Prowokowali Lidla. Teraz zawieszają działalność

Platforma Deli2.pl zawiesza swoją działalność - informuje serwis wiadomoscihandlowe.pl. Firma napisała w komunikacie, że nie ma możliwości pozyskania kolejnych pieniędzy na dalszy rozwój. Wcześniej internetowy sklep postanowił zaistnieć, prowokując na billboardach sieć sklepów Lidl.

Sklep internetowy Zakupy w internecieSklep internetowy Deli2.pl zawiesił działalność
Źródło zdjęć: © Adobe Stock | Anya Berkut
oprac.  MLG

Deli2.pl szuka pieniędzy na dalszy rozwój.

Deli2.pl zawiesza działalność

"W związku z brakiem możliwości pozyskania środków na dalszy rozwój platformy sprzedaży internetowej deli2.pl, działalność operacyjna zostaje z dniem 31 marca 2023 roku zawieszona. Obecnie trwają prace nad zmianą technologii platformy oraz prowadzone są poszukiwania potencjalnego inwestora strategicznego w celu ponownego uruchomienia sprzedaży" – poinformowali w komunikacie, który cytuje serwis wiadomoscihandlowe.pl, przedstawiciele spółki.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Social Commerce coraz popularniejszy. Działają tak już duże firmy

"Deli2 S.A. należy do firmy Tower Investments z branży deweloperskiej. Wystartowała pod koniec 2020 r. i posiadała w ofercie 10 tys. produktów od ponad 30 brandów, pochodzących z różnych zakątków świata" - czytamy na wiadomosciachhandlowych.pl

Billboardy, których bohaterem był Lidl

W kilku miejscach w Warszawie w 2021 roku pojawiły się billboardy z napisem "Jedziesz do Lidla? Szkoda zdrowia #zostanwdomu". I tyle. Kto jest ich autorem i jaki jest cel tej informacji – to z billboardów nie wynikało.

Dwa dni po tym, jak billboardy pojawiły się na kilku nośnikach zewnętrznych – i zdążyły z nich zniknąć – do akcji przyznał się należący do Tower Investments sklep internetowy Deli2.pl.

W rozmowie z serwisem "Wiadomości Handlowe" prezes Tower Investments Bartosz Kazimierczuk przyznawał, że kampania nie była wymierzona w Lidla i spółka była zaskoczona reakcją Lidla, który mówił o "nieuczciwej konkurencji". Kaźmierczak przekonywał, że inspiracją dla tej kampanii był sam Lidl, który od początku pandemii bardzo silnie akcentował kwestie zdrowia i bezpieczeństwa w czasie zakupów.

Wybrane dla Ciebie
Bunt w NBP: zarząd kontra Glapiński. Prezes przerwał posiedzenie
Bunt w NBP: zarząd kontra Glapiński. Prezes przerwał posiedzenie
Rozpętał wojnę na cła, teraz gasi pożar. Trump ogłasza wielki pakiet pomocowy
Rozpętał wojnę na cła, teraz gasi pożar. Trump ogłasza wielki pakiet pomocowy
Ważny dokument. Ogranicza możliwość wycofania sił USA z Europy
Ważny dokument. Ogranicza możliwość wycofania sił USA z Europy
Rosyjskie drewno zalewa Polskę i UE mimo sankcji. Ujawnili skalę procederu
Rosyjskie drewno zalewa Polskę i UE mimo sankcji. Ujawnili skalę procederu
Andrzej Duda pochwalił się przelewem. Politycy już komentują
Andrzej Duda pochwalił się przelewem. Politycy już komentują
Ile kosztuje euro? Kurs euro do złotego PLN/EUR 8.12.2025
Ile kosztuje euro? Kurs euro do złotego PLN/EUR 8.12.2025
Ile kosztuje frank szwajcarski? Kurs franka do złotego PLN/CHF 8.12.2025
Ile kosztuje frank szwajcarski? Kurs franka do złotego PLN/CHF 8.12.2025
Ile kosztuje funt? Kurs funta do złotego PLN/GBP 8.12.2025
Ile kosztuje funt? Kurs funta do złotego PLN/GBP 8.12.2025
Ile kosztuje dolar? Kurs dolara do złotego PLN/USD 8.12.2025
Ile kosztuje dolar? Kurs dolara do złotego PLN/USD 8.12.2025
"Musimy wprowadzić korektę opłat". Podwyższają stawki za śmieci o ok. 25 proc.
"Musimy wprowadzić korektę opłat". Podwyższają stawki za śmieci o ok. 25 proc.
Dobre wieści z Brukseli dla Polski ws. Mercosur
Dobre wieści z Brukseli dla Polski ws. Mercosur
Wymagania CPK budzą kontrowersje. Firmy już reagują
Wymagania CPK budzą kontrowersje. Firmy już reagują