Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
Artykuł sponsorowany

Branża rowerowa ma się dobrze! Dadelo S.A. udostępnia szczegółowe wyniki za trzy pierwsze kwartały 2020 roku

Podziel się:

W 2020 roku branża rowerowa notuje wyraźne wzrosty, co widać także na przykładzie wyników sprzedażowych spółki Dadelo. Dane dotyczące pierwszych trzech kwartałów b.r. pokazują, że firma doskonale radzi sobie w dobie pandemii, a dystrybuowane przez nią artykuły cieszą się zainteresowaniem klientów. Największy procentowy wzrost sprzedaży, w porównaniu z analogicznym okresem zeszłego roku, dotyczy rowerów, odzieży rowerowej i segmentu outdoor.

Branża rowerowa ma się dobrze! Dadelo S.A. udostępnia szczegółowe wyniki za trzy pierwsze kwartały 2020 roku
(materiały partnera)

Dadelo S.A. zamierza pozyskać dodatkowe środki, przede wszystkim na poszerzenie oferty. Dlatego zamierza wejść na Giełdę Papierów Wartościowych. We wrześniu spółka złożyła do Komisji Nadzoru Finansowego prospekt emisyjny. Zapisy na pierwszą publiczną ofertę akcji rozpoczęły się 4 grudnia i będą prowadzone do 11 grudnia.

Kluczowym asortymentem dla sklepów online należących do Spółki (CentrumRowerowe.pl i Dadelo.pl) są rowery. W okresie styczeń-wrzesień 2020 sprzedaż jednośladów wzrosła o 200 procent w porównaniu z rokiem 2019. Wpłynęło na to sukcesywne poszerzanie oferty, w tym m.in. o zdobywające popularność e-bike’i. Jednocześnie wzrosła także sprzedaż części rowerowych – o 54%.

Kolejna duża grupa produktów to akcesoria rowerowe. Ich sprzedaż – po pierwszych trzech kwartałach 2020 roku – jest niemal dwukrotnie większa niż w 2019. Warto zwrócić uwagę na zaliczane do tej kategorii trenażery, umożliwiające trenowanie w warunkach domowych. W ich przypadku sprzedaż wzrosła niemal o 200 procent., przy czym najlepsze wyniki odnotowano w kwietniu – co szczególnie odróżnia ten rok od poprzedniego – a także we wrześniu b.r., czyli w końcowym momencie sezonu rowerowego. Jest to dowód na to, że Spółka sprostała wyzwaniom związanym z okresem pandemii, takim jak nowe potrzeby klientów, jakie przyniósł drugi kwartał 2020 roku.

W analizowanym okresie większą sprzedaż – o 201 procent - odnotowano również w segmencie odzieży rowerowej. Popyt dotyczył przede wszystkim spodenek, kasków, skarpetek, koszulek oraz okularów.
W grupie artykułów outdoorowych w trzech pierwszych kwartałach bieżącego roku sprzedaż była wyższa o 208 procent w porównaniu z 2019. Segment ten obejmuje m.in. odzież oraz akcesoria trekkingowe i dla biegaczy, a także hulajnogi i rolki. Kategoria ta w 2020 uległa poszerzeniu, co jest zgodne z długofalowymi planami Spółki, będącymi odpowiedzią na rosnące zainteresowanie Polaków szeroko pojętą aktywnością fizyczną.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.