Jestem nie szczęśliwym posiadaczem karty "PRACTIKER DLA BIZNESU" i podpisuje się pod innymi negatywami tego forum ( może tylko bez tych obrażliwych tekstów ) .Mam problemy od miesiąca z tym " BANKIEM " . Od razu zaznacze , że bardzo dokładnie przeczytałem umowe i regulamin i postępując zgodnie z regulaminem zapłaciłem zakup jednorazowy do 81 dni przed ostatecznym terminem spłaty o około 30 dni , zaznaczyłem w tytule przelewu co spłacam . Nasępnego miesiąca dostałem zestawienie spłat i okazało się , że mam jeszcze raz zapłacić wymaganą kwote ( zapłaciłem zanim się upomnieli i " SYSTEM " zaksięgował wpłate w innej rubryce } . 3 godziny straciłem w Practiker w punkcie SYGMA na wyjaśnieniach . Naprawde bardzo miłe Panie zrozumiały w czym problem i poleciły złożyć reklamacje ( do 30 dni ) co uczyniłem poprzez FAX i to samo listem poleconym. Po dwóch dniach zadzwoniła do mnie pani z Windykacji - wyjaśniłem i też zrozumiała . Odesłała mnie do OBSŁUGI KLIENTA . Pani zaczeła ostro ja wyjaśniłem i takrze zrozumiała ( więc nie debile ) .Po tygodniu dostałem ponaglenie z grożbami - zdzwoniłem , wyjaśniłem i tm razem miły Pan też zrozumiał . Zaczeły do mnie przychodzić listy z gośbami aż przyszedł list o zadłużeniu , karze za nieterminowość i odsetki . Znowu tel.do windykacji , biura obsługi i nic !!! Reklamacja złożona i czekam na odpowiedż. . Mam wrażenie , że już wszystkich w tych działach znam W końcu się okazało , że windykacja tylko ponagla i gnębi aby zapłacić , biuro obsługi opowiada to co ma na monitorze i nic nie mogą - może tylko KIEROWNIK KSIĘGOWOŚCI ale on takimi sprawami się nie zajmuje. . Jedno wielkie kółko graniaste . Przyszło następne zestawienie z BANKU z wykazem spłat i to jest już K O S M O S . Na dzień dzisiejszy wiem , ,ze poprawności księgowania będe dochodził w SĄDZIE . Nie wiem jak to zrobić ale musze być szybszy niż Oni . Nie moge zostawić tego tematu na potem .Prośba o kontakt osoby która już to przeszła do końca i jak to załatwić.
Jestem nie szczęśliwym posiadaczem karty "PRACTIKER DLA BIZNESU" i podpisuje się pod innymi negatywami tego forum ( może tylko bez tych obrażliwych tekstów ) .Mam problemy od miesiąca z tym " BANKIEM " . Od razu zaznacze , że bardzo dokładnie przeczytałem umowe i regulamin i postępując zgodnie z regulaminem zapłaciłem zakup jednorazowy do 81 dni przed ostatecznym terminem spłaty o około 30 dni , zaznaczyłem w tytule przelewu co spłacam . Nasępnego miesiąca dostałem zestawienie spłat i okazało się , że mam jeszcze raz zapłacić wymaganą kwote ( zapłaciłem zanim się upomnieli i " SYSTEM " zaksięgował wpłate w innej rubryce } . 3 godziny straciłem w Practiker w punkcie SYGMA na wyjaśnieniach . Naprawde bardzo miłe Panie zrozumiały w czym problem i poleciły złożyć reklamacje ( do 30 dni ) co uczyniłem poprzez FAX i to samo listem poleconym. Po dwóch dniach zadzwoniła do mnie pani z Windykacji - wyjaśniłem i też zrozumiała . Odesłała mnie do OBSŁUGI KLIENTA . Pani zaczeła ostro ja wyjaśniłem i takrze zrozumiała ( więc nie debile ) .Po tygodniu dostałem ponaglenie z grożbami - zdzwoniłem , wyjaśniłem i tm razem miły Pan też zrozumiał . Zaczeły do mnie przychodzić listy z gośbami aż przyszedł list o zadłużeniu , karze za nieterminowość i odsetki . Znowu tel.do windykacji , biura obsługi i nic !!! Reklamacja złożona i czekam na odpowiedż. . Mam wrażenie , że już wszystkich w tych działach znam W końcu się okazało , że windykacja tylko ponagla i gnębi aby zapłacić , biuro obsługi opowiada to co ma na monitorze i nic nie mogą - może tylko KIEROWNIK KSIĘGOWOŚCI ale on takimi sprawami się nie zajmuje. . Jedno wielkie kółko graniaste . Przyszło następne zestawienie z BANKU z wykazem spłat i to jest już K O S M O S . Na dzień dzisiejszy wiem , ,ze poprawności księgowania będe dochodził w SĄDZIE . Nie wiem jak to zrobić ale musze być szybszy niż Oni . Nie moge zostawić tego tematu na potem .Prośba o kontakt osoby która już to przeszła do końca i jak to załatwić.