Forum IAB 2020: In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu?

6-7-8 października br. wybitni eksperci świata marketingu, nauki i biznesu będą dyskutować o zaufaniu, które stanowi nie tylko podstawę każdej relacji, ale również siłę napędową biznesu. Czternasta edycja Forum IAB, która upłynie pod hasłem In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu?, odbędzie się w formie online.

Obraz

- Tegoroczne Forum IAB nie odbędzie się w tradycyjnym wydaniu, lecz przeniesie się do internetu. Zmiana formy naszej konferencji podyktowana jest przede wszystkim bezpieczeństwem uczestników, które jest naszym priorytetem, dlatego udział online jest jedynym właściwym krokiem w obecnej sytuacji. Gwarantujemy szereg korzyści wynikających z tego rozwiązania, między innymi niezmiennie wysoki poziom merytoryczny Forum, pełen dostęp do wszystkich wystąpień w czasie rzeczywistym, wirtualne spotkania z innymi uczestnikami konferencji, w tym dyskusyjne pokoje tematyczne, czy sesje Q&A z wybranymi prelegentami. – tłumaczy Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

Kryzys, wywołany pandemią COVID-19, wpłynął nie tylko na gospodarkę, ale również na nasze życie codzienne. Podstawą (od)budowania relacji między firmami, instytucjami, a społeczeństwem jest szeroko pojęte zaufanie i poczucie bezpieczeństwa. Kluczowe znaczenie ma między innymi dostarczanie społeczeństwu rzetelnych informacji, zwiększanie poczucia bezpieczeństwa i obniżanie niepokoju. Epidemia zwiększyła nieufność Polaków na dużą skalę, co wymaga dostosowania się biznesu do nowej rzeczywistości.

Dlatego tegoroczne Forum IAB skupi się wokół problematyki zaufania w czasach kryzysu. Co roku jest to jedno z najważniejszych wydarzeń w szeroko pojętej branży marketingu, organizowane przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Od trzynastu już lat wytycza standardy najlepszych praktyk i stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń. Tegoroczna edycja odbędzie się 6-7-8 października i zgromadzi przedstawicieli reklamodawców, domów mediowych, agencji reklamowych i firm technologicznych. Uczestnicy otrzymają dostęp do transmisji na żywo z wszystkich wystąpień prelegentów.

- Wyciszenie pandemii wiąże się z próbą powrotu do dawnych nawyków. Nie jest to jednak proste, ponieważ nikt z nas nie chce narażać się na potencjalne niebezpieczeństwo. Klienci chcą mieć poczucie, że dana marka stawia ich bezpieczeństwo na pierwszym miejscu. Podobnie jest ze wszelkimi transakcjami (czy offline czy online) - aby zachęcić klientów do wyboru danej oferty, również ogromne znaczenie będzie mieć odpowiednio dobrany przekaz reklamowy podkreślający wartość zaufania. W najbliższym czasie stara prawda „reklama dźwignią handlu” będzie bardziej aktualna niż kiedykolwiek dotąd, a reklama cyfrowa odegra kluczową rolę w wychodzeniu gospodarki z kryzysu post-covid. - mówi Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

Temat przewodni konferencji to zarówno odpowiedź na potrzeby konsumentów w dobie post-covidowej normalności, ale również szansa dla firm, aby jak najlepiej dostosować swoją ofertę do aktualnych wyzwań rynkowych.

Najlepsi eksperci marketingu, goście specjalni i ciekawe tematy

Podczas Forum IAB wystąpi blisko 80 autorytetów - przedstawicieli branży interaktywnej, dyrektorów i managerów globalnych firm. Formuła wydarzenia umożliwia zaproszenie inspirujących osobowości, wybitnych przedstawicieli świata nauki i biznesu, którzy prezentują odmienny od perspektywy branży - i przez to bardzo cenny - punkt widzenia. Wśród ekspertów występujących podczas konferencji znaleźli się przedstawiciele dużych i małych agencji, reklamodawców, wydawców oraz instytucji badawczych.

Tradycyjnie także, wystąpi zaproszony przez organizatorów gość specjalny. W tym roku będzie to prof. Janusz Czapiński – psycholog społeczny, który podczas Forum IAB wygłosi prelekcję „Bądź moim bratem albo zabiję Cię. Skąd w Polsce tak nienawistny podział kulturowy?”.

Wśród ponad 60 wystąpień Forum IAB nie zabraknie najbardziej aktualnych, kontrowersyjnych czy śmiałych tematów, jak choćby: „In Gender We Trust. Jak nie pozwolić by zaufanie do stereotypów prowadziło do pomijania jednej z płci.”, „Reklama nie uratuje świata. Więc pogódźmy się z tym, że nie musi. Wnioski jak radzić sobie z niepewną rzeczywistością na bazie wybranych dzieł popkultury.”, „Greenwashing, czyli jak marki uprawiają eko ściemę.”, „Reklama nie chce się uczyć.

Wszystko czego nie chcesz wiedzieć o agencjach reklamowych.”, „Jak ufa mózg, czyli neurobiologiczne i ewolucyjne fundamenty zaufania jako wartości dla działań marketingowych”, „Jakie życie, taki marketing. Czyli dlaczego to co masz w DNA, znajdziesz za chwilę w swoim feedzie.”

Rada Programowa
Nad programem Forum IAB czuwa Rada Programowa, w której zasiada 50 ekspertów. W tym roku przewodniczy jej Olga Korolec - CMO, Ringier Axel Springer Polska. Wiceprzewodniczącymi są: Paweł Gala - CEO, Wavemaker; Grzegorz Krzemień - prezes zarządu, GoldenSubmarine; Dariusz Maciołek - dyrektor zarządzający pionem komunikacji, BNP Paribas.

Sponsorzy: Wirtualna Polska Media, Orange, Nielsen
Sponsor wspierający: Adform, Mindshare, Xandr, adQuery,
Patroni medialni: Dziennik Gazeta Prawna, gazetaprawna.pl, gazeta.pl, Marketer+, Marketing przy kawie, My Company, naTemat, Nowy Marketing, onet.pl, Online Marketing, Social Press, Wirtualna Polska Media
Współpraca: Newspoint, DIMAQ, Digital Poland, Havas Media Group
Partner prawny: Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w nim, posiadacze certyfikatu otrzymują punkty recertyfikacyjne i mogą skorzystać z dodatkowego rabatu na zakup biletu.

Więcej informacji na temat 14. edycji Forum IAB znajduje się na stronie https://forumiab.pl/.

Wybrane dla Ciebie
Trzęsienie ziemi w NBP. "Buntownicy" stracili departamenty
Trzęsienie ziemi w NBP. "Buntownicy" stracili departamenty
Skandal z Shein zmobilizował "ósemkę". List do KE podpisała również Polska
Skandal z Shein zmobilizował "ósemkę". List do KE podpisała również Polska
Zwrot w polityce USA. Pokazali strategię. Jest reakcja Unii
Zwrot w polityce USA. Pokazali strategię. Jest reakcja Unii
Demograficzne tsunami uderzy w NFZ. Znamy liczby
Demograficzne tsunami uderzy w NFZ. Znamy liczby
Przejęcie Warner Bros. Ekspert: to może mieć skutki dla rynku w Polsce
Przejęcie Warner Bros. Ekspert: to może mieć skutki dla rynku w Polsce
Rząd robi drugie podejście do kryptowalut. Wraca do projektu
Rząd robi drugie podejście do kryptowalut. Wraca do projektu
Nowe prawo podbije ceny mieszkań. Deweloperzy prognozują
Nowe prawo podbije ceny mieszkań. Deweloperzy prognozują
Kolejny amerykański gigant na celowniku UE. Rusza postępowanie antymonopolowe
Kolejny amerykański gigant na celowniku UE. Rusza postępowanie antymonopolowe
Ropa zalewa rynki. Najmocniejsze spadki cen od trzech tygodni
Ropa zalewa rynki. Najmocniejsze spadki cen od trzech tygodni
"MEN generuje chaos". Nauczyciele proszą prezydenta o weto
"MEN generuje chaos". Nauczyciele proszą prezydenta o weto
Bunt w NBP. Jest stanowisko Rady Polityki Pieniężnej
Bunt w NBP. Jest stanowisko Rady Polityki Pieniężnej
Ile zarabiają na nas linie lotnicze? IATA: mniej niż Apple, sprzedając etui do iPhone'a
Ile zarabiają na nas linie lotnicze? IATA: mniej niż Apple, sprzedając etui do iPhone'a