Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Artykuł Sponsorowany
|
Artykuł sponsorowany

Poznaj prosty sposób na budowanie trwałych relacji biznesowych w czasach pandemii COVID19

Podziel się:

,,Kiedyś to były czasy” - to standardowe powiedzenie pokoleń starszych od nas, ale nie tylko. Jeszcze pod koniec 2019 roku, nikt nie przypuszczał, jak bardzo popularny będzie ten zwrot w roku 2020 i 2021. Dziś już tylko nieliczne przedsiębiorstwa przyjmują taktykę budowania okopów i ograniczania wydatków. Dla tych firm, które aktywnie budują świadomość swoich marek, a także poszukują nowych rozwiązań docierania do klientów oraz pracowników na home-office, przyszedł czas na wysyłanie pakietów upominków z logo firmy.

Poznaj prosty sposób na budowanie trwałych relacji biznesowych w czasach pandemii COVID19
Podaruj doświadczenie (materiały partnera)

Upominek firmowy prosto do drzwi pracownika!

Jak podaje najnowszy raport przeprowadzony przez EY, aż 80% pracowników oczekuje możliwości pracy zdalnej lub hybrydowej również po zakończeniu pandemii. W związku z tym system pozapłacowych benefitów musi przejść (nie)małą modernizację. Karta sportowa Multisport czy wyjazd integracyjny w obecnej, pandemicznej sytuacji przestały stanowić dla Twoich pracowników atrakcyjną formę pozapłacowych benefitów. Oferując swoim obecnym pracownikom ciekawe upominki firmowe z logo pomagasz im na nowo poczuć więź, przynależność do firmy, z którą łączy ich obecnie jedynie internetowe łącze. Wyjątkowy zestaw gadżetów ,,na powitanie” może być również świetnym sposobem na onboarding nowego pracownika, który dołączył do zespołu niedawno, a przedłużająca się pandemia nie sprzyja temu, aby poczuł się w firmie miło - jak u siebie. 

Zobacz także: Kubek z korkowym wykończeniem

Gadżety z logo firmy - budowanie wizerunku marki wśród obecnych i nowych klientów

W czasach, kiedy bezpośrednia dostępność do klientów jest mocno ograniczona, a budowanie relacji przeniosło się niemal wyłącznie do świata online, wysyłanie pakietów artykułów reklamowych z logo może stanowić realną, namacalną szansę na ocieplenie relacji biznesowych z Twoimi klientami oraz kontrahentami. Każdy lubi prezenty, czyż nie? Pozwalają nam poczuć, że ktoś o nas myśli i chce pozostać z nami w trwałych relacjach. Co więcej, podarunki firmowe wywołują u osoby obdarowanej psychologiczną potrzebę odwdzięczenia się - zasadę wzajemności, powszechnie znaną i szeroko opisaną przez psychologów społecznych. Jak widzisz, upominki firmowe z logo mogą stać się katalizatorem dla Twoich przyszłych wyników sprzedażowych - warto już dziś zacząć wykorzystywać ich potencjał!

Jeśli szukasz wyjątkowych gadżetów firmowych, odwiedź stronę Macma Polska, która poza ogromną, różnorodną ofertą produktów posiada również własną drukarnię, do której przylega magazyn firmy. Taka kompleksowość usługi sprawia, że zamówienia klientów realizowane są szybko, z wyjątkową starannością. 

Jaki upominek z logo wybrać?

Pomyśl, co najbardziej przyda się Twojemu klientowi lub jaki prezent miło zaskoczy Twojego pracownika na home-office? Markowy długopis z wygrawerowanym logo lub wybranym przez Ciebie cytatem? A może postawisz na akcesoria, które mogą przydać się podczas pracy zdalnej? Eco-gadżety reklamowe to obecnie najmodniejszy trend w branży upominków z logo. Drewniany notatnik z papierem w 100% pochodzącym z recyklingu, a może bambusowa ładowarka bezprzewodowa z wbudowanym organizerem, który pomoże ogarnąć stos długopisów na biurku? W obliczu nadchodzącej wiosny ogromną popularnością cieszą się również obrandowane kosze piknikowe, które zachęcają do spędzania czasu na świeżym powietrzu. Kubek termiczny z korkowym wykończeniem przyda się z kolei zarówno podczas spaceru w parku, jak i w czasie pracy, utrzymując herbatę i kawę zawsze w optymalnej temperaturze. 

Podaruj swoim pracownikom i klientom miły upominek firmowy - daj im odczuć, że o nich pamiętasz i w trudnej, pandemicznej rzeczywistości starasz się wzmocnić Waszą biznesową relację!

Natalia Tkacz-Brodacka, Specjalista ds. marketingu w Macma Polska

Artykuł sponsorowany

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl