Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Materiał sponsorowany przez Bank Millennium

Nowe karty przedpłacone od goodie

Podziel się:

Platforma goodie od Banku Millennium udostępnia nowy produkt – eKartę goodie z opcją wielokrotnego zasilenia. Wirtualna karta uzupełnia lukę na rynku bonusów, benefitów pracowniczych oraz nagród w konkursach i loteriach.

Nowe karty przedpłacone od goodie
(materiały partnera)

W ofercie goodie dostępne są dwa rodzaje kart wirtualnych: eKarta podarunkowa oraz eKarta z możliwością doładowania. eKarta z możliwością doładowania umożliwia płacenie za zakupy towarów i usług w Polsce w każdym sklepie. Można też zawęzić kategorię wydatków i ograniczyć eKartę tematycznie do wybranych kategorii tj.: eKarta lunchowa, eKarta paliwowa, eKarta sport i kultura, czy eKarta do wykorzystania w konkretnym miejscu (np. w wybranej restauracji albo sklepie).

eKarta goodie odpowiada na zapotrzebowanie zgłaszane z rynku zarówno pracodawców, jak i osób obdarowywanych. Wirtualna karta przedpłacona to idealny sposób premiowania pracowników, czy nagradzania ich. Może też być wykorzystywana jako nagroda w konkursach i loteriach dla klientów firm. Tego typu benefity cieszą się coraz większą popularnością ze względu na swobodę wykorzystania środków przez obdarowanego, a także dbania o work-life-balance. Z badań przeprowadzonych przez goodie* wynika, że aż 80% respondentów najchętniej wybiera właśnie tę formę doceniania przez pracodawcę jako najatrakcyjniejszą. Warto podkreślić, że wirtualny upominek to rozwiązanie na miarę XXI wieku, które wpisuje się w ekotrendy, czyli ograniczanie plastikowych kart i gadżetów – komentuje Sylwia Bilińska-Jaroszczak z Millennium Goodie.

Wirtualne karty przedpłacone od goodie są przede wszystkim przeznaczone dla pracodawców i biznesu. Szeroki wachlarz ich zastosowania, a jednocześnie możliwość ograniczenia płatności do wybranej kategorii, branży, marki czy sieci – pozycjonuje produkt w grupie elastycznych narzędzi szytych na miarę zamawiającego. Ponadto eKarty goodie wyróżniają się pod względem estetyki – ich wizerunek może korespondować z tematyką zasilenia.

Warto zwrócić też uwagę na szybki i prosty proces udostępniania eKart. Cały proces realizacji zamówienia trwa do 48 h od zaksięgowania wpłaty. Produkt jest wirtualny, co sprawia, że zamówienie i dystrybucja odbywają się zdalnie. Nad całością procesu czuwa zespół pracowników, który służy pomocą na każdym etapie.

eKarta goodie to wygoda pod względem płatności. Można nią płacić za zakupy online, jak i stacjonarnie, dodając ją do wirtualnego portfela Google Pay lub Apple Wallet.

Różne warianty eKarty to szereg nowych możliwości. Zamawiający sam decyduje, jakie rozwiązanie jest dla jego organizacji czy projektu najlepsze:

  • eKarta - płatności w całej Polsce bez ograniczeń do konkretnych kategorii;
  • eKarta lunchowa – dedykowana branży gastronomicznej lub wybranej sieci restauracji czy kantyn;
  • eKarta paliwowa – tankowanie na wszystkich stacjach benzynowych w Polsce;
  • eKarta sport i kultura – sprofilowana pod kątem sieci siłowni i/lub miejsc kultury np. kino czy teatr;
  • Możliwe są także inne konfiguracje kart, ograniczone do konkretnych branż lub sklepów.

Dodatkową wartością korzystania przez pracodawców z eKarty lunchowej jest szereg udogodnień podatkowych, m.in.: zwolnienie z podatku VAT, zwolnienie ze składki ZUS do 450 zł miesięcznie dla pracownika, wartość zasilenia stanowi koszt uzyskania przychodu oraz może być finansowana z ZFŚS.

Więcej informacji nt. eKart goodie znajdziesz tutaj: https://lp.goodie.pl/ekarta

goodie to bezpłatna platforma zakupowa. Łączy w sobie usługę cashback, dostępną w blisko 800 markach z najlepszymi rabatami i promocjami w świecie zakupów. Umożliwia przeglądanie gazetek z najpopularniejszych sklepów i dyskontów oraz tworzenie list zakupowych. Aplikacja goodie pozwala na korzystanie z eKart przedpłaconych.

*Ankieta przeprowadzona przez goodie w dniach 9-15.11.2022 r. na próbie 310 osób.

Materiał sponsorowany przez Bank Millennium

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl