EcoBobo – z myślą o najmłodszych

Sprzedaż w sklepach stacjonarnych na początku pandemii spadła niemal o 1/4. Jednak gdy Covid-19 masowo zamykał sklepy stacjonarne, wzrost notowały sklepy online. Dzięki globalnemu programowi Mastercard Centre for Inclusive Growth oraz Fundacji Impact aż 20 małych i średnich przedsiębiorstw, które nie miały wcześniejszych doświadczeń z e-commerce, otrzymało dostęp do programu akceleracyjnego, który miał na celu przeprowadzenie transformacji cyfrowej wybranych firm.

Zabawki dla dzieci
Źródło zdjęć: © Adobe Stock
oprac.  KOL

Jedną z firm, biorących udział w programie akceleracyjnym w ramach projektu jest przedsiębiorstwo EcoBobo Marta Celińska. Sklep specjalizuje się w sprzedaży ekologicznych akcesoriów i odzieży dla dzieci. Założycielki sklepu EcoBobo prowadzą go już od 5 lat i jak do tej pory większość czasu poświęcały dla sklepu stacjonarnego, ale bardzo chciały być widoczne także w internecie. Pandemia koronawirusa i ograniczanie działalności sklepów stacjonarnych wymusiła na nich przyspieszenie realizacji tych planów.

Ułatwienie dostępu do oferty online klientom sklepu EcoBobo wsparł projekt akceleracyjny Mastercard. Obecnie sklep internetowy posiada w ofercie produkty kilkuset marek. Szeroki asortyment EcoBobo obejmuje m.in. zabawki i akcesoria dla najmłodszych, wyposażenie pokoju dziecięcego i ubranka dla dzieci. Coś dla siebie w EcoBobo znajdą też dorośli - sklep oferuje także ekologiczne świece czy herbaty, a także zestawy prezentowe na baby shower.

Mastercard wsparł polski e-commerce

Program akceleracyjny, w którym wzięło udział EcoBobo, został zrealizowany w ramach projektu „E-business vs. lockdown”, dofinansowanego przez Mastercard Centre for Inclusive Growth. Grant w wysokości 200 tys. dolarów, przeznaczony przez Mastercard na tę akcję, pozwolił uruchomić oprócz dedykowanego programu akceleracyjnego także ogólnopolską kampanię informacyjno-edukacyjną.

Każda z firm biorących udział w projekcie mogła liczyć na wsparcie eksperta Fundacji Impact. Ten biznesowy konsulting dotyczył przede wszystkim narzędzi pomocnych w budowie i rozwoju e-sklepu, a także skutecznej promocji w internecie – czyli dwóch obszarów szczególnie ważnych dla przedsiębiorcy stawiającego swoje pierwsze kroki w e-commerce. Program trwał od stycznia do maja 2021 roku. Jego uczestnicy otrzymali poza wskazówkami ekspertów także niezbędne narzędzia cyfrowe, jak dostęp do platformy e-sklepu czy chmury cyfrowej.

Za realizację tych działań odpowiadała Fundacja Impact, jako pierwsza organizacja pozarządowa w Europie Środkowo-Wschodniej, której przyznano grant z globalnego programu Mastercard Centre for Inclusive Growth.

Artykuł został zrealizowany dzięki wsparciu z Mastercard Center for Inclusive Growth. Mastercard nie miał wpływu na jego treść.

Materiał sponsorowany przez ImpactCEE
Źródło artykułu: money.pl
Wybrane dla Ciebie
Rozpętał wojnę na cła, teraz gasi pożar. Trump ogłasza wielki pakiet pomocowy
Rozpętał wojnę na cła, teraz gasi pożar. Trump ogłasza wielki pakiet pomocowy
Ważny dokument. Ogranicza możliwość wycofania sił USA z Europy
Ważny dokument. Ogranicza możliwość wycofania sił USA z Europy
Rosyjskie drewno zalewa Polskę i UE mimo sankcji. Ujawnili skalę procederu
Rosyjskie drewno zalewa Polskę i UE mimo sankcji. Ujawnili skalę procederu
Andrzej Duda pochwalił się przelewem. Politycy już komentują
Andrzej Duda pochwalił się przelewem. Politycy już komentują
Ile kosztuje euro? Kurs euro do złotego PLN/EUR 8.12.2025
Ile kosztuje euro? Kurs euro do złotego PLN/EUR 8.12.2025
Ile kosztuje frank szwajcarski? Kurs franka do złotego PLN/CHF 8.12.2025
Ile kosztuje frank szwajcarski? Kurs franka do złotego PLN/CHF 8.12.2025
Ile kosztuje funt? Kurs funta do złotego PLN/GBP 8.12.2025
Ile kosztuje funt? Kurs funta do złotego PLN/GBP 8.12.2025
Ile kosztuje dolar? Kurs dolara do złotego PLN/USD 8.12.2025
Ile kosztuje dolar? Kurs dolara do złotego PLN/USD 8.12.2025
"Musimy wprowadzić korektę opłat". Podwyższają stawki za śmieci o ok. 25 proc.
"Musimy wprowadzić korektę opłat". Podwyższają stawki za śmieci o ok. 25 proc.
Dobre wieści z Brukseli dla Polski ws. Mercosur
Dobre wieści z Brukseli dla Polski ws. Mercosur
Wymagania CPK budzą kontrowersje. Firmy już reagują
Wymagania CPK budzą kontrowersje. Firmy już reagują
Zakaz kupowania aut spalinowych od 2030 roku dla firm. Branża ostrzega
Zakaz kupowania aut spalinowych od 2030 roku dla firm. Branża ostrzega