Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
oprac. Robert Kędzierski
|
aktualizacja

Rekordowa oglądalność rozmowy Mentzena z Trzaskowskim na YouTube

438
Podziel się:

W sobotę na kanale Sławomira Mentzena doszło do spotkania lidera Konfederacji z Rafałem Trzaskowskim. Transmisja na YouTube pobiła dwa rekordy - liczba oglądających przekroczyła 600 tysięcy, a kanał zyskał ponad milion subskrybentów.

Rekord na kanale Sławomira Mentzena
Rekord na kanale Sławomira Mentzena (Licencjodawca)

Mentzen zaprosił Trzaskowskiego do swojego programu, argumentując, że to najlepsza droga dotarcia do jego elektoratu. Polityk Konfederacji podkreślił, że jego wyborcy nie korzystają z tradycyjnych mediów, ale są aktywni w mediach społecznościowych, gdzie chętnie oglądają jego materiały.

Strategia dotarcia do nowego elektoratu

Zaproszenie Trzaskowskiego do programu było częścią szerszej strategii Mentzena. Polityk wyjaśnił, że zaprosił obu głównych kandydatów na prezydenta, chcąc zaproponować im podpisanie tzw. deklaracji toruńskiej zawierającej postulaty istotne dla jego wyborców.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Odcinek 6 - Analizuj, nie zgaduj - wykorzystanie danych w strategii marketingowej.

Trzaskowski u Mentzena. Ogromna widownia

Sobotnia transmisja rozpoczęła się punktualnie o godzinie 19:00 i już w pierwszej godzinie zgromadziła ogromną widownię. Wiceszef PO był pytany m.in. o nowe podatki, kwestię przyjęcia euro, wydatki na NFZ, kwestię remontów w Warszawie.

Mentzen w swoim zaproszeniu do programu zaznaczył, że jego wyborcy "nie oglądają mainstreamowych telewizji, nie kupują propagandy tradycyjnych mediów". Ta charakterystyka publiczności stanowiła główny argument za organizacją takiego spotkania, które miało umożliwić wybory prezydenckie kandydatom zaprezentowanie swoich poglądów przed nową grupą potencjalnych wyborców.

Gospodarz spotkania nie krył dumy z osiągniętych wyników podczas rozmowy z Trzaskowskim. Na bieżąco śledził, ile osób ich ogląda i kilkukrotnie przywoływał liczby. Ostatecznie udało się zgromadzić ponad 600 tys. widzów. Jednocześnie kanał Sławomira Mentzena przekroczył barierę miliona subskrybentów.

Rekordowa oglądalność programu wskazuje na rosnące znaczenie internetowych formatów politycznych w polskiej debacie publicznej. Przekroczenie progu 600 tysięcy widzów na żywo i miliona subskrybentów potwierdza, że platformy takie jak YouTube stają się istotnym miejscem wymiany poglądów politycznych, szczególnie wśród młodszych wyborców.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(438)
TOP WYRÓŻNIONE (tylko zalogowani)
.AXA
4 tyg. temu
MŁODZI CHCECIE POWROTU PIS TO GŁOSUJCIE NA BATERA PROSTE PROSTE NIE TRZEBA OPINI MENCENA
Henryk B.
4 tyg. temu
Panie Rafale - pokazał Pan KLASĘ tak trzymać -trzymam kciuki serdecznie pozdrawiam
Rekord?
4 tyg. temu
Możliwe, że był rekord oglądających na żywo. Na chwilę przed końcem widziałem ponad 651 tysięcy widzów.
POZOSTAŁE WYRÓŻNIONE
Pat
4 tyg. temu
Fajna ta rozmowa :) Wreszcie dwie osoby, które są diametralnie różne potrafią ze sobą dyskutować
Anonim
4 tyg. temu
Jestem pod wrażeniem dyskusji. Nareszcie jest ona merytoryczna i niezwykle ciekawa. Tak jest zawsze gdy spotykają się ze sobą inteligentni ludzie. Proszę zauważyć, że obaj panowie mają ogromną wiedzę z zakresu ważnych spraw dotyczących naszego kraju oraz Unii Europejskiej i świata. Dziękuję.
Magda
4 tyg. temu
A Nawrocki wczoraj podczas debaty był na głodzie i wyszło jak zawsze - czyli "ja nic na to"
...
Następna strona