LiveChat Software ma 13 167 klientów z całego świata na 1 grudnia, co oznacza wzrost o o 423 firmy m/m i o 3 865 r/r, poinformował prezes Mariusz Ciepły.
"Pracujemy nad tym, żeby z jednej strony jak najlepiej zrozumieć potrzeby naszych klientów, z drugiej - żeby jak najlepiej pokazać im pełnię możliwości naszego rozwiązania i korzyści, jakie mogą osiągnąć dzięki niemu. Wyniki pokazują, że udaje się nam to coraz lepiej" - powiedział Ciepły, cytowany w komunikacie.
Firmy i instytucje wykorzystują rozwiązanie LiveChat do bezpośredniego kontaktu z osobami odwiedzającymi ich strony internetowe, w tym m.in. do wsparcia sprzedaży. Rozwiązanie oferuje też szereg dodatkowych narzędzi umożliwiających m.in. analizę ruchu na stronie, zachowania klientów czy jakość pracy konsultantów.
LiveChat Software oferuje swoje rozwiązanie w modelu SaaS (Software as a Service - oprogramowanie jako usługa) i dzięki temu jest firmą globalną. Najważniejszy dla niej rynek to USA, w Polsce generuje tylko kilka procent sprzedaży. Rozwiązania polskiej firmy wykorzystują m.in. takie marki jak: Orange, Adobe, Samsung, Pizza Hut, Macy's, PBS, NetApp i wiele innych, urzędy (w tym amerykański Departament Stanu), uczelnie (Stanford University), a także kluby sportowe (m.in. Vancouver Canucks). Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie w kwietniu 2014 r.