Forum Forum prawneCywilne

Bezkarność Euro RTV AGD

Bezkarność Euro RTV AGD

Rafals1 / 2011-02-01 22:51
Witam.

Chciałbym wszystkich przestrzec przed zakupami w tym sklepie. Owszem ceny mają niskie i dość duży asortyment.

Sprawa ma się tak:
18.12.2010 (sobota) - zakup laptopa firmy Acer.
Po dojechaniu do domu stwierdziłem brak plastiku w wejściu usb osłaniającym metalowe piny. Uszkodzenie mechaniczne. Dopiero co uruchomiłem laptopa i nawet nie zdążyłem nic do niego podpiąć.
19.12.2010 (niedziela) - poinformowałem kierownika sklepu o usterce. chciałem oddać sprzęt lecz zrobił wszystko aby się mnie pozbyć. udało mu się.
20.12.2010 (poniedziałek) - oddałem sprzęt na niezgodność z umową żądając naprawy.
Oczywiście oddalono moje roszczenia bo to uszkodzenie mechaniczne i wysłano laptopa do Brna w celu ekspertyzy. Serwis potwierdził uszkodzenie mechaniczne i uszkodzenie płyty głównej.
29.01.2011 - zadzwonił do mnie kieronik sklepu i zaprosił mnie po odbiór naprawionego sprzętu bardzo się zdziwilem ale myślę ok fajnie. zaszedłem i okazało się że sprzęt nie jest naprawiny. nie odebrałem go.
30.01.2011 - dostalem jeszcze sms od Euro RTV AGD o treści: Zapraszamy po odbiór naprawionego sprzętu.
Dzisiaj skontaktowalem się z rzecznikiem praw konsumenta który bardzo mnie podbudował. Usłyszałem od niego że to przegrana sprawa bo nie udowodnię że to uszkodzenie mechaniczne nie wynikło z mojej winy, że na sprawę w Polubownym Sądzie Konsumenckim się nie zgodzą i skierują sprawę na drogę postępowania zastępczego gdzie koszty są tak wysokie że przekroczą koszt laptopa.

Sprawa beznadziejna. Kupiłem uszkodzony laptop i jeszcze przez rok będę go spłacał. Dodatkowo miałem go w rękach tylko raz bo do tej pory jest w sklepie. Wiem że jest w tej sprawie dużo mojej winy bo nie sprawdziłem laptopa na miejscu przy odbiorze, ale miał być na prezent i nie chciałem go rozpakowywać. Pozatym skoro taki sprzęt stoi na wystawie to po co mam zaglądać do pudełka przecież kupuję "nowy" sprzęt i nawet gdybym wyjął go z pudełka to i tak bym tego nie zauważył.

Podsumowująć przestrzegam przed szybkimi zakupami. Teraz wiem że atmosfera stworzona w tym sklepie służy po to by zmęczyć klienta i aby jak najszybiej kupił i sobie poszedł. A wystarczy tylko dojść do bramki bo tam kończy się ich odpowiedzialność.

Jeżeli decydujecie się na kupno w tym sklepie zanim podpiszecie dokument wz rozpakujcie sprzęt choćby to miał być telewizor czy lodówka i obejrzyjcie dokładnie.

A może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł na to. Mi się już skończyły.

Pozdrawiam
Wyświetlaj:
Piotr807 / 62.141.201.* / 2017-04-22 20:02
Zakupiłem dziś pralkę w systemie ratalnym, mało brakowało a zamiast 1300 zł. spłacał bym 1850 zł. Ubezpieczenie mi dopisali do umowy, twierdząc że to nie duży koszt rozłożony na raty. Sprzedawca postąpił nieuczciwie więc po przeczytaniu umowy ratalnej zrezygnowałem z ubezpieczenia.
Dexerox / 85.14.72.* / 2017-04-12 16:28
Dzisiaj(12.04.2017) byłem z reklamacją myszki Steelseries Rival ponieważ wczoraj (11.04.2017) zepsuło mi się kółko myszy w takim sensie żen nie dało się przewijać stron, klikanie oraz dioda w kółku działają.N oto przyszedłem i powiedziałem o co chodzi, a pani stwierdziła że to jakieś pęknięcie musi być bo prawy przycisk myszy a właściwie ten element który się klika można lekko odchylić do góry i zajrzeć do myszki choć nie widać tam kółka. W opisie odmowy reklamacji napisane jest, że "góra myszki uszkodzona, jakby była pęknięta" no po prostu tak mnie to rozwścieczyło, że już nigdy nic nie kupie w tym sklepie a przynajmniej w Radzionkowie już 2 raz powymyślali różne rzeczy żeby nie przyjęli reklamacji słuchawek.. Żenada
Casandra1987 / 91.229.89.* / 2017-03-27 12:41
Witam,
Uważajcie też na naciągaczy, którzy wciskają wam ubezpieczenie i twierdzą, że dostaniecie zwrot za wcześniejszą spłatę, bo bez tego ubezpieczenia nie kupicie nic na raty. Bujda jakich mało macie prawo nawet z tego zrezygnować, jak wam to wcisną. Więc uważajcie co podpisujecie.
Pozdrawiam
grzeorz 1971 / 212.96.233.* / 2017-04-11 18:09
zakupiłem pralkę i czekałem na odbiór w domu.panowie przywieźli i chcieli mi w klatce rozpakować pralkę,bo dalej zazadali sobie 50 zł.kiedy powiedziałem ,że 2 metry dalej jest winda i proszę mi ją wieź na moje piętro,powiedzieli ,ze nie bo to kosztje 50 zł.jaja sobie robią.w sklepie pan kierownik też do miłych nie należał.(Ch w częstochowie)dobrze że nie dałem im kasy i kazałem zabierać sprzęt.kupiłm sobie u konkurencji za tańsze pieniądze oraz z pełną obsługą.ten sklep nie polecę nikomu.!!!!!!!!
nieeuroagd / 217.70.52.* / 2017-03-23 08:22
Zakupiłam mikrofalówkę ZELMER (nigdy więcej tych bubli nie kupię robot też się zepsuł błyskawicznie), która nie działała - oddałam z tytułu rękojmi chcąc wymiany - a oni mi ten bubel naprawili - to jest skandal- dostarczają zepsuty bubel i nie wymieniają. Jak można buble sprzedawać - mało tego obsługa w sklepie w Tarnowie - Galeria Tarnovia - jest obrażona na cały świat, że musi w ogóle podejść do klienta - jak w czasach socjalizmu. Skąd sie biorą tacy niby pracownicy - skwaszone miny - nieuprzejmość. Dobrze, że jest internet który pozwala na zakupy bez udziału niemiłego personelu. Nie polecam kłamcóe z euro agd.
JFK497 / 87.116.196.* / 2018-03-28 14:14
Co do obsługi w Galerii Tarnovia - w pełni się zgadzam. Miałem wątpliwość przyjemność konieczności zakupu nowej pralki akurat w sobotę (awaria), obsługa nie do końca potrafiła przedstawić oferowane produkty, a w końcu dowiedziałem się, że jak chcę sprzęt "od ręki" to muszę wziąć z wystawy i sam sobie zapakować (sic!) bo nikt mi nie pomoże... Nie polecam!
szklarek / 2017-03-23 09:06
Na podstawie art. 561, par. 3 KC sprzedawca/sklep nie był bezwzględnie związany żądaniem wymiany, mógł 'załatwić' reklamację drogą naprawy.

Więc nie skandal, ale uprawnienie ustawowe.
Xiaomi / 87.207.146.* / 2017-03-12 21:26
Piszę w sprawię telefonu Xiaomi.
Kupiłem telefon w Zamościu przy ul. Lwowskiej. Sprzedali mi telefon z ustawionym wzorem na ustawieniach. Przy kupnie włączyłem, wszystko było w miarę dobrze. W domu okazało się, że ktoś ustawił mi kod-wzór na ustawienia.
W Zamościu niemiły, wręcz wulgarny szef pan Andrzej A. wmawiał mi, że to ja sam ustawiłem ten kod. Nie chciał mi wymienić tego telefonu, nawet nie zaproponował załatwienia tej sprawy, chodź wina leżała po stronie sklepu RTV Euro AGD. Obraził mnie, a sam nie jest bez winy jako szef, gdyż on odpowiada za to co sklep sprzedaje. Następnego dnia pojechałem na studia i reklamowałem ten telefon w Pruszkowie. Zgłosiłem to wszystko i czekalem na telefon 14 dni. Gdy z serwisu sklepu w Polsce przyjechał, to nie dość, że nie zdjęli mi tego wzoru z ustawień, to kazali mi to samemu zrobić (napisali mi to na kartce A4 jak mam sam to zrobić) lub oni za odpłatą by mi to zrobili. Dostałem jeszcze odpowiedź, że jest to telefon DEMO, czyli przeznaczony na wystawę.
Sprzedali mi telefon przeznaczony na wystawę, wersję DEMO, kpią z klientów!!!!!!!!!!!!
UWAGA!!!!!! Oglądajcie dogłębnie telefony przed kupnem, a tak poza tym to nie chodźcie do sklepu RTV Euro AGD, bo to OSZUŚCI!!!!!!!!!!!!!!!!
W Zamościu w sklepie przy ul. Lwowskiej oszukują, a szczególnie szef pan Andrzej A. Nie polecam natrafić na tego okropnego pana!!!!!!!!!!!!
Maria366 / 89.64.56.* / 2017-03-09 03:42
Najgorsza sieć handlowa w Polsce. Konsultanci oszukują klienta! Nie ma możliwości tel.ze sklepem. Porażka!!!!!!!!!!!!!! Kiedyś ok. 8 lat temu było w miarę, teraz fatalny sprzedawca-pośrednik. Golarkę, którą zamówiłam, wpłacając zaliczkę nie dostarczono w terminie. Później nie mogłam odebrać ale na infolinii uzyskałam zgodę na przedłużenie terminu odbioru sprzętu. Niestety golarka wróciła do ......
magazynu. Mają jeden egzemlarz na sklepie, na półce. Nie wiem jeszcze czy oddadzą zaliczkę.
Zamówiłam w Komutroniku i o 40 zł taniej. NIE SĄ TANI A ZASADY BLISKIE CZASÓW PRL.
Ania614 / 217.99.19.* / 2017-03-01 09:56
Robię dużo zakupów przez internet ze sklepu Euro RTV AGD i jak na tą chwilę po zakupie lodówki, pralki, kuchenki, telewizora i laptopa nie miałam żadnych problemów sprzęt sprawdzałam przy odbiorze na ile mogłam. Mam teraz problem raczej z firmą Lenovo gdyż w laptopie poszedł dysk a w serwisie się okazało że został zalany i uszkodzona obudowa. Przestrzegam jeśli coś się wysyła na gwarancję to trzeba zrobić dokładne zdjęcia sprzętu przed wysyłką.
aggi1508 / 178.43.82.* / 2017-02-09 00:11
Dołączam się. Odkurzacz użytkowany 2miesiące. Porażka. Szczególnie jeśli chodzi o akcesoria. Otóż szczotka UNIWERSALNA nie nadaje się absolutnie do odkurzania dywanów, o czym nie ma wzmianki w instrukcji jak i sprzedawca o tym nie informuje.Przy pierwszym starciu z dywanem(poliestrowy, włos, miękki), szczota wymiękła. Pękły zaczepy. reklamacja nie uznana, tłumaczona nieprawidłowym użytkowaniem. Chciałam kupić nową. Zdziwienie: SZCZOTKA kosztuje ok.250zł. - cena nieadekwatna do ceny całego produktu!!! Filtr przy odkurzaniu(codziennym)70m2 mieszkania trzeba opróżniać kilka razy. A tam zaledwie kilka "kotków" i parę włosów. Nie ta moc, jakbyśmy użytkowali go co najmniej od kilku lat- słaby. Odradzam w 1000%. Myślę,że warto dołożyć i kupić coś solidniejszego. Drugi raz bym go nie kupiła. Jestem stałym (kilkanaście lat- wierni tylko tej Sieci)klientem Euro,ale po tym zdarzeniu (sposób postępowania obsługi przy rozpatrywaniu reklamacji- baaaardzo krótki okres- nie wiem nawet czy rzeczoznawca zapoznał się z problemem, lakonicznej treści korespondencja emailowa, traktowanie klienta z nienależytą powagą)już nie kupimy żadnego produktu w tej sieci ,nasi znajomi i rodzina również. Pierwsza reklamacja i ostatni zakup w EuroAgd !!! Odradzam.
icoteraz / 82.145.80.* / 2017-03-08 13:49
mam tylko pytanie, bo teraz zgłupiałam. dostałam sms "Reklamowany towar został odebrany z Autoryzowanego Serwisu Producenta. Prosimy o oczekiwanie na zaproszenie do sklepu w celu zakończenia reklamacji" czyli rozumiem, że reklamacja została odrzucona?
szklarek / 2017-03-08 18:50
Raczej odwrotnie, że ostatecznie uznana i że coś w odkurzaczu w serwisie naprawiono/wymieniono.
Ewa Ewa / 31.182.87.* / 2017-01-31 13:04
Również chciałabym przestrzec wszystkich przed zakupami w tej firmie!! Mialam bardzo podobna sytuacja. Reklamacja rozpatrywania podwojnie, dopiero po interwencji Rzecznika praw konsumenta i wyslaniu przedsądowego wezwania, sklep postanowil laskawie wymienic sprzet lub zwrocic gotowke. Napisze tylko po krotce. Pralka uszkodzona w transporcie, niestety nie bylo widac wady, po pierwszym praniu wylala sie woda na plytki, okazalo sie, ze jest uszkodzony caly system pioracy , pekniety beben i blat. Sklep wymienic pralki nie chcial, proponowal naprawe, a serwis, odmawial naprawy z kolei przytaczajac decyzje producenta, ze wada powstala w transporcie itakich wad nie naprawiaja... Najistotniejsze jest to, ze decyzje o odmowie naprawmy podjeto juz w grudniu 2016r., decyzje o odmowie wymiany mamy z 29 grudnia 2016r. i dopiero 30 stycznia 2017r. mamy dezycje ze jednak sklep laskawie zgadza sie na wymiane. a pierwsza wizyta serwisu jest z 14 grudnia 2016r. 6 tygodni trwalo uzeranie sie, zanim laskawie wreszcie cos z tym zrobiono. Bylismy na rozmowie u kierownika sklepu... kierownik siadl przy biurku a my musielismy stac hahahah taka jest obsluga w tym sklepie! Niestety nikt za to nie odpowie, nikt tez nie zwroci mi pieniedzy za uciązliwosc mieszkania bez pralki przez 6 tygodni... zwłaszcza, ze mam roczne dziecko i prania jest jednak troszke... Mam tylko nadzieje, ze tych, ktorzy tak "rozpatrywali" moja reklamacje, tez kiedys tak potraktuja w jakims sklepie :)
Justyna1100 / 165.225.16.* / 2017-01-24 09:45
Jeśli ktos by potrzebował ODWOŁANIE od nieuznania rękojmi przez RTV euro AGD na ekspres (zepsuty młynek po 200 użyciach, serwis twierdzi ze został zalany przez użytkownika... naprawde... mechaniczne uszkodzenie spowodowane przez wode... CZARY Drodzy Państwo, Sklep podtrzymuje opinie serwisu).

Kraków, 2017.01.11


Euro-Net Sp z o. o.
ul. Wielicka 259
02-273 Kraków
ODWOŁANIE
Dotyczy zgłoszenia reklamacyjnego nr 2019292 - Ekspres Minuto AMF 3000 series HD8824/09 oddany na reklamacje w ramach rękojmi dnia 18 grudnia 2016 roku w sklepie: Euro-Net Sp z o. o. ul. Wielicka 259 02-273 Kraków.
W odpowiedzi na opinię serwisu, z którą zapoznałem się 5 stycznia 2017 roku, po osobistym stawieniu sie w sklepie Euro-Net Sp z o. o. ul. Wielicka 259 02-273 Kraków, informuję, iż nie zgadzam się z decyzją o odrzucenie reklamacji. Urzadzenie było uzytkowane zgodnie z instrukcja obsługi, w szczególności nie zostało zalane wodą. Jednocześnie wnoszę o:
1. Uchylenie tej decyzji oraz prawidłowe rozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od daty zgłoszenia pisma do sklepu Euro-Net Sp z o. o. ul. Wielicka 259 02-273 Kraków.
2. Naprawy sprzętu lub wymiany na nowy.
UZASADNIENIE
Na wstępie należy zauważyć, że poprzez nieznajomość przepisów i procedury postępowania w sprawie zgłoszenia niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową został naruszony art. 5562 Kodeksu cywilnego. Zgodnie z art. 5562 Kodeksu cywilnego, gdy wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania rzeczy sprzedanej, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego. Oznacza to, że sprzedawca, by odrzucić reklamację, musi udowodnić, iż wydał towar zgodny z umową, wolny od wad. Jeśli sprzedawca tego nie może wykazać, musi uznać reklamację. Należy podkreślić, iż samo twierdzenie nie jest dowodem. Również nie jest dowodem twierdzenie, iż usterka powstała na skutek nieprawidłowego użytkowania czy konserwacji towaru albo uszkodzenia mechanicznego. Sprzedawca w praktyce musi wykluczyć istnienie defektu fabrycznego (w materiale czy w wykonaniu) i dopiero gdy to zrobi, może spekulować czy zgłaszana usterka wynika z nieprawidłowego użytkowania czy konserwacji towaru albo uszkodzenia mechanicznego.
Warto nadmienić, że przedmiot reklamacji był użytkowany w warunkach domowych przez 33 tygodnie (6,5 miesiąca) (zakup: 30.04.2016, stwierdzenie wady: 15.12.2016) co przy maksymalnie 7 kawach tygodniowo daje jedyne 231 użyć.
W trosce o zachowanie dobrej opinii o produktach i usługach firmy, wnoszę o uwzględnienie informacji zawartych w tym piśmie oraz rozsądne i rzeczowe rozpatrzenie niniejszego odwołania.
W razie dalszego uchylania się informuję o możliwości podjęcia dalszych kroków, w tym wniesienie powództwa do Sądu Konsumenckiego, co narazi Państwa na dodatkowe koszty związane z tym postępowaniem oraz straty wizerunkowe.
Odwołanie proszę rozpatrzyć i ustosunkować się do niego na piśmie w terminie 14 dni. W razie braku odpowiedzi we wskazanym terminie przyjmuje ze odwołanie zostało rozstrzygniete na moja korzyść.
MMichal / 195.238.185.* / 2017-02-01 10:19
Czy korzystaliście może z opinii Rzeczoznawcy? Mam podobny problem z laptopem, oczywiście odpowiedzieli, że wada mechaniczna co jest zupełną bzdurą . Czy ktoś korzystał z opinii rzeczoznawcy
szklarek / 2017-01-24 11:10
Mała uwaga techniczna dla kopiujących- Kodeks Cywilny kończy się artykułem 1088 (uchylonym)....
Nsndjfofnf / 31.128.16.* / 2017-01-17 19:06
Najgorszy sklep!!!!! Telewizor zepusl się po 3 miesiącach i odrzucono reklamacje uzasadniając ze to uszkodzenie mechaniczne. Oszusci!!
MAŁGORZATA 1212 / 193.0.196.* / 2017-01-05 09:35
nigdy nie kupujcie w tym sklepie tj Euro RTV AGD tj. w Dąbrowie Górniczej w CH POGORIA
Kupiłam telewizor marki THOMPSON po przywiezieniu do domu telewizor był,już zepsuty nawet nie odpalił,złożyłam reklamacje w sklepie właśnie wczoraj otrzymałam odpowiedż iż powyjściu ze sklepu już ich to nie dotyczy i jeszcze bezczelnie w piśmie pani prosi o zrozumienie. Rozmowa z kierownikiem slepu była jeszcze gorsza ponieważ jest niekompetentny i tendencyjny żadne argumenty z mojej stony były odebrane negowanie tylko on i jego pracownicy byli w porządku. NIGDY WIęcej tam nawet nie wejdę.
TERAZ WIEM ŻE SĄ SKLEPY Z PROFESJONALNĄ OBSŁUGĄ !!!!!!
Mir1212 / 83.26.245.* / 2016-12-28 16:01
również zdecydowanie odradzam zakupy w tym sklepie. Zamówiłem telefon i wpłaciłem nalezność. Po 11 dniach roboczych przesłano mi informacje,że nie są w stanie zrealizować zamówienia i abym wybrał inny model. Odpisałem,że nie chce innego modelu i proszę o zwrot pieniędzy. Minęło już 11 dni i ciagle nie otrzymałem zwrotu. Skończy sie chyba pozwem do Sądu! Szemrany sklepik./ Dodam tylko ,że korespondencja ze personelem sklepu to jak rozmowa z głuchym!
Olga111 / 83.23.209.* / 2017-04-28 14:15
Witam
Mam podobnie tydzień temu zamówiłam zmywarkę w sklepie internetowym z odbiorem w sklepie stacjonarnym po 3 dniach - przelewu dokonałam od razu. Po wielokrotnych rozmowach z konsultantem na infolinii nikt nie jest w stanie powiedzieć mi , gdzie jest mój towar.Jedna wielka tragedia z tym sklepem za towar zapłaciłam odebrać nie mam co, zwrotu też nie mogę jeszcze zrobić bo nie mam co zwrócić.I kasy oczywiście tez nie ma. NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kliencio / 94.254.132.* / 2016-12-28 07:42
09.12.2016 oddsje wadliwy towar do sklepu. Ustawowe 14bdni mija 24.12.2016. Wczesniej zanotowałem nr imei telefonu wraz z jego nr seryjnym. Oddałem sprzet z chęcią wymiany na nowy. Uszkodzenie to samoczynnje uruchamiający sie dotyk w tel. Zaznacxylem opcję poinformowania mnie droga listowną. 15.12.2016 sms że towar w serwisie. Dzwonje na infolinie z zapytaniem o serwis. Sprawdzam nr imei na stronie serwisu cisza... 21.12.2012 w serwisie pojawia się telefon nastepnie 22.12.2016 odsylaja go do sklepu naprawiony. 24.12.2016 brak jakiegokolwiek pisma odnisnje rękojmi. 27.12.2016 sms ze tel do odbioru i pismo że za duze koszty i mi naprawią sprzęt. Wchodze do sklepu spytałem kiedy koncxy się termin itp. Oni ze 24 a ja ze pismo dostałem 27.12.2016 i zapadła cisza. Po 25min ciszy i oczekiwania..... Slysze ze w tej sprawie musibsiebwypowiedziec centrala. Wracam do domu i status reklamacji zwrot kasy lub nowa sztuka. Chce nowa sztukę ale jest o 60zl tansza niz moj telefon z września. Dobieram sobiebkarte sd a 29.12.2016 odbieram nowy telefon (nowy a nie z wystawy) dodatkowo napisałem pismo di banku ze orzez okres 3 tygidni nje mialem telefonu za ktorego place raty i zeby mi zdjęli z salda kredytu jedna rate. Zobacxymy. Poczta polska najprawdopodobniej zwaliła sprawę.
ppp55 / 89.78.223.* / 2017-01-07 20:26
To bardzo dziwne.
Przy wymianie nie jest istotne, ile teraz kosztuje telefon. Wymianiają i już. Nie musieli ci wcale zwracać tych 60 zł, czy dokładać karty sd.
Łukasz189 / 79.191.16.* / 2017-01-07 09:41
Kurde człowieku. Naucz się pisać!!! nie idzie w ogóle zrozumieć o co ci chodzi!!!
Złoty klient / 193.151.101.* / 2016-12-23 23:54
Kupiłem u nich pralkę samsunga za całe 2 tysie.
W pakiecie był transport, wniesienie, podłączenie i odbiór starej pralki. Pomyślałem super nie muszę nawet kiwnąć palcem po zakupie.
Efekt? - jak przyjechali nie było mnie w domu - była moja kobieta, próbowała zakręcić im zawór z wody żeby mogli odłączyć starą pralkę ale za bardzo nie potrafiła sobie poradzić. Fachowiec z euro wogóle nie podejmując próby zakręcenia zaworu wmówił mojej dziewczynie że zawór jest zapsuty - wywalił nową pralkę na przedpokoju a starej nie odebrał i czmychnął czym prędzej żeby się nie narabiać. Jak przyszłem z pracy styrany musiałem szarpać się jeszcze z pralką żeby ją sobie samemu podłączyć. Zepsuty wieczór i stara pralka nieodebrana. Zrobiłem awanture na infolinii - zero efektu - zlewka. Poszedłem do sklepu pogadałem - mieli przyjechać po starą pralkę - umówili się - nie przyjechali. Nie wiem jak to się skończy. Na razie mam wizję że targam tą pralkę na plecach do lasu. Ludzie nie kupujcie tam nic.

Najnowsze wpisy