Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Sales Intelligence przedłużyło zapisy w IPO do 7 listopada

0
Podziel się:
Sales Intelligence przedłużyło zapisy w IPO do 7 listopada

Sales Intelligence przedłużył zapisy w pierwszej ofercie publicznej akcji (IPO) do 7 listopada wobec pierwotnie planowanego terminu 26 października, podała spółka.

"Decyzja o przedłużeniu jest podyktowana trwającymi rozmowami z potencjalnymi inwestorami. Inwestorzy łącznie mogą kupić do 2 592 400 akcji nowej emisji serii B. Cena emisyjna, po której są składane zapisy wynosi 1 zł. Wartość całej oferty wynosi do 2,6 mln zł. Inwestorzy mogą składać zapisy do 7 listopada. Do 14 listopada br. planowany jest przydział oferowanych akcji" - czytamy w komunikacie.

"Po przeprowadzonych rozmowach z inwestorami jesteśmy zadowoleni z odbioru naszej spółki. Natomiast ze względu na zainteresowanie i trwające rozmowy z potencjalnymi akcjonariuszami postanowiliśmy przedłużyć zapisy do 7 listopada. Ta emisja to dla nas to kamień milowy w rozwoju oraz jeszcze większe uwiarygodnienie w oczach wszystkich interesariuszy" - powiedział prezes Dariusz Zaremba, cytowany w komunikacie.

Oferującym akcje jest Polski Dom Maklerski.

Środki pozyskane z emisji akcji zostaną przeznaczone na wzrost skalowania biznesu w grupie docelowej klientów potrzebujących efektywnych rozwiązań e-commerce marketingu. To m.in. realizacja nowego projektu Brand360.

Oferta publiczna Sales Intelligence rozpoczęła się 19 października. Spółka chce po przeprowadzeniu oferty zadebiutować na rynku NewConnect.

Sales Intelligence jest dostawcą leadów sprzedażowych dla branży e-commerce w Polsce. Oferowane produkty pozwalają na dynamiczne skalowanie biznesu klientów na rynku e-commerce. Jej unikalna technologia pozwala na przetwarzanie niemal w czasie rzeczywistym dane dotyczące 8 mln ofert z ponad 2 tys. sklepów internetowych. Klientami Sales Intelligence są m.in.: Zalando, RTV Euro AGD, MediaMarkt, Saturn, EObuwie oraz LeroyMerlin, Interia, Agora.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)