Forum Forum inwestycyjneSpółki

PLATFORMA MEDIOWA POINT GROUP SA podpisanie umowy z adMobile Sp. z o.o.

PLATFORMA MEDIOWA POINT GROUP SA podpisanie umowy z adMobile Sp. z o.o.

rob484 / 2008-09-17 23:26
Zarząd Platformy Mediowej Point Group S.A., informuje iż w dniu 11 września 2008 roku została
podpisana umowa pomiędzy AdMobile Sp. z o.o. (spółka w 100% zależna od PMPG S.A.) a ProxyAd Sp. z
o.o. Umowa dotyczy wdrożenia systemu do BluetoothŽ marketingu dla firmy ProxyAd, prowajdera reklamy
mobilnej.
Wdrożenie obejmuje kompleksową implementację innowacyjnego systemu w technologii BluetoothŽ
marketingu, która zostanie dokonana zarówno poprzez przygotowanie oprogramowania centralnego systemu
zarządzania kampaniami marketingowymi ProxyAd, jak również dostosowaniem oprogramowania urządzeń
nadawczych. Prace wprowadzające system wykonane zostaną na przełomie września i października, zaś
przychody z tego tytułu znajdą odzwierciedlenie w wynikach AdMobile w III i IV kwartale tego roku.
Jednocześnie, w związku z zawarciem ww. umowy, w dniu 11 września br. pomiędzy spółkami ProxyAd i
PMPG zawarte zostało wstępne porozumienie, na mocy którego Platforma Mediowa Point Group S.A., po
wdrożeniu systemu poprowadzi jego obsługę administracyjną i brokerską (sprzedaż reklam). Tym samym
PMPG rozszerzy zakres świadczonych przez siebie usług w sektorze nowych mediów na rynku komunikacji
marketingowej.
System do zarządzania kampanią przygotowany przez adMobile jest w pełni konfigurowalny, zaś do
zarządzania kampanią wystarczy dostęp do Internetu. System pozwala na customizację kampanii i
realizację wieloetapowej interakcji z użytkownikiem dokonywanej poprzez równoczesne przesyłanie
treści marketingowych dla osób znajdujących się w pobliżu. Celem jest efektywne komunikowanie się i
rozsyłanie w komunikatach tylko tych obiektów, które stanowią wartość dla konsumenta (Kupony
rabatowe, Gry Java� etc.). Na takim założeniu oparta została funkcjonalność całego rozwiązania.

Pierwsze kampanie marketingowe z wykorzystaniem technologii BluetoothŽ realizowane były przez
ProxyAd we współpracy z AdMobile już pod koniec 2007 roku. Na bazie wyników tych kampanii przez
ProxyAd została podjęta decyzja o stworzeniu własnego autorskiego rozwiązania oraz budowie
ogólnopolskiej sieci nadajników BluetoothŽ rozmieszczonych w miejscach dużego natężenia ruchu
konsumentów, czego dalszą konsekwencją stało się podpisanie ww. umowy na wdrożenie systemu
operacyjnego technologii BluetoothŽ marketingu dla ProxyAd.

Wartość umowy nie spełnia kryteriów umowy znaczącej, niemniej jednak z uwagi na fakt, iż zawarcie
powyższej umowy wpisuje się w realizację strategii Emitenta w zakresie wdrażania i rozwoju
innowacyjnych technologii w dziedzinie nowych mediów PMPG uznaje tą umowę za istotną w działalności
Grupy Kapitałowej PMPG.

kom espi abs/

Źródło: PAP
Wpisy na forum dyskusyjnym Money.pl stanowią wyraz osobistych opinii i poglądów ich autorów i nie powinien być traktowany jako rekomendacja kupna bądź sprzedaży papierów wartościowych. Money.pl nie ponosi za nie odpowiedzialności.

Najnowsze wpisy