Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

inviPay.com ma umowę o współpracy z Alior Bankiem

0
Podziel się:
inviPay.com ma umowę o współpracy z Alior Bankiem

Alior Bank podpisał umowę o współpracy z firmą inviPay.com, operatorem platformy służącej optymalizacji przepływów pieniężnych pomiędzy przedsiębiorcami, podała instytucja.

"Z platformy inviPay.com mogą korzystać klienci biznesowi Alior Banku prowadzący działalność gospodarczą minimum 12 miesięcy. To nowoczesna forma finansowania faktur. Użytkownicy decydują, które faktury mają być rozliczone i na jaką wartość. Przedsiębiorcy mogą wprowadzić do systemu również pojedynczą fakturę, a nie wyłącznie cały pakiet, jak w standardowym faktoringu. Kontrahenci mogą skorzystać z dłuższych terminów płatności, a klienci nie muszą blokować swoich środków" - czytamy w komunikacie.

"Mniejsze firmy coraz częściej chcą korzystać z rozwiązań dostępnych do tej pory dla korporacji. Alior Bank wychodząc naprzeciw tym potrzebom przygotował innowacyjne rozwiązanie dla przedsiębiorców w zakresie finansowaniu faktur. Wierzę, że nasza propozycja spotka się z dużym zainteresowaniem klientów" - powiedział dyrektor ds. finansowania handlu w Alior Banku Jakub Więcław, cytowany w komunikacie.

"Ogromnie cieszy nas, że Alior Bank docenił nasze nowatorskie rozwiązanie w zakresie finansów firmowych. Nie tylko rozwiązuje ono problemy z przepływem pieniędzy w polskich przedsiębiorstwach, ale również wpływa na szybszy rozwój mikro i małych przedsiębiorstw, a co najważniejsze, pozwala im skutecznie rywalizować na rynku" - powiedział prezes inviPay.com Marcin Pasenik, cytowany w komunikacie.

inviPay.com to start-up z branży Financial Technology, z którego usług korzystają małe i średnie firmy w celu optymalizacji przepływów pieniężnych.

Alior Bank rozpoczął działalność w listopadzie 2008 roku. Bank zadebiutował na warszawskiej giełdzie w grudniu 2012 r. Aktywa banku miały wartość 61,21 mld zł na koniec 2016 r.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)