Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
oprac. Mateusz Madejski
|
aktualizacja

Na pocztę po lody i kanapki. To w planach ma Poczta Polska

36
Podziel się:

Poczta Polska już nie chce kojarzyć się wyłącznie z listami, paczkami i kolejkami. - Placówki pocztowe mają być miejscem, gdzie można spokojnie usiąść, napić się kawy, przejrzeć książki - mówi wiceprezes tej firmy. Być może niebawem na pocztę będziemy też chodzić na kanapki czy na lody.

Poczta Polska nie chce już się kojarzyć z kolejkami
Poczta Polska nie chce już się kojarzyć z kolejkami (East News, ANDRZEJ STAWINSKI/REPORTER)

W pierwszych placówkach Poczty Polskiej pojawiły się automaty z kawą. Jednak państwowy gigant zapowiada, że na tym nie skończy.

Wyobrażam sobie taki kącik kawowy na poczcie - mówi wiceprezes Poczty Polskiej Grzegorz Kurdziel w rozmowie z serwisem Wiadomości Handlowe.

Skoro jednak będzie już kawa, to według wiceprezesa "powinno być też coś do kawy". - Może to być jakaś kanapka, tylko ona musi być odpowiednio przygotowana, szczelnie zamknięta - mówi.

Zobacz także: Podatek handlowy wraca w dziwnej formie. "Za chwilę będzie też podatek mostowy i płotowy". Obejrzyj wideo:

Jeśli jednak kanapki wejdą do sprzedaży na pocztach, to ma je dostarczać zewnętrzna firma. - Szukamy do tego partnerów. Potrzebujemy ich, gdyż nie jesteśmy w stanie działać w taki sam sposób jak Orlen czy Żabka. Nasi pracownicy muszą skupiać się na operacjach pocztowych, których jest mnóstwo - mówi wiceprezes.

W wielu placówkach zaczęły się już pojawiać lodówki z napojami. Ale niewykluczone, że pojawią się przy nich również... lody i mrożonki. - Był pomysł z zamrażarkami wypełnionymi lodami, ale jeszcze tego nie zmaterializowaliśmy. Była rozważana taka koncepcja i być może będzie to kolejna kategoria - mówi w wywiadzie Jacek Zmorek z Poczty Polskiej.

Czemu Poczta Polska idzie tą drogą? Listów Polacy wysyłają coraz mniej, więc firma szuka nowych pomysłów na rozwój. Oferta handlowa spółki zresztą generuje coraz większe obroty - w zeszłym roku było to 420 mln zł, a plan na obecny rok zakłada już 500 mln.

Jednak władze państwowej firmy mówią, że chodzi też o zmianę wizerunku Poczty Polskiej. Placówki mają mniej kojarzyć się z kolejkami i podstawowymi usługami, a wizyta na poczcie ma być w założeniu przyjemnością - przynajmniej według planów władz spółki.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(36)
zed
2 lata temu
moja paczka wyglądała jak koperta tylko nie miała dwóch narożników (czyli była sześciokątem de facto) została uznana za "niesort" z opłatą dodatkową!!! list polecony, który musi zostać dostarczony osobiście lub odebrany w placówce MUSI zmieścić się....... w skrzynce na listy lub cena rośnie. Zapewne takich mądrych rozwiązań jest więcej.
Siarra
3 lata temu
Proponuje jeszcze rozowy pokoj i gorace lody...
opo
3 lata temu
może warzywka a rachunki doręczane po trzech tygodniach
xxx
3 lata temu
może poranna msza
f1
3 lata temu
Wbrew pierwszemu wrażeniu ten pomysł ma sens. Jak sobie przypomnę ile razy zgłodniałem porządnie w pocztowej kolejce, to się zgadzam. Przy tym jakieś toalety dla klientów obowiązkowo.
...
Następna strona