Notowania

Amazon najbardziej wartościową marką świata. Facebook dopiero siódmy w zestawieniu

Amerykański koncern Amazon został uznany przez brytyjską firmę doradczą Brand Finance za dysponujący najbardziej wartościową marką na świecie, wycenianą na 187,9 mld dolarów. Na podium znalazły się też Apple i Google – informuje PAP.

Podziel się
Dodaj komentarz
(iStock.com)
Wysoka pozycja Amazona nie jest dla nikogo zaskoczeniem

Raport został zaprezentowany podczas Światowego Forum Ekonomicznego w Davos. Analitycy wyróżnili w sumie 500 marek.

Na kolejnych miejscach zestawienia znalazły się m.in.: notujący najszybszy w pierwszej dziesiątce wzrost rok do roku Microsoft (4., 119,6 mld dolarów), Samsung (5., 91,3 mld dolarów), AT&T (6., 87 mld dolarów) i Facebook (7., 83,2 mld dolarów). Z czołówki wypadł jednocześnie amerykański gigant handlowy Walmart (spadek z 9. na 11.; 67,8 mld dolarów).

Miasto-symbol odzyska połączenia kolejowe. Decyzja o wariancie inwestycje jeszcze w tym roku

Drugie miejsce zajął rosyjski bank Sbierbank, a trzecie - amerykańska firma doradcza Deloitte.

W tegorocznym rankingu nie znalazły się żadne marki z Polski lub Europy Środkowo-Wschodniej, ale - jak tłumaczył w rozmowie z PAP Konrad Jagodziński, dyrektor ds. komunikacji Brand Finance - "to kwestia czasu", bo są one już obecne w zestawieniach sektorowych.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Tagi: davos
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz
23-01-2019

takijedennie wiem, niech sobie będzie, ja kupuję o ile to możliwe w polskich sklepach, o których wiem, że są polskie i mają polskich dostawców. A jak coś … Czytaj całość

24-01-2019

BUKSY NA SELUDzieki Fejsbukowi mamy w Polsce miliony programistow . Dzis mlody czlowiek ktory nie potrafi obslugiwac Fejsa zostanie odrzucony na rozmowie … Czytaj całość

24-01-2019

cześćŚmiechu warte.

Rozwiń komentarze (3)