Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Orange: Światłowód stał się orężem marketingowym do odzyskiwania rynku

1
Podziel się:

Warszawa, 25.10.2018 (ISBnews) - Orange Polska ocenia, że sieć światłowodowa stała się orężem marketingowym operatora do odzyskiwania udziału rynkowego i przejmowania klientów od konkurencji, poinformował prezes Jean Francois Fallacher.

Orange: Światłowód stał się orężem marketingowym do odzyskiwania rynku

"Mamy 324 tys. klientów internetu światłowodowego, czyli 84% więcej r/r. Docieramy do coraz mniejszych miast i tu jest coraz więcej naszych inwestycji. Inwestycje idą dobrze i światłowód jest naszym marketingowym orężem, która pozwoli odzyskać udział w rynku i pozyskiwać klientów od konkurencji" - powiedział Fallacher na spotkaniu z dziennikarzami.

Prezes dodał także, że 1,7 mln domów znajduje w zasięgu światłowodu o prędkości 1 Gb/s.

Członek zarządu ds. finansowych Maciej Nowohoński podał ponadto, że w segmencie usług konwergentnych pojawił się nowy trend w średnim przychodzie na klienta - operator osiągnął tu stabilizację r/r na poziomie powyżej 100 zł.

Orange Polska (dawniej TPSA i PTK Centertel) to dostawca usług telekomunikacyjnych w Polsce. Orange dostarcza m.in. usługi telefonii komórkowej, stacjonarnej, dostępu do internetu, TV oraz usługi transmisji głosu przez internet (VoIP).

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(1)
Kris
6 lat temu
Niestety to tylko marketing. Obecnie właśnie próbuję instalacji. po 2 tygodniach, 3 wnioskach, kilkunastu rozmowach z call-center i czterech umówieniach, wciąż jeszcze nie mam zainstalowanego. Ostatnio po prosu technik się nie pojawił. Technologia może na czasie, ale obsługa jak z komuny.