Notowania

technologie
02.05.2018 08:26

LiveChat Software zwiększył bazę klientów o 347 firm w kwietniu

LiveChat Software miał 24 412 klientów korzystających z płatnej wersji produktu LiveChat według stanu na 1 maja 2018 r. wobec 19 777 rok wcześniej, co oznacza wzrost o 23,4%, podała spółka. W kwietniu liczba klientów wzrosła o 347 firm netto, dodano.

Podziel się
Dodaj komentarz

"W kwietniu rozpoczęliśmy proces zmiany wyglądu naszej aplikacji po stronie agenta. Wprowadziliśmy kilka funkcjonalności, które ułatwiają użytkownikom dostosowanie okna rozmowy na stronie internetowej do ich indywidualnych potrzeb czy usprawniają obsługę klientów. Proces redesignu produktu chcemy zakończyć w maju. Ma on znaczenie nie tylko wizerunkowe czy funkcjonalne, przede wszystkim pozwoli nam zintensyfikować prace nad budową wielokanałowego narzędzia komunikacji" - powiedział prezes Mariusz Ciepły, cytowany w komunikacie.

Oprócz bieżących działań dotyczących wprowadzenia nowoczesnego designu aplikacji spółka konsekwentnie realizuje przyjęty kierunek stworzenia wokół swoich produktów biznesowego ekosystemu. Ma on przyspieszyć rozwój tworzonych rozwiązań, a także ułatwić wprowadzanie do nich nowych funkcjonalności

"Dzięki platformie i udostępnianych na niej narzędziom (instrukcje, dokumentacja API, przykłady kodów) każdy spoza firmy będzie miał możliwość stworzenia własnego rozszerzenia czy aplikacji bazującej na technologii LiveChata. W ten sposób możliwe będzie wprowadzenie funkcjonalności, których nie ma w produkcie, a które dla danego użytkownika są kluczowe. Poprzez LiveChat Marketplace twórcy aplikacji i dodatków będą je mogli łatwo udostępnić w wersji płatnej lub bezpłatnej" - czytamy dalej.

Ekosystem wokół rozwiązania LiveChat to także szansa na poszerzenie grup klientów firmy. Do tej pory spółka pozyskiwała swoich użytkowników, prowadząc własne działania marketingowe, nie wykorzystując przy nich płatnej reklamy. Dzięki platformie i tworzonych poprzez nią produktom firma jest promowana także przez zewnętrznych developerów, partnerów, inne firmy czy startupy, podsumowano.

Wrocławska firma jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu "live chat dla biznesu". Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie w 2014 r.

Tagi: technologie, media, telekomunikacja, giełda, wiadomości, giełda na żywo
Źródło:
ISBnews
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz