Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
aktualizacja
Artykuł sponsorowany Artykuł sponsorowany

Dołącz do corocznego spotkania praktyków i ekspertów content marketingowych podczas Power of Content Marketing Conference 2019.

0
Podziel się:

Zaprosiliśmy ekspertów, którzy nie tylko są specjalistami w swoich dziedzinach, ale mają też odwagę dzielić się tym, co w ich pracy nie wyszło i doświadczeniami, które dużo ich nauczyły.

Dołącz do corocznego spotkania praktyków i ekspertów content marketingowych podczas Power of Content Marketing Conference 2019.
(iStock.com, littlehenrabi)

Tegoroczna konferencja będzie w dużej mierze poświęcona content marketingowym case studies.

Kiedy?

29 maja 2019 r., godz. 9-16:30

Gdzie?

Tak było w zeszłym roku:

Bilety można kupić tutaj:

Wydarzenie organizowane jest przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska

Agenda

8:30 – 9:00 Rejestracja Uczestników

09.00 – 09.30 Future technology, future marketing. What can we learn from China (after China trip)
Urszula Radzińska, Aude, Stowarzyszenie Content Marketing Polska

09.30 – 09.50 Najczęściej popełniane błędy w komunikacji na platformach Facebooka
Robert Olszewski, Facebook Creative Studio

09.50 – 10.45 Agile content marketing agency – the key to success
Nenad Senic, Primož Inkret, PM, poslovni mediji

10.45 – 11.15 Coffee break and networking

11.15 – 11.40 Komunikacja z pracownikami otwarta na zewnątrz? Jak portal dla pracowników staje się źródłem newsów w mediach
Michał Sikora, Tesco

11.40 – 12.05 Relacja z pracownikami w banku technologicznym do szpiku kości. Jacy są pracownicy ING i jak się z nimi rozmawia
Emilia Klimek, Anna Waśniowska, ING Bank Śląski

12.05 – 12.30 Zasady skutecznego „warzenia” contentu z marką piwną. Case study największej produkcji wideo Onetu stworzonej z marką Okocim
Michał Wojak, Onet Rano/Media Impact

12.30 – 13.00 Projektowanie customer experience 2.0 na przykładzie Centrów Handlowych
Łukasz Mikołajczak, Skivak

13.00 – 14.00 Lunch and networking

14.00 – 14.20 Content marketing Tools – czy można bez nich żyć?
Katarzyna Sowicka, Content Solutions, Stowarzyszenie Content Marketing Polska

14.20 – 14.40 TV a Social – Synergia Contentu by TVN Emotion
Agnieszka Gajzler, Radek Kotapka, TVN

14.40 – 15.00 Unique user – co o nim naprawdę wiemy, a co nam się wydaje, że wiemy
Małgorzata Golińska, Agnieszka Żytko, Wirtualna Polska

15.00 – 15.20 Jak mierzyć efektywność content marketingu i skuteczność influencerów – case Maffashion
Tomasz Wileński, iSLAY Tech

15.20 – 15.40 Czy zostaniemy zniewoleni przez AI?
Artur Roguski, Why So Social

15.40 – 17.00 Panel dyskusyjny: Data driven content – wishful thinking czy rzeczywistość?
Primož Inkret, Agnieszka Gajzler, Agnieszka Zawadzka, Artur Roguski

Artykuł sponsorowany

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
Artykuł sponsorowany
KOMENTARZE
(0)