gospodarki. Wynika to głównie z rozwoju rynku e-commerce w Polsce. Sklepy internetowe już nie skupiają się wyłącznie na lokalnym rynku, ale coraz śmielej sprzedają za granicę, szczególnie na region środkowoeuropejski" - wskazał wiceprezes.

Zaznaczył, że strategicznym obszarem rozwoju jest inwestowanie w jakość obsługi klienta.

"Idąc naprzeciw oczekiwaniom klientów, w ubiegłym miesiącu otworzyliśmy dedykowany Dział Obsługi Klienta w Katowicach zajmujący się wyłącznie kwestiami celnymi. Uruchamiamy również proces doręczeń do punktów zlokalizowanych w dogodnych miejscach na terenie całej Polski, za pośrednictwem którego nasi klienci będą sami decydowali gdzie i w jaki sposób chcą odebrać przesyłkę" - powiedział Osiecki.

Operator wdrożył w Polsce narzędzie "On Demand Delivery", czyli tzw. dostawę na życzenie - globalną usługę, która pozwoli klientom z całego świata dostosować czas i miejsce doręczenia pod swoje preferencje, co ma znacznie zwiększyć skuteczność pierwszego doręczenia.

"Nie możemy pominąć również nowoczesnej aplikacji MyDHL+ do obsługi przesyłek międzynarodowych, dzięki której nasi klienci będą mogli jeszcze łatwiej zarządzać przepływami swoich przesyłek i monitorować ich statusy. Oczekiwania rynku są coraz większe, a DHL Express jako lider w obszarze lotniczych przesyłek międzynarodowych zawsze wspiera swoich klientów" - podsumował wiceprezes.

DHL to globalna marka logistyczna, od prawie trzech dekad realizująca usługi we wszystkich obszarach działalności logistycznej również na rynku polskim.

Sebastian Gawłowski

Tagi: technologie, media, telekomunikacja, handel detaliczny, transport, logistyka, giełda, wiadomości, giełda na żywo
Źródło:
ISBnews
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz