Trwa ładowanie...
bEqvIjyZ

Notowania

Konsument – Wszystkie wiadomości

E-Kiosk skokowo poprawia wyniki. Trzyletni plan przynosi efekty
10.05.2021 10:20

ZAKUPY ONLINE
 / 
E-Kiosk skokowo poprawia wyniki. Trzyletni plan przynosi efekty

O perspektywach e-Kiosk SA, lidera branży prasy cyfrowej w Polsce oraz rynku e-commerce rozmawiamy z Łukaszem Pielą, prezesem zarządu Spółki.

Atom, Monzo, N26 - dowiedz się czym challenger banki kupiły serca milionów klientów
22.11.2019 8:49

BANKOWOŚĆ
 / 
Atom, Monzo, N26 - dowiedz się czym challenger banki kupiły serca milionów klientów

Kolejki do kasy banku by opłacić rachunek to już przeszłość. Te czasy już nie wrócą. Digitalizacja usług bankowych to osiągnięcie cywilizacyjne, ale kropkę nad „i” stawiają dopiero challenger banki zwane też neobankami, które wymusiły na bankowości wprowadzenie nowej wartości – dbałości o doświadczenie klienta.

Rękojmia za wady. Na czym polega?
06.12.2018 10:25

PRAWA KONSUMENTA
 / 
Rękojmia za wady. Na czym polega?

Rękojmia w dużej mierze stosowana jest razem z gwarancją. Niestety jest to połączenie błędne, bo oba pojęcia mają ze sobą niewiele wspólnego.

Gwarancja a rękojmia - różnice
07.09.2018 9:35

GWARANCJA
 / 
Gwarancja a rękojmia - różnice

Udzielenie gwarancji nie jest obowiązkowe, natomiast rękojmia jest uregulowana prawnie. Dowiedz się z naszego poradnika, jak chroniony jest konsument.

UOKiK wszczął postępowania przeciwko dwóm spółkom energetycznym
10.06.2016 16:02

UOKIK
 / 
UOKiK wszczął postępowania przeciwko dwóm spółkom energetycznym

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowania w sprawach praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów przeciwko spółkom Polski Prąd i Multimedia Polska Energia - poinformował w piątek Urząd w komunikacie.

bEqvIjzb
Dane - potężne narzędzie w rękach marketerów
03.06.2016 6:10

DANE
 / 
Dane - potężne narzędzie w rękach marketerów

Klienci zostawiają w internecie wiele informacji o swoim życiu, potrzebach, upodobaniach. Ta wiedza to potężne narzędzie w rękach sprawnych analityków - zwraca uwagę "Puls Biznesu".

Zakupy przez internet. Oto z czym mają największy problem klienci
05.05.2016 6:30

E-COMMERCE
 / 
Zakupy przez internet. Oto z czym mają największy problem klienci

Choć wartość rynku e-commerce stale rośnie, nadal istnieją logistyczne luki, których przedsiębiorcy powinni się wystrzegać - pisze "Puls Biznesu".

Poszkodowani w wypadkach komunikacyjnych bez wsparcia UOKiK?
13.10.2015 8:23

KONSUMENT
 / 
Poszkodowani w wypadkach komunikacyjnych bez wsparcia UOKiK?

Sądy powszechne mogą w rozpatrywanych przez siebie sprawach przyjąć odmienną interpretację niż ta, zawarta w uchwale Sądu Najwyższego i przyznać poszkodowanemu status konsumenta.

Sprzedaż bezpośrednia. Prawa konsumenta
20.10.2014 6:20

KONSUMENT
 / 
Sprzedaż bezpośrednia. Prawa konsumenta

Sprzedaż bezpośrednia to zakupy poza stałymi punktami sprzedaży detalicznej. Kupujący ma 10 dni na odstąpienie od umowy, ale to nie jedyne jego prawa.

bEqvIjzh
Klauzule niedozwolone - co zrobić by nie dać się złowić
24.02.2014 6:30

KLAUZULE NIEDOZWOLONE
 / 
Klauzule niedozwolone - co zrobić by nie dać się złowić

Klauzula sformułowana niezrozumiale, nieprzejrzyście uznana może być za niedozwoloną nawet jeśli dotyczy świadczeń podstawowych.

Umowa na odległość - kiedy konsument może ją wypowiedzieć
02.04.2013 9:08

KONSUMENT
 / 
Umowa na odległość - kiedy konsument może ją wypowiedzieć

Do obowiązków firmy związanych z zawarciem umowy na odległość należy poinformowanie konsumenta o prawie odstąpienia od niej w terminie 10 dni.

Sejm przyjął ustawę o etykietach produktów zużywających energię
12.10.2012 23:41

ZUŻYCIE ENERGII NA ŚWIECIE
 / 
Sejm przyjął ustawę o etykietach produktów zużywających energię

Zgodnie z nowym prawem, konsument ma być lepiej informowany o zużyciu energii przez dane urządzenie, np. sprzęt AGD czy RTV.

Social media marketing czy social media support?
01.03.2012 13:34

MEDIA
 / 
Social media marketing czy social media support?

Ponad 2/3 światowych użytkowników internetu znajduje się w sieciach społecznościowych. Być może właśnie w tej chwili ktoś mówi - czyli pisze - o Twojej marce. Uważne słuchanie tego, co mówi konsument jest ważne, ale jeszcze ważniejsze, by być współuczestnikiem takiej rozmowy. Jak wykorzystać call center w strategii social media?

bEqvIjzi
Trzy gesty na zdjęciu. Tak działają hasła w Windows 8
19.12.2011 13:33

FILM
 / 
Trzy gesty na zdjęciu. Tak działają hasła w Windows 8

Okrąg, linia lub punkt - Microsoft wprowadza nowy sposób logowania do systemu. Ma być bardziej skuteczny niż frazy tekstowe.

Dyrektorzy marketingu nie radzą sobie z social media
19.10.2011 16:48

MEDIA
 / 
Dyrektorzy marketingu nie radzą sobie z social media

71 procent dyrektorów marketingu przyznało, że nie są przygotowani do radzenia sobie ze wzrostem ilości danych, natomiast 68 procent - z rozwojem mediów społecznościowych.

IV Forum MEC Interaction - Na Fali Danych
03.10.2011 12:08

DANE
 / 
IV Forum MEC Interaction - Na Fali Danych

Już 20 października w Multikinie Złote Tarasy odbędzie się IV Forum MEC Interaction zatytułowane "Na Fali Danych".

Zakupy w zagranicznym e-sklepie: Jakie prawa ma konsument
1
30.08.2011 11:20

KONSUMENT
 / 
Zakupy w zagranicznym e-sklepie: Jakie prawa ma konsument

Umowa sprzedaży towarów podlega prawu państwa, w którym sprzedawca ma miejsce zwykłego pobytu. Z kolei umowa sprzedaży towarów w drodze licytacji podlega prawu państwa, w którym odbyła się licytacja.

Na zakupach wybieramy tanie, a nie polskie
31.03.2011 7:44

CENY ŻYWNOŚCI
 / 
Na zakupach wybieramy tanie, a nie polskie

Polacy zwracają wagę przede wszystkim na cenę - kieruje się nią 47 procent z nas.