ING znów działa. Po 79 godzinach przywrócono system maklerski
Po ponad trzech dobach niedostępności ING przywróciło moduły Makler w bankowości internetowej Moje ING oraz w aplikacji mobilnej ING Makler Mobile - poinformował w sobotę ING Bank Śląski.
"W sobotę o godz. 23.45 przywróciliśmy dostępność modułów Makler w bankowości internetowej Moje ING oraz w aplikacji mobilnej ING Makler Mobile. Oznacza to, że system maklerski już działa i można się do niego logować" - czytamy na stronie internetowej banku.
Awaria trwała ponad trzy doby. Usługi przywrócić po 79 godzinach niedostępności. Ale jak dodaje w komunikacie bank, w trakcie weekendu mogą jeszcze występować krótkie przerwy techniczne w związku z ewentualnymi dalszymi pracami nad systemem.
"Bardzo przepraszamy za awarię. Mamy pełną świadomość sytuacji, w jakiej postawiliśmy naszych klientów. W związku z tym podjęliśmy decyzję, że do końca grudnia br. wszyscy klienci Biura Maklerskiego ING będą mogli zawierać transakcje bez prowizji maklerskiej, powołamy specjalny zespół do sprawnego rozpatrywania reklamacji" - czytamy.
Kredyt w czasie pandemii. Jest taniej niż rok temu
ING poinformowało, że udostępni na stronie banku szczegółowy raport wyjaśniający powody awarii oraz opisujący przebieg prac naprawczych. "Potrzebujemy na to kilku dni, aby dokładnie przeanalizować zaistniałą sytuację z zewnętrznym dostawcą systemu" - napisano.