Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Problem z reklamacją? Zwróć się do rzecznika!

Problem z reklamacją? Zwróć się do rzecznika!

Wyświetlaj:
Bogunia / 83.23.17.* / 2011-04-01 17:35
WITAM
MAM PYTANIE DOTYCZĄCE WARUNKU PRZYJĘCIA REKLAMACJI. CZY MUSZĘ PRZYJĄĆ TOWAR DO REKLAMACJI JEŚLI KLIENT DYSPONUJE TYLKO WYDRUKIEM Z POLCARDU(jest tam zawarta tylko suma a nie konkretny produkt-było więcej niz jeden). Moje pytanie brzmi : czy MUSZĘ! przyjąć towar do reklamacji po wydruk ten jest bezwarunkowym dowodem zakupu.Czy mam prawo odmówić.
AniaMR / 188.47.158.* / 2011-04-01 12:52
WITAM!
Kupiłam 1,5 roku temu kozaki które w ubiegłym roku w zimie mi się odkleiły dałam do reklamacji i zażądałam zwrotu gotówki ale firma się nie zgodziła i buty skleili do tego skleili źle widziałam to już przy odbiorze butów i zwróciłam uwagę ,że są źle sklejone i zaraz mi się odkleją ale Pani w sklepie mówiła ,ze na pewno nie i jak coś znów przyniosę po 2tyg. buty się odkleiły tak jak myślałam zaniosłam z powrotem do reklamacji i zażądałam pieniędzy firma dalej się nie zgodziła i znów buty są w trakcie klejenia. Widać ewidentnie ,ze ten but ma wadę ale oni tego nie widzą teraz jak je odbiorę pewnie znów się od kleją ...Chciałam się zapytać co mogę w tej sytuacji zrobić ? Dziękuje za odpowiedz...
Dorota1987 / 2011-03-30 22:20
Witam.
Zakupilam 2 lata temu telefon LG w sieci orange, po dwoch miesiacach musialam go reklamowac bo byly z nim problemy. Po jakims czasie pojawily sie kolejne i kolejne. telefon byl w sumie 6-7 razy odsylany do serwisu. Z reguly nie bylo problemu z naprawa, a do ostatniej reklamacji. Oddalam telefon 31.01.2011 do reklamacji (do serwisu orange) ze wzgledu na to ze odkleila sie jedna czesc od aparatu i na ekranie pojawila sie dziwna plama, tak jak by sie wypalila na sloncu. Telefon po pewnym czasiw rocil z naprawy ze stwierdzeniem iz zostal on zalany (co napewno nie mialo miejsca) i naprawa wynosi ok 500-600zl. Nie zgodzilam sie na naprawe ze wzgledu iz telefon nie jest tyle wart (LG KC910). Wszystko byloby ok, gdyby nie to ze telefon zostal zle skrecony i nie da sie uzywac przyciskow, co wyklucza jakiekolwiek korzystanie z niego. Jestem przekonana ze to wina serwisu, poniewaz musieli go rozkrecic by zdiagnozowac problem dotyczacy plamy na wyswietlaczu. Wyslalam kolejny raz telefon, po czym zostal on odeslany w takim samym stanie, czyli z niedzialajacymi przyciskami. Dopiero po kolejnej rozmowie z przedstawicielem LG, bo Orange juz nie chcialo przyjac telefonu, twierdzac ze sama musze sie uporac z tym problemem i indywidualnie rozmawiac z LG odeslalam telefon do serwisu. Kolejny raz zostal odeslany, ale na szczescie juz przyciski dzialaly. W miedz czasie, kiedy telefon kursowal z jendego serwisu do drugiego (jeden jest w Mławie, drugi w Warszawie) skonczyla sie gwarancja, poniewaz byla do 9.02.2011 i zaznaczono w karcie gwarancyjnej "GWARANCJA ANULOWANA".
Nie byloby problemu i dalabym im spokoj gdyby nie to iz telefon po powrocie z serwisu, gdzie naprawiono (prawidlowo skrecono) telefon zle dziala. Jest to telefon dotykowy i mam z nim porblem jesli chodzi o kalibracje ekranu. Przykladowo ja wciskam 1 a wyskakuje 9 (ekran dotykowy). Nie da sie z niego korzystac w dalszym ciagu. Juz kiedys mialam z tym problem i bylo to naprawione w serwisie poniewaz telefon byl na gwarancji.
Teraz niestety LG tlumaczy sie tym ze jest juz po gwaracji, mimo, ze telefon wrocil w takim stanie z serwisu a wczesniej zanim wyslalam nie bylo tego problemu tylko reklamowalam sprawe dotyczaca plamy na ekranie i odklejonej czesci od aparatu.
Gdybym wiedziala ze tak to wszystko bedzie wygladalo nawet bym nie wysylala telefonu do serwisu tylko sama przykleila ta czesc.
Od 2 miesiecy nie moge korzystac z telefonu, tym bardziej teraz gdy przyciski zupelnie inaczej odbieraja moje polecenia.
Tak jak wczesniej wspomnialam telefon byl wysylany wielokrotnie do naprawy,na dobra sprawe sumujac lezal w serwisie okolo 0,5 roku.
Czy w takim przypadku nie nalezy mi sie wymiana na nowy model, badz darmowa naprawa tego telefonu ktory posiadam? Bo teraz tak naprawde moge go wyniesc na smietnik.
Zasugerowalam przedstawicielowi LG, z którym prowadzilam cala rozmowe ze chciałabym jedynie wymienic telefon bądź go naprawic, ale tłumaczy się tylko tym ze telefon zostal przeze mnie popsuty i już jest po gwarancji, ale nie rozumie tego, ze lezalo tak dlugo w serwisie!!! Od dwoch dni ma problem z odpisaniem na maila a niestety nie raczyl podac nr telefonu by skontaktowac się osobiście.
Edyta Leśniak / 80.53.9.* / 2011-03-25 07:01
Witam.
Zakupiłam w firmie Lama Gold pościel i od dłuższego czasu (ok.roku )usiłuję złożyć reklamację.Niestety jest to niemożliwe.Wcześniej ze względu na brak kontaktu ;tel.podanych w umowie nikt nie odbierał.Adresy e-mail nie dostarczały moich wiadomości.
Kiedy po długich poszukiwaniach możliwości kontaktu z firmą i przesłaniu wymaganych dowodów usterek na towarze w formie fotografii (ubytek runa w pościeli,gdzie pracownica odbierająca tel.nie była zorientowana co to jest "runo "w ich produkcie a które wyraźnie jest objęte gwarancją i wyszczególnione w tekście gwarancyjnym )wreszcie mi się to udało,okazało się ,iż moja reklamacja nie może zostać rozpatrzona z powodu cyt z odpowiedzi od Lama Gold;

W związku ze złożoną w dniu 24-10-2010 r. reklamacją spółka uprzejmie informuję, iż w chwili obecnej nie może zająć stanowiska w niniejszej sprawie, z uwagi na brak możliwości zbadania towaru. Wobec powyższego prosimy o przesłanie zareklamowanego towaru na adres ul. Obodrzycka 67, 61-249 Poznań, oznaczając na paczce, iż jest to â��Reklamacjaâ��. Do przesyłki należy załączyć ksero zamówienia, oryginał książeczki gwarancyjnej oraz opis zaistniałej niezgodności towaru z umową.

Jednocześnie spółka, z uwagi na postanowienia art. 8 ust. 3 ustawy z dn. 27.07.2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (stanowiącego, iż jeżeli sprzedawca nie ustosunkował się w ciągu 14 dni do żądania kupującego, to uważa się, że uznał żądanie za zasadne), z ostrożności podaje, iż nie uznaje złożonej reklamacji. Spółka zastrzega sobie jednak prawo zmiany stanowiska po zbadaniu zareklamowanego towaru.



Z poważaniem

Magdalena Siemiginowska
LAMA GOLD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
> ul. Wiosenna 25
> 60-592 Poznań
> tel. 061 6535692
> fax 061 6642419
> www.lamagold.pl
>
> LAMA GOLD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
> ul. Wiosenna 25, 60-592 Poznań
Proszę mi powiedzieć w jaki sposób ja mam dostarczyć 18 szt pościeli wełnianej drogą pocztową ,gdzie wym.jednego el.to 200cm/150?
A całość była dostarczona samochodem firmowym w kilku paczkach o dość sporych gabarytach?Mam sobie wynająć busa i jechać z tym do Poznania? z drugiego końca Polski?
Proszę o pomoc bo ręce opadają i w miedzyczasie mam sobie zakupić nowy zestaw pościeli za kolejnych jedynie 5.790 zł żeby mieć pod czym spać zanim szanowna firma raczy łaskawie rozpatrzyć moją reklamację?
Bardzo gorąco proszę o pomoc ,bo widzę,iż sama nie jestem w stanie problemu rozwiązać.Sprawa jest dla mnie priorytetowa i bardzo kosztowna .
Z poważaniem
Edyta Leśniak
beatak23 / 31.60.166.* / 2011-03-21 20:16
kupilam kozaki w pazdzierniku po dwoch miesiącach użytkowania rozkleiły się oddałam do reklamacji skleili je (niestety nie wyglądały najlepiej ale trudno) po ok miesiącu znowu się rozkleiły zaniosłam do reklamacji i zażądałam zwrotu gotówki, jak się okazało znowu buty zostały sklejone. Co można w takim przypadku zrobić jakie prawa mi przysługują. Bardzo proszę o szybką odpowiedź i ewentualnie jakim paragrafem prawnym mogę się w takiej sytuacji posłużyć
valdiozo / 89.230.54.* / 2011-03-17 19:40
Kupilem telefon w Firmie Plus. Oddalem na gwarancje . W umowie jest napisane ze naprawa zostanie zrealizowana w ciagu 2 tyg. mineły 2 tyg. i telefonu jak nie ma tak nie ma. Co moge zrobić ?
Jaro507 / 188.47.2.* / 2011-03-11 20:58
Kupiłem w ubiegłym Roku, buty markowej firmy...po 6 miesiącach, dokładnie pod koniec ubiegłego Roku użytkowania (chodzenia) pękła podeszwa, buty oddałem na reklamacje, uwzględnili i naprawili...po 2 miesiącach buty znowu pękły, tylko że tym razem, nie miałem oryginalnego paragonu tylko kserokopie, ponieważ na oryginalnym paragonie po jakimś czasie giną napisy (utleniają się)
pytanie: Dlaczego Pani w sklepie nie chce przyjąć mi butów, przecież mam kserokopie oryginału, oryginał-płatność kartą, i do tego jeszcze kserokopie porzedniej reklamacji? Czy za mało dowodów na to że buty były zakupione u nich?
jaro507 / 89.73.146.* / 2011-03-18 19:32
jeśli ma pan kserokopie to muszą panu przyjąć ,niech pan poprosi o kierownika sklepu jesli ni poskutkuje rozmowa to z włascicielem sklepu porozmawiać ,a jezeli i ta rozmowa okaże się bezkuteczna to niech pan idzie do rzeczoznawcy niezależnego ...osobiście jestem kierownikiem sklepu i nie wyobrażm sobie takiej postawy personelu ...
jaro507 / 89.73.146.* / 2011-03-15 17:08
paragon który jest nie widoczny to można zawsze poprosic o duplikat paragonu ,niech ta pani tak nie wymyśla wszystko jest do załatwienia .a jeśli nie to nich pani idzie do rzecznika praw konsument oni pani pomogą...
sinios / 83.1.217.* / 2011-03-02 18:42
podpisalem umowe z plusem i kupilem u nich telefon ktory oddawalem do naprawy trzy razy w ramach gwarancji, czy przysluguje mi wymiana telefonu na nowy?
kasiulka153 / 2011-02-28 20:22
Niedawno kupiłam buty, które po krótkim czasie bardzo się zniszczyły. Reklamacja została uznana, ale ekspedientka poinformowała mnie, że mogę otrzymać takie same buty jak te, które zakupiłam, albo wziąć inne w podobnej cenie. Ja jednak nie chcę takich samych butów, ponieważ obawiam się, że nowa para będzie podobnej jakości jak poprzednia. Wolałabym, aby oddano mi pieniądze za wadliwy towar. Czy mogę dopominać się takiego rozwiązania? Jak to wygląda od strony prawnej? Chciałabym również wiedzieć czy powinnam dostać nową gwarancję, gdybym jednak zdecydowała się na nową parę butów w tej samej cenie.
magda-racka@wp.pl / 89.73.146.* / 2011-02-28 16:27
kupilam kozaki jakieś cztery misiące temu po 2,5 msc.pekły z tyłu szwy przy kostce,zareklamowałam je i je z szyto , później po tygodniu noszenia miejsce które z szyto zaczeła pekać skóra ,znowu je zareklamowałm niestety szewc nie zrobił tego ponieważ miejsce w którym zaczeła się rwać skóra nie idzie po szwie i nie da rady tego zrobić .Ekspedientki mi mówią że mogę się znowu odwoływać i tak w kółko czy to prawda????prosze o radę i poradę
matijad / 83.12.37.* / 2011-02-28 13:31
Kupiem gre na play station 3 o tytule gran turismo 5 ,po uplywie okolo 3 miesiecy ,plyta zaczela pekac od srodka ,wyslalem reklamacje do sony polska ,a oni odpisali ze reklamacja jest tylko do 30 dni od daty zakupu ,przeciez ja zaplacilem za to co jest na plycie ,a reklamuje nosnik bo on pekl wiec chyba oni nie maja racji ,prosze o pomoc
Ella27 / 83.24.132.* / 2011-02-09 11:10
Kupiłam buty, kozaki w slepie Vasco, jak wrocilam do domu i załozylam buty rozpadl mi sie suwak, w sklepie przymierzalam bylo ok, w domu sie zepsul Pani mi oczywiscie wymienila, jednak po miesiacu uzywania (dodam ze nie codziennego - bo wiadomo ma sie kilka par butow ) starla sie podeszwa do tego stopnia ze zrobily sie dziury i spod poprostu odpada, pani w sklepie powiedziala ze reklamacji mi nie uznaja bo tu jak cytuje "Pani nalezy do osob ktore poprostu niszcza buty" :) dobry tekst nie wiedzialam ze klientow dziela na osobowosci niszczace i nie niszczace buty ;-) ja w nich tylko chodzilam coz.....jak moge uzyskac to aby mi naprawili buty????
beata madzik / 87.206.51.* / 2011-02-07 20:40
mam pytanie reklamowalam mysz do komputera reklamacja została uznana mysz wymieniono na nowa niestety ponownie sie zepsuła chciałam zareklamowac lecz poinformowano mnie iz po wymianie nie otrzymuje nowej gwarancji a poprzednia jest tylko przedłużona o czas naprawy prosze o porade pozdrawiam i dziekuje
AMORELLA / 85.222.0.* / 2011-01-25 14:04
I jaki dalszy krok zrobić, aby kolejny raz nie wykiwano szarego konsumenta? HILFE ;)

Najnowsze wpisy