Wzrost przychodów z zewn. reklamy cyfrowej IMS dwa razy wyższy niż rynku w 2019

IMS osiągnął dwukrotnie wyższy wzrost przychodów z zewnętrznej reklamy cyfrowej (Digital out of Home, DOOH) niż średnia rynkowa i zakończył 2019 r. z zasięgiem reklamowym ponad 144 mln kontaktów miesięcznie w galeriach handlowych, podała spółka.

Obraz

"IMS, który w roku 2020 obchodzić będzie 20-lecie istnienia od prawie samego początku aktywnie sprzedaje kampanie reklamowe na nośnikach audio, a od roku 2009 również w przestrzeni DS. Praktycznie każdego roku wzrost przychodów przekracza średnie parametry rynkowe. W roku 2019 prognozowany wzrost na rynku Out Of Home to 2,3%, a IMS może się pochwalić dwukrotnie wyższą wartością. Prognozowany wzrost całego rynku reklamowego w 2019 roku uplasuje się poniżej wyniku IMS S.A. Jedynie druga siła reklamowa w branży, internet, rośnie szybciej, ponieważ spodziewany wynik to 17%. Analitycy rynku zwracają uwagę na konieczność całościowego podejścia do promocji produktów w oparciu o wszystkie kanały. W miksie reklamowym IMS jest bardzo ważnym graczem" - czytamy w komunikacie.

IMS podkreśla, że jego siłą jest dotarcie do ponad 144 mln kontaktów miesięcznie za pomocą systemu reklamowego in-store media na terenie galerii handlowych i w sieciach handlowo-usługowych.

"Na sieć reklamową składa się 758 monitorów, 17 ekranów Videowall złożonych z minimum 9 monitorów, 17 ekranów LED różnej wielkości i formatu, a także ponad 60 000 głośników, które emitują kampanie pozyskane u reklamodawców. Ze względu na ogromne zasięgi oraz swoją specyfikę, IMS stara się konkurować z wieloma tradycyjnymi mediami. Przed reklamą in-store media IMS - trudno jest uciec - klient pojawiając się w obiektach obsługiwanych przez IMS jest po prostu w jej zasięgu" - czytamy dalej.

Jak podkreśla IMS, powołując się na badania przeprowadzone przez MillwardBrown, jego nośniki reklamowe sprawdzają się w każdym rodzaju kampanii: od impulsowych, przez informacyjne, społeczne, wizerunkowe, produktowe po PR-owe.

"Reklamę in-store radio od IMS można usłyszeć w blisko 270 galeriach handlowych, a spółka realizuje ponad 12,5 tysiąca tego typu kampanii rocznie. Reklamy video można z kolei zobaczyć na monitorach i nośnikach LED w blisko 60 galeriach handlowych - IMS realizuje ponad 4,3 tysięcy kampanii rocznie na nośnikach digital signage" - wymieniono w materiale.

Grupa Kapitałowa IMS jest dostawcą wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego w miejscu sprzedaży. Działania grupy skupiają się w trzech głównych obszarach marketingu sensorycznego: audiomarketingu (przygotowanie i emisja formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych), video marketingu (produkcja i emisja przekazów reklamowych na ekranach plazmowych) oraz aromamarketingu (dobór i dystrybucja kompozycji zapachowych). Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od 2014 r. (początkowo jako Internet Media Services).

Wybrane dla Ciebie
Zakaz sprzedaży gruntów rolnych Skarbu Państwa. Jest decyzja rządu
Zakaz sprzedaży gruntów rolnych Skarbu Państwa. Jest decyzja rządu
Decyzja sądu ws. listu żelaznego. Henryk Kania komentuje
Decyzja sądu ws. listu żelaznego. Henryk Kania komentuje
Krypto w Polsce? Przestańmy w końcu reagować panicznie [OPINIA]
Krypto w Polsce? Przestańmy w końcu reagować panicznie [OPINIA]
Rakieta uszkodziła dom. Spór o odszkodowanie za szkody wojskowe
Rakieta uszkodziła dom. Spór o odszkodowanie za szkody wojskowe
Potężny kredyt dla polskiego giganta
Potężny kredyt dla polskiego giganta
Senat nie zgodził się na kandydatkę prezydenta w ważnej instytucji
Senat nie zgodził się na kandydatkę prezydenta w ważnej instytucji
Niemieckie media piszą o Polsce. "Mogliby się uczyć"
Niemieckie media piszą o Polsce. "Mogliby się uczyć"
Pierwsza elektrownia jądrowa w Polsce. Tyle ma kosztować prąd z atomu
Pierwsza elektrownia jądrowa w Polsce. Tyle ma kosztować prąd z atomu
Słupy na prywatnych działkach. TK wydał orzeczenie. Co dalej?
Słupy na prywatnych działkach. TK wydał orzeczenie. Co dalej?
Zarabiają w NBP setki tysięcy złotych. Teraz nie nadzorują już żadnego departamentu
Zarabiają w NBP setki tysięcy złotych. Teraz nie nadzorują już żadnego departamentu
Polska śpi na zapasach. Świat właśnie walczy o ten surowiec
Polska śpi na zapasach. Świat właśnie walczy o ten surowiec
Stopy procentowe w dół? Członek RPP wskazuje kluczowy termin
Stopy procentowe w dół? Członek RPP wskazuje kluczowy termin