Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. Paulina Kruk
|
aktualizacja
Płatna współpraca z EKSiT

II Europejski Kongres Sportu i Turystyki. "Inwestowanie w sport jest potrzebne"

Podziel się:

Podczas II Europejskiego Kongresu Sportu i Turystyki zebrani w Zakopanem goście debatowali o wyzwaniach, jakie stają przed światem sportu i turystyki w trzeciej dekadzie XXI wieku. Tematem jednego z paneli było inwestowanie w sport.

II Europejski Kongres Sportu i Turystyki. "Inwestowanie w sport jest potrzebne"
II Europejski Kongres Sportu i Turystyki (screen YT)

- "Inwestowanie", czyli wspieranie sportu poprzez reklamę czy sponsoring jest jak najbardziej potrzebne, mile widziane i skuteczne z punktu widzenia firmy, która jest sponsorem i czerpie z tego korzyści. – mówi Wojciech Strzałkowski, Przewodniczący Rady Nadzorczej Jagiellonii Białystok. – Zostało udowodnione, że jedna złotówka wydana na sponsoring działa sześć razy lepiej niż złotówka wydana na tradycyjną reklamę – dodaje.

Potwierdzają to inni obecni w Zakopanem przedstawiciele firm inwestujących w sport, jak np. Piotr Apollo, Prezes Zarządu Tauron Nowe Technologie, który przyznaje - Każda złotówka zainwestowana w Polski sport przynosi nam co najmniej siedmiokrotny wzrost.

Dyrektor Sponsoringu Sportowego i Społecznego Orlenu, Grzegorz Bałkowiec także nie kryje, że sponsoring pomaga Orlenowi w osiąganiu celów biznesowych - Jesteśmy największym mecenasem polskiego sportu. To ogromna duma, ale też odpowiedzialność. Stawiamy na sport, bo wspiera działania biznesowe, marketingowe.

Zobacz także: Europejski Kongres Sportu i Turystyki 2023: Inwestowanie w sport
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Płatna współpraca z EKSiT

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl