Getin Noble Bank stawia na wysoką jakość w kanałach internetowych i mobilnych

W ostatnich latach Getin Noble Bank podjął szereg działań, mających na celu systematyczne podnoszenie poziomu jakości obsługi Klienta w kanałach zdalnych. Kompleksowo wdrażane udoskonalenia w bankowości mobilnej i internetowej okazały się na tyle skuteczne, że dziś bank plasuje się w czołówkach niezależnych rankingów, oceniających właśnie ten obszar. W obliczu panującej epidemii banki muszą mierzyć się dużymi wyzwaniami i radykalnie ograniczyć obsługę w tradycyjnych placówkach. To czas, w którym Klienci opierają swoje bankowanie przede wszystkim na kanałach zdalnych. Jednak czy oznacza to konieczność rezygnacji z usług? Nie, ponieważ Klienci mają dostęp do pełnego pakietu funkcji z poziomu bankowości cyfrowej.

Getin Noble Bank stawia na wysoką jakość w kanałach internetowych i mobilnych
Źródło zdjęć: © Shutterstock.com

Artykuł sponsorowany

Najnowsze wyniki "Monitora satysfakcji klientów banków", opracowanego przez firmę badawczą ARC Rynek i Opinia, potwierdzają coraz wyższą pozycję Getin Noble Banku w obszarze jakości obsługi zdalnej. W ostatniej edycji badania bank znalazł się w TOP3 m.in. w kategorii bankowości mobilnej i internetowej. W aplikacji Klienci szczególnie docenili łatwość aktywacji oraz możliwość zakładania nowych produktów. W bankowości internetowej najwyżej ocenione zostały sprawność funkcjonowania, łatwość nawigacji i możliwość kontaktu z bankiem za pomocą tego kanału.

"Monitor satysfakcji klientów banków" to nie jedyne wyróżnienie, potwierdzające zadowolenie Klientów z bankowości mobilnej. W minionym roku Getin Noble Bank uplasował się na II miejscu w kategorii "Bankowość mobilna" w rankingu Przyjazny Bank Newsweeka. To jedna z najważniejszych ocen jakości obsługi bankowej w Polsce. Oceniane były w niej przede wszystkim: łatwość nawigacji, efektywność kanałów kontaktu z bankiem, system transakcyjny oraz czas dokonywania operacji. Dodatkowo zwracano uwagę na wszystkie nowości w zakresie wprowadzanych przez banki usług i funkcjonalności.

Wysoka jakość obsługi i dostarczenie optymalnych rozwiązań, które usprawnią Klientom codziennie bankowanie, to niezmiennie priorytet Getin Noble Banku. W dzisiejszym świecie aplikacja mobilna staje się głównym lub wręcz jedynym kanałem kontaktu z bankiem. Użytkownicy mogą połączyć się z infolinią z poziomu aplikacji banku jednym kliknięciem, skorzystać z usługi sejfu, umożliwiającą dowolne blokowanie i odblokowywanie środków na rachunku, mobilnej autoryzacji czy usług takich jak: Apple Pay, Google Play, Garmin Pay i rozwiązania 3DTouch.

Jednocześnie ważnym dla Getin Noble Banku wyzwaniem przy rosnącej cyfryzacji usług jest konieczność nieustannego dbania o poziom cyberbezpieczeństwa. Obecne systemy bezpieczeństwa dostosowane są do potencjalnych zagrożeń, ale również na bieżąco są one dopracowywane do zmieniających się okoliczności. Niezależnie, czy Klient korzysta z usług w placówce, wybiera aplikację mobilną, czy bankowość internetową, bank dba o jego bezpieczeństwo. W odpowiedzi na rosnące zagrożenia Getin Noble Bank zainicjował proces wdrożenia nowoczesnego rozwiązania w postaci Systemu Przeciwdziałania Nadużyciom. Zawiera on gotowy, predefiniowany i zweryfikowany model danych, wzbogacony o analitykę behawioralną.

W nadchodzących kwartałach strategicznym celem Banku będzie podążanie za oczekiwaniami Klientów. Zgodnie z deklaracją Związku Banków Polskich, Getin Noble Bank, w celu złagodzenia negatywnych skutków pandemii koronawirusa, już umożliwił prolongatę lub karencję wybranych kredytów na 3 miesiące. Co ważne, cały proces składania i obsługi wniosku możliwy jest zdalne, bez konieczności wizyty w oddziale.

Ponadto Bank będzie niezmiennie rozwijał bankowość mobilną i internetową, dbając przy tym o zagwarantowanie jak najwyższego poziomu bezpieczeństwa. W najbliższym czasie udostępni Klientom wideoweryfikację, która dodatkowo zminimalizuje potrzebę wizyty w oddziale przy jednoczesnym zapewnieniu wysokiego poziomu bezpieczeństwa.

Artykuł sponsorowany

Artykuł sponsorowany
Źródło artykułu: Artykuł sponsorowany
Wybrane dla Ciebie
Tak Putin odwdzięcza się sojusznikom. Dane są ukrywane
Tak Putin odwdzięcza się sojusznikom. Dane są ukrywane
Krystyna Pawłowicz przeniesiona w stan spoczynku. Oto na jakie pieniądze mogła liczyć
Krystyna Pawłowicz przeniesiona w stan spoczynku. Oto na jakie pieniądze mogła liczyć
Kurierzy toną w długach. Eksperci tłumaczą: syndrom darmowej paczki
Kurierzy toną w długach. Eksperci tłumaczą: syndrom darmowej paczki
Unijne dotacje dla kolei pod znakiem zapytania
Unijne dotacje dla kolei pod znakiem zapytania
Ile kosztuje euro? Kurs euro do złotego PLN/EUR 05.12.2025
Ile kosztuje euro? Kurs euro do złotego PLN/EUR 05.12.2025
Ile kosztuje frank szwajcarski? Kurs franka do złotego PLN/CHF 05.12.2025
Ile kosztuje frank szwajcarski? Kurs franka do złotego PLN/CHF 05.12.2025
Ile kosztuje dolar? Kurs dolara do złotego PLN/USD 05.12.2025
Ile kosztuje dolar? Kurs dolara do złotego PLN/USD 05.12.2025
Ile kosztuje funt? Kurs funta do złotego PLN/GBP 05.12.2025
Ile kosztuje funt? Kurs funta do złotego PLN/GBP 05.12.2025
Pozwolenie na pracę w USA. Urząd ogłosił zmiany
Pozwolenie na pracę w USA. Urząd ogłosił zmiany
Sala za 300 mln dolarów na 1000 osób. Trump zatrudnił nowego architekta
Sala za 300 mln dolarów na 1000 osób. Trump zatrudnił nowego architekta
Na Wyspach chcą przekazać miliardy Ukrainie z zamrożonych rosyjskich aktywów
Na Wyspach chcą przekazać miliardy Ukrainie z zamrożonych rosyjskich aktywów
170 tys. zł odprawy i urlop. Sejm przyjął ustawę
170 tys. zł odprawy i urlop. Sejm przyjął ustawę