Forum Forum dla firmKadry

Pracodawca musi zadbać o powietrze w biurze

Pracodawca musi zadbać o powietrze w biurze

Money.pl / 2010-10-01 09:06
Komentarze do wiadomości: Pracodawca musi zadbać o powietrze w biurze.
Wyświetlaj:
mac0 / 178.36.169.* / 2010-10-01 09:06

Mogą one usunąć nawet do 94 procent szkodliwych mikropyłków - aby zobaczyć różnicę wystarczy porównać filtr zużyty z nowym - cały brud widoczny na starym filtrze mógłby dostać się do płuc osoby pracującej

Ciekawe jak wyglądał by filtr po zastosowaniu w domu pracownika, gdzie są zwierzęta masa ubrań, kanapy, fotele, wykładziny dywanowe no i drukarki laserowe.
Przypomina to sytuację z Sienkiewicza: "Jak Kali ukraść krowę to dobrze , Jak Kalemu ukraść krowę to źle"
dobra+rada / 78.155.124.* / 2010-10-01 12:01
O co tobie chodzi?-czepiasz się bez powodu:pracodawca nie musi dbać o twoje zdrowie w twoim domu,na rynku jest cała masa różnych uzdatniaczy powietrza:klimy,nawilżacze ,osuszacze,filtry etc.,więc jak ci zależy na czystym powietrzu w domu to sobie to zainstaluj,a nie wypłakuj się publicznie.
mac0 / 178.36.169.* / 2010-10-01 14:16
Widać nie dość jasno się wypowiedziałem lub nie zrozumiałeaś(eś) moich intencji i nie chodzi mi o jakieś wypłakiwanie się tylko o absurdalność sytuacji.
Wyjaśnię jak krowie na granicy:
Rzecz w tym że pracodawca jest ścigany za nie spełnienie norm czystości powietrza w biurze, które to normy w domu tego samego pracownika są niejednokrotnie przekraczane (przecież też często ma drukarkę laserową).

Najnowsze wpisy