Prowokowali Lidla. Teraz zawieszają działalność
Platforma Deli2.pl zawiesza swoją działalność - informuje serwis wiadomoscihandlowe.pl. Firma napisała w komunikacie, że nie ma możliwości pozyskania kolejnych pieniędzy na dalszy rozwój. Wcześniej internetowy sklep postanowił zaistnieć, prowokując na billboardach sieć sklepów Lidl.
Deli2.pl szuka pieniędzy na dalszy rozwój.
Deli2.pl zawiesza działalność
"W związku z brakiem możliwości pozyskania środków na dalszy rozwój platformy sprzedaży internetowej deli2.pl, działalność operacyjna zostaje z dniem 31 marca 2023 roku zawieszona. Obecnie trwają prace nad zmianą technologii platformy oraz prowadzone są poszukiwania potencjalnego inwestora strategicznego w celu ponownego uruchomienia sprzedaży" – poinformowali w komunikacie, który cytuje serwis wiadomoscihandlowe.pl, przedstawiciele spółki.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Social Commerce coraz popularniejszy. Działają tak już duże firmy
"Deli2 S.A. należy do firmy Tower Investments z branży deweloperskiej. Wystartowała pod koniec 2020 r. i posiadała w ofercie 10 tys. produktów od ponad 30 brandów, pochodzących z różnych zakątków świata" - czytamy na wiadomosciachhandlowych.pl
Billboardy, których bohaterem był Lidl
W kilku miejscach w Warszawie w 2021 roku pojawiły się billboardy z napisem "Jedziesz do Lidla? Szkoda zdrowia #zostanwdomu". I tyle. Kto jest ich autorem i jaki jest cel tej informacji – to z billboardów nie wynikało.
Dwa dni po tym, jak billboardy pojawiły się na kilku nośnikach zewnętrznych – i zdążyły z nich zniknąć – do akcji przyznał się należący do Tower Investments sklep internetowy Deli2.pl.
W rozmowie z serwisem "Wiadomości Handlowe" prezes Tower Investments Bartosz Kazimierczuk przyznawał, że kampania nie była wymierzona w Lidla i spółka była zaskoczona reakcją Lidla, który mówił o "nieuczciwej konkurencji". Kaźmierczak przekonywał, że inspiracją dla tej kampanii był sam Lidl, który od początku pandemii bardzo silnie akcentował kwestie zdrowia i bezpieczeństwa w czasie zakupów.