Dołącz do corocznego spotkania praktyków i ekspertów content marketingowych podczas Power of Content Marketing Conference 2019.

Zaprosiliśmy ekspertów, którzy nie tylko są specjalistami w swoich dziedzinach, ale mają też odwagę dzielić się tym, co w ich pracy nie wyszło i doświadczeniami, które dużo ich nauczyły.

Obraz
Źródło zdjęć: © iStock.com | littlehenrabi

Tegoroczna konferencja będzie w dużej mierze poświęcona content marketingowym case studies.

Kiedy?

29 maja 2019 r., godz. 9-16:30

Gdzie?

Tak było w zeszłym roku:

Bilety można kupić tutaj:

Wydarzenie organizowane jest przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska

Agenda

8:30 – 9:00 Rejestracja Uczestników

09.00 – 09.30 Future technology, future marketing. What can we learn from China (after China trip)
Urszula Radzińska, Aude, Stowarzyszenie Content Marketing Polska

09.30 – 09.50 Najczęściej popełniane błędy w komunikacji na platformach Facebooka
Robert Olszewski, Facebook Creative Studio

09.50 – 10.45 Agile content marketing agency – the key to success
Nenad Senic, Primož Inkret, PM, poslovni mediji

10.45 – 11.15 Coffee break and networking

11.15 – 11.40 Komunikacja z pracownikami otwarta na zewnątrz? Jak portal dla pracowników staje się źródłem newsów w mediach
Michał Sikora, Tesco

11.40 – 12.05 Relacja z pracownikami w banku technologicznym do szpiku kości. Jacy są pracownicy ING i jak się z nimi rozmawia
Emilia Klimek, Anna Waśniowska, ING Bank Śląski

12.05 – 12.30 Zasady skutecznego „warzenia” contentu z marką piwną. Case study największej produkcji wideo Onetu stworzonej z marką Okocim
Michał Wojak, Onet Rano/Media Impact

12.30 – 13.00 Projektowanie customer experience 2.0 na przykładzie Centrów Handlowych
Łukasz Mikołajczak, Skivak

13.00 – 14.00 Lunch and networking

14.00 – 14.20 Content marketing Tools – czy można bez nich żyć?
Katarzyna Sowicka, Content Solutions, Stowarzyszenie Content Marketing Polska

14.20 – 14.40 TV a Social – Synergia Contentu by TVN Emotion
Agnieszka Gajzler, Radek Kotapka, TVN

14.40 – 15.00 Unique user – co o nim naprawdę wiemy, a co nam się wydaje, że wiemy
Małgorzata Golińska, Agnieszka Żytko, Wirtualna Polska

15.00 – 15.20 Jak mierzyć efektywność content marketingu i skuteczność influencerów – case Maffashion
Tomasz Wileński, iSLAY Tech

15.20 – 15.40 Czy zostaniemy zniewoleni przez AI?
Artur Roguski, Why So Social

15.40 – 17.00 Panel dyskusyjny: Data driven content – wishful thinking czy rzeczywistość?
Primož Inkret, Agnieszka Gajzler, Agnieszka Zawadzka, Artur Roguski

Artykuł sponsorowany
Źródło artykułu: Artykuł sponsorowany
Wybrane dla Ciebie
Zakaz sprzedaży gruntów rolnych Skarbu Państwa. Jest decyzja rządu
Zakaz sprzedaży gruntów rolnych Skarbu Państwa. Jest decyzja rządu
Decyzja sądu ws. listu żelaznego. Henryk Kania komentuje
Decyzja sądu ws. listu żelaznego. Henryk Kania komentuje
Krypto w Polsce? Przestańmy w końcu reagować panicznie [OPINIA]
Krypto w Polsce? Przestańmy w końcu reagować panicznie [OPINIA]
Rakieta uszkodziła dom. Spór o odszkodowanie za szkody wojskowe
Rakieta uszkodziła dom. Spór o odszkodowanie za szkody wojskowe
Potężny kredyt dla polskiego giganta
Potężny kredyt dla polskiego giganta
Senat mówi "nie" kandydatce Karola Nawrockiego do Rady Fiskalnej
Senat mówi "nie" kandydatce Karola Nawrockiego do Rady Fiskalnej
Niemieckie media piszą o Polsce. "Mogliby się uczyć"
Niemieckie media piszą o Polsce. "Mogliby się uczyć"
Pierwsza elektrownia jądrowa w Polsce. Tyle ma kosztować prąd z atomu
Pierwsza elektrownia jądrowa w Polsce. Tyle ma kosztować prąd z atomu
Słupy na prywatnych działkach. TK wydał orzeczenie. Co dalej?
Słupy na prywatnych działkach. TK wydał orzeczenie. Co dalej?
Zarabiają w NBP setki tysięcy złotych. Teraz nie nadzorują już żadnego departamentu
Zarabiają w NBP setki tysięcy złotych. Teraz nie nadzorują już żadnego departamentu
Polska śpi na zapasach. Świat właśnie walczy o ten surowiec
Polska śpi na zapasach. Świat właśnie walczy o ten surowiec
Stopy procentowe w dół? Członek RPP wskazuje kluczowy termin
Stopy procentowe w dół? Członek RPP wskazuje kluczowy termin