Voice Impact Award 2025: Krok ku burzeniu barier
W zeszłym tygodniu odbyła się gala wręczenia nagród pierwszej edycji konkursu grantowego Voice Impact Award, która udowodniła, że media mogą nas nie tylko dzielić, ale również łączyć. W dobie postępującej polaryzacji i coraz częstszego zamykania się w bańkach informacyjnych organizator konkursu, T-Mobile, stara się iść na przekór tym dzielącym społeczeństwo trendom i zjawiskom.
Dokładnie 146 zgłoszeń, tygodnie wczytywania się w nadesłane treści i w końcu gorące obrady Jury składającego się z 10 przedstawicieli i przedstawicielek najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce – zainteresowanie konkursem T-Mobile Voice Impact Award oraz emocje z nim związane przerosły nasze oczekiwania!
Czym jest Voice Impact Award? Można powiedzieć, że to urzeczywistnienie idei stojącej za samą koncepcją firmy organizującej ten konkurs. T-Mobile to firma, która chce łączyć ludzi i nie powinny dziwić słowa Małgorzaty Rybak-Dowżyk, dyrektorki Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i ESG w T-Mobile:
Naszą misją jest burzenie barier, czyli sprawianie, żeby ludzie byli ze sobą bliżej, żeby chcieli łączyć się ze sobą ponad podziałami, niezależnie od tego, jakie mają poglądy.
Czy pierwsza edycja konkursu grantowego, w którym dziennikarze oraz studenci dziennikarstwa rywalizują swoimi opublikowanymi w różnych mediach artykułami o nagrody pieniężne, spełniła pokładane w niej nadzieje? O tym można przekonać się sprawdzając nasz materiał wideo z gali wręczenia nagród oraz stronę Voice Impact Award 2025, na której można znaleźć listę laureatek i laureatów.