Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

OS3 Group przejęło H2O Creative, planuje przejęcia w e-commerce i m-commerce

0
Podziel się:
OS3 Group przejęło H2O Creative, planuje przejęcia w e-commerce i m-commerce

OS3 Group przejęło H2O Creative - podmiot o silnie rozwiniętych kompetencjach m.in. shopper marketingowych i brand buildingowych, podało OS3 Group. Wśród planów strategicznych grupa ma akwizycje kolejnych spółek z obszaru e-commerce i m-commerce.

"To kolejna w przeciągu roku akwizycja uzupełniająca ofertę holdingu i strategiczny krok w realizacji planu dynamicznego rozwoju grupy. Transakcja pomiędzy grupą a H2O Creative została zamknięta w zeszłym tygodniu" - czytamy w komunikacie.

"Szybko postępująca synergia kanałów on-line i off-line to kierunek, w którym zmierza współczesna komunikacja marketingowa. Ciągłe poszerzanie kompetencji to jedno z kluczowych założeń naszego biznesu, co w efekcie ma się przełożyć na pozyskiwanie nowych źródeł przychodów dla spółki. Stąd niedawna transakcja zakupu 51% udziałów w domu mediowym Media Republic, a teraz włączenie do grupy H2O Creative. To doskonałe uzupełnienie naszej oferty, szczególnie w zakresie shopper, który jest istotnym elementem dzisiejszych strategii marketingowych" - powiedział CEO OS3 Group Marcin Maj, cytowany w komunikacie.

H2O Creative to agencja obecna na rynku od 15 lat, która od początku swojego istnienia buduje swoją pozycję w oparciu o kompleksowe doradztwo strategiczne oraz stosowanie niestandardowych rozwiązań shopper marketingowych. Agencja pracowała m.in. dla takich klientów, jak Stock Polska, Grupa Żywiec, Orangina Schweppes Polska, AEG czy Beisersdorf (Nivea).

"To dla nas ważny krok w dynamizacji naszego biznesu. Łączenie kompetencji pod jednym dachem to naturalna konsekwencja odpowiadania na oczekiwania stawiane przez klientów. A ci coraz częściej szukają możliwości przekazania budowania pozycji swoich marek w jedne, wyspecjalizowane ręce. Synergia podmiotów o ugruntowanych pozycjach sprawi, że na rynku pojawi się nowa jakość obsługi nawet bardzo złożonych i funkcjonujących na wielu płaszczyznach kampanii marketingowych" - dodał CEO H2O Creative Michał Tomaszuk, cytowany w komunikacie

Prezes OS3 Group dodał, że rozgląda się także za biznesem z obszaru e-commerce i m-commerce. "To pozwoli nam na stworzenie jednej z najbardziej konkurencyjnych i komplementarnych ofert opartych na multikanałowości na polskim rynku" - stwierdził Maj.

W ramach OS3 Group działają już: agencja strategiczno-kreatywna OS3, Faster'n'Better specjalizująca się w aktywacjach WOMM, Red Umbrella - software house, MobileGo mająca w ofercie rozwiązania mobilne, dom mediowy Media Republic wyspecjalizowany w mediach interaktywnych.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)