Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
KRWL,DSŁ
|

Czekają na opłacone paczki. Klienci wściekli na sklep merlin.pl

39
Podziel się:

Co się dzieje z merlin.pl? Zdenerwowani klienci sklepu internetowego zgłaszają w mediach społecznościowych problemy z realizacją zamówień. Nie wiedzą, czy w ogóle paczki do nich dotrą. Sklep na pytania o zwrot pieniędzy i czas realizacji zamówień milczy. Profil sklepu na Facebooku nie był uaktualniany od końca lipca.

Czekają na opłacone paczki. Klienci wściekli na sklep merlin.pl
Merlin.pl był jednym z pierwszych sklepów internetowych w Polsce. Posiadał nawet stacjonarne punkty odbioru (Bartłomiej Zborowski)

Klienci sklepu internetowego merlin.pl skarżą się na problemy z realizacją zamówień i brak kontaktu z Merlinem w celu wyjaśnienia sytuacji. W komentarzach klienci merlin.pl grożą zgłoszeniem sprawy na policję i do Rzecznika Praw Konsumenta.

Klienci odbijają się od maila sklepu merlin.pl

Obserwując profil merlin.pl na Facebooku, można zauważyć, ze klienci od wielu miesięcy komunikują problemy w realizacji zamówień. Ostatnie posty na fanpage’u pochodzą z końca lipca. Od tego czasu profil nie był uaktualniany.

Zobacz także: Polski Ład zwiększy drożyznę? Soboń odpiera zarzut Gowina

Na profilu facebookowym merlin.pl wrze

Wpisy w mediach społecznościowych nie zostawiają na sklepie suchej nitki:

"Uwaga na ten sklep, jak chcesz stracić pieniądze, to tu możesz się ich pozbyć"

"Zamówiłam, zanim sprawdziłam komentarze; czy ktoś z merlina czyta te komentarze? Telefon nie działa, mój numer zamówienia w wiadomości e-mail i w historii zamówień jest inny - chociaż to jedno i to samo zamówienie. Podsumowując: żądam zwrotu pieniędzy"

To tylko część z komentarzy spod ostatniego lipcowego wpisu na profilu merlin.pl na Facebooku.

Zakupy w sklepie merlin.pl z problemami

To nie pierwsze problemy z realizacją zamówień w sklepie internetowym merlin.pl. W maju 2020 roku sprawę opisał serwis niebezpiecznik.pl. Wtedy też część klientów miała mieć problemy z realizacją zamówienia i zwrotem pieniędzy z tego tytułu.

Po publikacji materiału z redakcją serwisu skontaktował się wtedy rzecznik, który uspokajał, że sklep działa bez przeszkód. Problemy tłumaczył długim weekendem majowym i zmianami w systemie. Ponieważ teraz sytuacja się powtarza, we wtorek wysłaliśmy pytania rzecznikowi grupy Merlin. Czekamy na oficjalne stanowisko sklepu.

Merlin Group na giełdzie

Nie tylko wielu klientów nie ma zaufania do sklepu merlin.pl. Również większość inwestorów zdaje się nie wierzyć w ten biznes. Spółka Merlin Group (której częścią jest merlin.pl) jest notowana na giełdzie NewConnect i jej akcje od dawna tam dołują.

Tymczasem jeszcze kilka lat temu akcje Merlina wyceniane były na kilka złotych. Teraz chodzą za grosze. We wtorek po południu kurs na giełdzie wynosił dokładnie 17 groszy. Szacunkowa wartość całego biznesu grupy Merlin to około 70 mln zł.

Najnowsze doniesienia w sprawie problemów z zamówieniami nawet niespecjalnie wpływają na notowania, które są w głębokim dołku od dłuższego czasu.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(39)
Gucia
2 lata temu
Ja czekam na zamówienie od października 2021 :(, w listopadzie zgłosiłam rezygnację z zamówienia i prośbę o zwrot pieniędzy (nieopatrznie zapłaciłam za zamówienie z góry) i do dzisiaj nie ma żadnego odzewu.
Klijent
2 lata temu
Zamowienie zlożone 8 stycznia i całkowity brak kontaktu czy rzecznik praw konsumenta może zbadac sprawę bo brak jakiegokolwiek kontaktu
Joanna
2 lata temu
Mam dokładnie ten sam problem. Czekam na przesyłkę od 3 miesięcy. Jeszcze 2 tygodnie temu dostałam mejla z informacją, że już sprawa się finalizuje ... i znowu nic. Teraz nie działa ani telefon ani wcześniejsze adresy mejlowe do kontaktu. Co można zrobić w takiej sytuacji ?
Kayme
2 lata temu
Sytuacja niezmiennie taka sama. Wciąż są z nimi problemy. Załuję, że nie przeczytałam opinii i komentarzy wcześniej. Zamówiłam z koncem roku 2021 kilka książek. Informacja, że otrzymam zamówienie w ciągu 48h wow, super zamawiam! Naglę wiadomośc po kilku dniach, że zamówienie się opóźni, ok nie ma problemu chwilkę poczekam...i ta chwila trwa do teraz czyli jakies 2 miesiace. Ani pieniedzy ani książek a tym bradziej zero odzweu z ich strony mimo usilnych pórb kontaktu. Telefon nie odpowiada, na maile nikt nie odpisuje. Totalny brak poszanowania klienta. Oszustwo w biały dzień. Nie polecam! Sama kieruję sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta. Ps. to trzeba nagłośnic w mediach aby inni ludzie nie nabierali się na tych osusztów!
BYLY PRACOWNI...
2 lata temu
Merlin.pl wciąż nie wypłaciła nawet wynagradzania pracownikam problem wiążą się z września 2021 roku.
...
Następna strona