Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Problem z reklamacją? Zwróć się do rzecznika!

Problem z reklamacją? Zwróć się do rzecznika!

Wyświetlaj:
Skrysinka / 91.230.164.* / 2012-03-21 09:24
Witam !!!
Mam problem. Kupiłam buty ze skóry 29.pażdziernika za 180zł u mojej znajomej w nowo otwartym przez nią sklepie.Nie dostałam żadnego paragonu, a ponieważ znam osobę stwierdziłam że w razie reklamacji nie będzie on potrzebny , przecież paragon dowodzi głównie tego; za ile kupiłam ?, i że u niej w sklepie.
Sprawa wygląda następująco; buty oddałam do reklamacji, ponieważ skóra pękła na pięcie. W odpowiedzi od właścicielki sklepu na temat butów mam dowiadywać się dopierow kwietniu ponieważ producent obuwia ponoć wyjechał na wczasy,i niema z nim kontaktu.
Dowiedziałam się też od osób trzecich że właścicielka sklepu, lokal wynajmuje do końca marca i kończy działalność.
Co mam zrobić ?.
Nie mam żadnego dowodu na zakup,nie mam butów i kasy!
Prosze o pomoc, może jest jakieś wyjście z tej sytuacji !!!
Grzegorz B. / 93.105.247.* / 2012-03-04 18:54
Witam, mam problem zakupiłem telefon komórkowy od osoby prywatnej, po tygodniu używania odpadły guziki, zawartość oprogramowania też nie do końca zgadzała się z opisem, osoba od której kupiłem telefon po wymianie korespondencji zgodziła się na przyjęcie reklamacji ale po kolejnych e-meilach, przestał odpisywać. Płaciłem przelewem za ten telefon niestety nie otrzymałem żadnego rachunku posiadam tylko potwierdzenie przelewu na internecie. Czy istnieje możliwość odzyskania pieniędzy od takiej osoby
ewahallmann / 95.41.159.* / 2012-03-02 14:42
Witam zakupiłam buty nike w lipcu nosiłam je dwa miesiace i teraz miałam je ubane ze dwa razy i zauważyłam dwa małe pęknięcia.Odesłałam je do sprzedawcy z Allegro który napisał ze jest to zużycie mechaniczne i reklamacja została uznana za bezpodstawną.Reklamuje buty drugi raz w życiu pierwszy raz reklamowałam takie same buty nike tylko kupione w sklepie i tak samo pękły ale sklep oddał mi zwrot gotówki i zakupiłam buty na allegro.Dlaczego jeden sprzedawca stwierdził że to pęknecie a drugi nie uznaje reklamacji.
:))) / 79.184.118.* / 2012-02-24 21:25
Witam serdecznie.

Mam problem z firma PFS-SYSTEMS zakupiłem u nich słuchawki a gdy się popsuły powiedziano mi ze o gwarancji nie było mowy. Co mam zrobić w takim przypadku?
ruahann / 46.112.184.* / 2012-02-23 14:10
Witam serdecznie, mam ogromną prośbę o pomoc jak rozwiązać mocno niekonfortową dla mnie sytuację. Mam abonament mix, operator zaproponował mi zmianę taryfy. Po miesiącu otrzymałam fakturę na kwotę będącą 6xwyższą niż mój abonament. Jako klient abonament mix dotychczas nie miałam debetu, jedynie blokowano mi konto i doładowyłam je. 6 lutego zgłosiłam telefonicznie reklamację do operatora sieci, który wysłał ją do biura w formie @, poinformował mnie, że sprawa zostanie rozpatrzona od 7 do 14 dni. W związku z brakiem odpowiedzi i nieumożeniem żądanej ode mnie zaliczonej kwoty kilkakrotnie ponowiłam reklamację w formie @. Nie uzyskałam żadnej odpowiedzi. Jak postępować w tej sytuacji, czy przekroczenie terminu rozpatrywania reklamacji pociąga operatora sieci do jakieś odpowiedzialności? Czy są to wystarczające podstawy do rozwiązania umowy, umożenia niejasnej dla mnie do zapłacenia kwoty?
Uprzejmie poroszę o odpowiedź.
6 lutego zgłosiłam telefonicznie reklamację do operatora sieci, który wysłał ją do biura w formie @, poinformował mnie, że sprawa zostanie rozpatrzona od 7 do 14 dni. W związku z brakiem odpowiedzi i nieumożeniem żądanej ode mnie zaliczonej kwoty kilkakrotnie ponowiłam reklamację w formie @. Nie uzyskałam żadnej odpowiedzi. Jak postępować w tej sytuacji, czy przekroczenie terminu rozpatrywania reklamacji pociąga operatora sieci do jakieś odpowiedzialności? Czy są to wystarczające podstawy do rozwiązania umowy, umożenia niejasnej dla mnie do zapłacenia kwoty?
Elizka 16 / 2012-02-23 14:29
Hahahaha dobre swoje , Rzeczniik do sprawa obwytelskichgh, bardzo śmieszne... czy w ogóle w tym kraju taki rzecznik cokolwiek robi oprócz pobierania comiesięcznej pensji?
lutek1233214 / 83.31.181.* / 2012-02-22 19:27
dzien dobry 3 dni temu kupilem golf 4 i koles mi spuscil na przeglub bo cos stukalo zaprowadzilem auto do mechaniaka okazalo sie ze to skrzynia biegów dzwonilem chcialem sie dogadac zebypokryl koszty naprawy czy oddac samochud jemu a on nie chce czy moge kierowac ta sprawe do sadu sa szanase ze wygram sprawe
Ewelina K / 77.113.172.* / 2012-02-16 22:43
Witam. Mam problem z firmą SwedPol - producent okien i drzwi z pcv i aluminium. w grudniu 2011roku firma ta zamontowała mi dwa okna pcv. niestety one nie wyglądają na nowe. ramy są porysowane i uszczelki krzywo zamontowane. w dodatku szyba w oknie balkonowym pęklą podczas montażu. zgłaszam telefonicznie usterki ale do tej pory nikt nie przyjechal zeby to naprawic. . co mam robic?
.doradca. / 81.190.72.* / 2012-02-16 23:32
Mam nadzieję ,że za fuszerkę chyba im nie zapłaciłaś ?
Zgłoś do UOKiK.Poszukaj w necie , gdzie jest najbliższy Twojego miejsca zamieszkania.
Łukasz Mirkowski / 93.105.79.* / 2012-02-10 15:37
Dzień dobry! Mam problem z firmą sportową Intersport we Wrocławiu. Zakupiłem tam buty Nike w czerwcu 2008r.. Od tamtej pory reklamowałem je trzy razy. Buty non stop się rozklejają. Przy pierwszych dwóch reklamacjach naprawili obuwie sklejając je, natomiast teraz nastąpiła odmowa. Co powinienem zrobić?
gosiag777 / 217.144.201.* / 2012-01-10 11:31
Witam!! Dnia 08.11.2011 kupiłam kuchenkę elektryczno -gazową firmy AMICA. koszt 1250zł Dziesięć dni póżniej rozsypała mi się u niej szyba ( drzwiczki piekarnika) NIE UDERZYŁAM NICZYM!! Po prostu przy otwieraniu rozsypało się szkło!! Zgłosiłam reklamacje ale.... elementy szklane nie podlegaja gwarancji! Jednak musi być ta usluga wykonana przez SERWIS koszt okolo 200zł!! Szyby jednak nie było w SERWISIE! Do dnia dzisiejszego a juz nie długo miną dwa miesiące szyby nie mam!! Kontaktowałam się z Amica ,serwisem i mam dalej czekać!! Prosze o udzielenie mi informacji czy mam w takiej sytuacji jakies prawo!?
.doradca. / 81.190.72.* / 2012-02-16 23:34
Jeśli nie reklamacji , to z tytułu rękojmi powinni naprawić szkodę, ponieważ jest to wada fabryczna.
Marta M / 83.238.140.* / 2012-01-09 17:05
Witam, kupilam buty 23.12.2011r., mialam je na nodze z 3 razy- zalozylam do kosciola, pojechalam do rodziny i po 4 dniach zauwazylam, ze skóra ktorą pokryto korki jest cala pozdzierana, wygladalo to tak jak skora odchodzaca po opalaniu. 30.12.2011r. zglosilam to do sklepu. Dzisiaj-9.01.2012 zadzwonilam do sklepu i okazalo sie ze reklamacja nie zostala pozytywnie rozpatrzona- opinii pocztą jeszcze nie dostalam do daty ustosunkowania sie, bo jeszcze maja na to tydzien. W zwiazku z tym mam pytanie czy jesli opinia zostanie do mnie do tego dnia dostarczona czy mam mozliwosc skladania reklamacji do RPK? w jaki sposob mialabym to zrobic? przeciez nie podaruje im tego by po 5 dniach buty sie tak poniszczyly skoro z 3 razy byly tylko na nodze? Tanie nie byly a buty nie sa tez ekspozycja do postawienia na półce by na nie patrzec tylko sa do noszenia.
maniek41 / 178.42.137.* / 2011-12-29 21:01
Witam.Zawarłem umowę z T.P.S.A. w dniu 25.11.2011na internet plus telefon.Internet działa ale telefon nadal nie.Dzwonię na infolinie obsługi technicznej (wydając przy tym spore pieniądze dzwoniąc z tel.kom.) a oni mówią proszę czekać24h albo 48h a telefon jak nie działa tak nie działa. Jakich słów lub czynów mam użyć aby mnie zrozumieli
Izyda / 79.191.68.* / 2011-12-28 14:39
Samsung odmówił naprawy neeboka który był na gwarancji twierdząc, że uszkodzenie matrycy było mechanicze /jestem pewna że nie upadł/ i zarządał pokrycia kosztów ekspertyzy w kwocie 150 złotych + koszty transportu czy ma prawo i czy musze zapłacić?
kprzenioslo / 2011-12-27 19:45
witam ostatnimi czasy mój mąż bał się namówić na telefon w PLUSIE . Podczas rozmowy z konsultantkom została zawarta umowa tzw. wstępna i miało to byś na36 doładowań więc gdy kurier przywiózł telefon z umową mąż podpisał . teraz z ciekawości chciał sprawdzić ile jeszcze zostało mu doładowań do kupienia okazało się że jeszcze 41 a w umowie jest napisani że rzeczywiście podpisał umowę na48 doładowań bezwiednie i co teraz mamy zrobić w umowie pisze tylko tyle MXJP3V48#7 i jak normalny człowiek ma coś z tego wiedzieć
Monika G / 83.24.105.* / 2011-12-26 11:04
Witam.
Zakupiłam aparat cyfrowy z opcją nagrywania filmów ,zakupy w systemie ratalnym z dodatkowym ubezpieczeniem sprzęty.niestety nagrywa bez dzwięku .pani z serwisu powiedziała że to nie kamera,sklep kazał opisać sytuację po miesiącu odpisali że nic niemożna zrobić ,jestem rozczarowana ponieważ nie mogła sprawdzić nagrywania przed zakupem,towar był z ekspozycji nie dostałam upustu w cenie,a przedewszystkim mój niepełnosprawny syn niechce go używać a to był prezent dla niego .bardzo proszę o poradę.pozdrawiam .monika.
kretyn / 62.121.66.* / 2011-12-19 14:22
Witam,
Wda tygodnie zakupiłem samochód w komisie, w mieście odległym o 400 km.Na stacji diagnostycznej - przegląd techniczny - nie stwierdzono poważniejszych usterek. Uznałam że samochód jest sprawny, zwłaszcza że zapewnił mnie o tym również jego właściciel /ktoś z mojej bliskiej rodziny rodziny/. Po przyjeździe do domu okazało się, że samochód wymaga kosztownych napraw. Do wymiany był olej i jakaś uszczelka /500 zł/, ale poza tarczami, klockami i mandżetą /ok.800 zł/ trzeba wymienić całe oprzyrządowanie spryskiwaczy /ok.1000zł/, do tego nie działa tylna wycieraczka, alarm, trzeba naprawić sprzęgło i nie wiem co jeszcze. Koszt całości ok. 3000 zł , a nie wiem co jeszcze się okaże.
Straciłem zaufanie do tego samochodu i chcę go oddać. Nie otrzymałem w komisie żadnej umowy kupna-sprzedaży, bo myślałem, że wystarczy faktura zakupu.Na fakturze widnieje informacja, że samochód jest sprawny technicznie, co przeczytałem dopiero w domu. Wiem, że jest w ty sporo mojej winy, ale spieszyłem się , bo musiałem wracać do domu i pokpiłem sprawę. Nie mogłem jeździć samochodem w miejscu zakupu, bo najpierw musiałem wykupić ubezpieczenie / było już pół roku nie ważne / i załatwić inne formalności. Co mogę w tej sytuacji zrobić?

Najnowsze wpisy