Raport został zaprezentowany podczas Światowego Forum Ekonomicznego w Davos. Analitycy wyróżnili w sumie 500 marek.
Na kolejnych miejscach zestawienia znalazły się m.in.: notujący najszybszy w pierwszej dziesiątce wzrost rok do roku Microsoft (4., 119,6 mld dolarów), Samsung (5., 91,3 mld dolarów), AT&T (6., 87 mld dolarów) i Facebook (7., 83,2 mld dolarów). Z czołówki wypadł jednocześnie amerykański gigant handlowy Walmart (spadek z 9. na 11.; 67,8 mld dolarów).
W tegorocznym rankingu nie znalazły się żadne marki z Polski lub Europy Środkowo-Wschodniej, ale - jak tłumaczył w rozmowie z PAP Konrad Jagodziński, dyrektor ds. komunikacji Brand Finance - "to kwestia czasu", bo są one już obecne w zestawieniach sektorowych.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl