Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na

Awaria w mBanku zażegnana. Można już się logować i płacić BLIK-iem

mBank w poniedziałek zmagał się z awarią swoich systemów. Nie można było płacić BLIK-iem, był problem z logowaniem się do serwisu bankowości internetowej. Po 14:30 bank jednak poinformował o usunięciu awarii.

Podziel się
Dodaj komentarz
(Shutterstock.com)
mBank w poniedziałek zmagał się z awarią. Wszystko wróciło do normy około 14:30

Aktualizacja: 14:49

"Logowanie do aplikacji mobilnej i serwisu transakcyjnego trwa dłużej niż zwykle. Trudności dotyczą też aplikacji maklerskich mBanku" - poinformował mBank klientów w poniedziałek przed południem.

Nie było również możliwości zapłacenia BLIKiem. Jak podkreśla bank, pozostaje jednak możliwość płatności kartą.

Po kilku godzinach udało się przywrócić pełną funkcjonalność systemów bankowych. "Nasze aplikacje i serwisy są w pełni dostępne" - napisali przedstawiciele mBanku na Facebooku o godzinie 14:30.

"Przepraszamy za utrudnienia! Transakcje, które zlecaliście do tego czasu, realizowaliśmy normalnie" - czytamy w komunikacie.

mBank ostrzega przed awarią.
Awaria w mBanku. "Prosimy o cierpliwość"

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przezdziejesie.wp.pl

komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz
02-03-2020

:-)Litości, ZNOWU...?! MBank - ikona awaryjności:-)

02-03-2020

MłodyMacie tą swoją Polskę bez gotówkową

02-03-2020

MocarzuCierpliwość cierpliwością. Łatwo mówić jak ktoś kupował/sprzedawał akcje na otwarciu i stracił przez tę wysypkę parę tysięcy złotych.

Rozwiń komentarze (51)