Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

TK Telekom i S&T Services dostarczą Polregio nowy system sprzedaży biletów

0
Podziel się:

Przewozy Regionalne, właściciel marki Polregio, wybrały konsorcjum TK Telekom z Grupy Netia i S&T Services Polska w konkursie na nowy system sprzedaży biletów, podał przewoźnik. Wdrożenie nowego systemu ma nastąpić jeszcze w tym roku.

TK Telekom i S&T Services dostarczą Polregio nowy system sprzedaży biletów

"Nowy system usprawni proces zarządzania sprzedażą i umożliwi dostęp w czasie rzeczywistym do danych o wystawionych i skontrolowanych biletach. Unowocześniamy kanały sprzedaży biletów Polregio poprawiając tym samym jakość obsługi naszych pasażerów" - powiedziała członek zarządu - dyrektor handlowy Anna Lenarczyk, cytowana w komunikacie.

Konkurs został ogłoszony na początku lutego br. Zgodnie z założeniami nowy system ma, w czasie rzeczywistym, komunikować się ze wszystkimi kanałami dystrybucji biletów Polregio oraz umożliwiać współpracę z systemami innych przewoźników. System pozwalać będzie na rozwój nowoczesnych interfejsów sprzedaży oraz integrację z systemami typu Wspólny Bilet, przypomniano.

"Wdrożenie systemu planowane jest na koniec IV kwartału 2018 roku. Wyłoniony wykonawca będzie również świadczył usługę utrzymania przez 36 miesięcy" - czytamy także.

Przewozy Regionalne, właściciel marki Polregio, powstały w 2001 r. Są największym pasażerskim przewoźnikiem kolejowym w Polsce. Każdego dnia na tory w całym kraju wyjeżdża około 1800 pociągów zamawianych i finansowanych przez samorządy wojewódzkie. W ciągu roku z usług Polregio korzysta prawie 80 mln pasażerów. Większościowym akcjonariuszem spółki jest Agencja Rozwoju Przemysłu.

(ISBNews)

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)