Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
PGO
|
aktualizacja

Zmiany dla klientów dużego banku. Jest komunikat

5
Podziel się:

12 listopada klienci ING Banku Śląskiego zyskają dostęp do nowej wersji aplikacji mobilnej. Na początku miesiąca dotychczasową wersję aplikacji wyłączył z kolei Santander Bank Polska.

Zmiany dla klientów dużego banku. Jest komunikat
Jeden z czołowych banków działających z w Polsce szykuje zmiany w bankowości mobilnej (Getty Images, Sitthiphong)

"Zmiany w Moim ING będą widoczne od 12 listopada dla klientów indywidualnych i przedsiębiorców. Strona główna aplikacji mobilnej będzie podzielona na trzy główne sekcje. Pierwsza to "Moje finanse", w której widać będzie wszystkie produkty finansowe. Druga to osiem "Skrótów", dzięki którym można szybko dotrzeć do najpotrzebniejszych funkcji np. płatności BLIK, salda rachunku, przelewów do ZUS. Klient może samodzielnie ustawić skróty do wybranych usług i dodatków. Trzecia sekcja "Wybrane dla Ciebie" to obszar, w którym użytkownik zobaczy spersonalizowane podpowiedzi i oferty" - tłumaczy bank.

Zmiany dla klientów ING

"Najprawdopodobniej w pierwszym kwartale 2024 r. pojawi się weryfikacja telefonu z banku. Aplikacja poinformuje, że przychodzące połączenie to na pewno telefon z banku" - mówi cytowana w komunikacie Katarzyna Stawecka, dyrektor odpowiedzialna za Retail Digital Experience w ING Banku Śląskim.

2 października dotychczasową wersję aplikacji wyłączył Santander Bank Polska. Bank Millennium zapowiedział zmianę adresu logowania do bankowości elektronicznej. Jak dotąd nie podano dokładnej daty.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(5)
Kanaro
6 miesięcy temu
Ja mam pytanie dlaczego blokowane jest konto ING z dostarczeniem dowodu osobistego do oddziału! Pierwsze twierdzenie że wina urzędu miasta a później wina nowego systemu ING bo nie idzie wpisać 3 imion!Po złożenie reklamacji 2 miesiące temu konto zostało teraz zablokowane upłynęło ważność!Z winy banku a nie klienta robi się to! Sprawa jest w toku może już nie długo ktoś zajmie się prasa jak traktuje się osobę niedowidząca w widoku 70 lat! Oni mają czas a klient musi płacić swoje zobowiązania i nie może!
Stary
6 miesięcy temu
Nie ufam żadnym bankom a konto mam tylko dlatego, że zostałem zmuszony niejako instytucjonalnie (żeby nie rozwijać tematu), no i na koniec przez ostatnie kilka lat straciłem połowę swoich oszczędności gromadzonych w banku na koncie nie wiedzieć dlaczego nazwanym oszczędnościowym !
Patryk
6 miesięcy temu
Moją najlepszą decyzją w życiu było zainwestowanie w nieruchomości. Współpraca z firmą Polzen, zajmującą się zarządzaniem nieruchomościami, przyniosła efekty!
Adolfina…
6 miesięcy temu
Zamiast główkować nad inwestycja gotówki i podniesienia stóp z nudów co chwila zmieniają strony …a później lud się dziwi że hakerzy mają eldorado..
Bartnik
6 miesięcy temu
Mam nadzieję, że mój komentarz przeczyta ktoś z tych "mózgowców" z ING. Taka zmiana, to już nie pierwszy raz. Mam u nich rachunek od prawie trzydziestu lat i kilka razy zrobili nam klientom taką "uprzejmość". Ktoś młody, kto to czyta pewnie pomyśli - o co si facet chodzi? Po prostu zmieniają wygląd i co ty chcesz? W tym rzecz, że tak pomyśli ktoś młody, kto szybko przyswaja sobie takie nowinki i szybko się do nich dostosowuje. Ludzie - nazwijmy nas delikatnie - wcześniej urodzeniu każdą taką zmianę przyjmują nieufnie. Nie mają pewności, czy działania są prawidłowe, czy czegoś sobie nie "namieszają", czy w ogóle sobie z tymi nowościami poradzą. Bank zatrudnia na stanowisku zmieniacza jakiegoś pociotka, który musi udowodnić, że jest tam potrzebny i wymyśla taki ktoś nowości, a my starzy ludzie musimy żyć w ciągłym zdenerwowaniu przeprowadzając przez aplikację jakieś operacje na swoim rachunku. K. górski, jak trenował złotą kadrę miał zasadę, że zwycięskiej drużyny się nie zmienia. Dotychczasowa aplikacja działa i działa dobrze, więc po co ją zmieniać. No dobrze. Chcą czegoś nowego - niech sobie zrobią, ale nam starym, przyzwyczajonym do tego co było niech zostawią poprzednią aplikację. Ktoś powie - ale to koszty! Owszem, ale czy dla nas starych nowa aplikacja to nie są koszty? Koszty niewymierne, ale one dla facecików w garniturkach, krawacikach i białych kołnierzykach nie liczą się. Oni są młodzi, mają otwarte umysły i śmieją się ze starych. Panowie i panie - do czasu. Wy też się starzejecie, a młodzież z nowymi pomysłami i nowymi technologiami już puka do waszych drzwi.