Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Lekarze: Rząd do roboty za tysiąc złotych

Lekarze: Rząd do roboty za tysiąc złotych

Money.pl / 2006-05-11 09:01
Komentarze do wiadomości: Lekarze: Rząd do roboty za tysiąc złotych.
Wyświetlaj:
Ela / 83.27.130.* / 2006-05-12 09:03
Ja jestem za podwyżką dla lekarzy! Nie jestem lekarzem, lecz pacjentem. Chciałabym w końcu, żeby lekarz był uśmiechnięty, zdowolony i żeby mu zależało na pracy, wtedy będzie mu zależało na pacjencie. Dlaczego posłowie zarabiają 100% więcej i ciągle słychać o ich aferach i korupcajch, a wiecie jakie są ciężkie studia na medycynie, tam nie ma głąbów tylko mądrzy ludzi. Ciekawe czy Wy krytykanci, chcielibyście tyle się uczyć ( tyle wyrzeczeń) i zarabiać 1200 zł. JA CHCĘ ŻEBY ONI MIELI GODNE PENSJE, BO TYLKO WTEDY BĘDĄ NAS GODNIE LECZYĆ!
uzi / 212.122.214.* / 2006-05-15 08:58
mama wrażenie, że trochę się Pani pomyliło...lekarzowi będzie zależało na pracy, jeśli będzie wiedział, że za olewanie pacjenta, spóźnianie się do roboty, wychodzenie przed czasem zostanie wylany z roboty....a co do wyłącznie mądrych ludzi po medycynie to trochę naiwne stwierdzenie....po wtóre koleś idący na medycynę jakieś 6 lat temu miał mniej więcej wyobrażenie o tym ile może zarobić....ja też chciałbym dostać ot tak sobie 30% podwyżki....
LP / 83.135.158.* / 2006-06-04 13:03
"mama wrażenie, że trochę się Pani pomyliło" a ja uważam że nie zabardzo .Kolejność jakich PIORYTETóW powinna być gwarancją CZEGO? Jakie piorytety wartości w jakiej kilejności tworzą/ czy powinny tworzyć/ fundament wypracowania zaufania i wiarygodności społeczeństwa do dodąrzenia poprawy funkcjonowania służby zdrowia.
Odpowiedzmy sobie tutaj na takie pytanie : jak przygotowana jest "Federacja służby zdrowia" do wykazania się INNYM Stosunkiem do obsługi pacjenta.
Czy tylko :DEKLARACJAMI do realizaci w przyszłości, CZY ZASADą -MY MOżEMY się JUż WYKAZAć jkością OBSŁUGI jako miernikiem klasyfikującym NAS do innej skali wynagrodzeń.