Forum Polityka, aktualnościKraj

Śledztwo w Smoleńsku zakończone

Śledztwo w Smoleńsku zakończone

Money.pl / 2010-04-16 23:41
Komentarze do wiadomości: Śledztwo w Smoleńsku zakończone .
Wyświetlaj:
m-53 / 83.24.24.* / 2010-04-16 23:41

hipotezy na temat tego filmu prokurator nazwał czystymi spekulacjami; zwrócił uwagę, że mogły to być wybuchy amunicji z pistoletów służbowych oficerów BOR.


Chyba wczoraj słyszałem, że znaleziono pistolety. I co? Nie da się sprawdzić, czy amunicja w magazynkach wybuchła???? Przecież to chyba widać na pierwszy rzut oka.

No i od czego miałaby ona wybuchnąć? Na tym filmie pożar, jakby się paliła kupka chrustu.

Czy samolot leciał już na oparach.

Wyraźnie widoczne na zdjęciach zestawy kołowe podwozia czyste, niepopalone, ani śladu pożaru czy uszkodzeń. A przecież zbiorniki są w skrzydłach.

Z jakiego powodu całkowitemu spaleniu uległ kadłub i przedział pasażerski???? (taką wiadomość też znalazłem). Znalazłem tylko jedno mizerne zdjęcie kadłuba - nie zauważyłem śladów szalejącego pożaru.

No i jeszcze jedno pytanie. Na zdjęciach widać leżące tuż obok siebie dwa nieuszkodzone, czyste, zestawy kołowe, kołami do góry. Podkreślam - tuż obok siebie. Wygląda jakby samolot uderzył w ziemię po wykonaniu półbeczki, podwozia zostały na miejscu, skrzydła i kadłub "odmaszerowały". A gdzie się podziało paliwo i pożar???

I ostatnie pytanie. Cytuję:
"Start samolotu nastąpił o godzinie 7:58 z prawie godzinnym opóźnieniem względem planowanego odlotu o godzinie 7:00 (taka godzina odlotu widnieje na oficjalnej, upublicznionej liście pasażerów)."

Z jakiego powodu???
Czytający nie tylko gazety / 83.5.163.* / 2010-04-22 14:16
Co do pożaru części pasażerskiej, to poszukaj sobie w sieci jak są rozłożone zbiorniki paliwa w TU154 - 2 zbiorniki paliwa są w skrzydłach (nr 2 i 3 - rozłożone symetrycznie - one są dzielone), zbornik nr 4 znajduje się pod podłogą przedziału pasażerskiego w kadłubie na wysokości łączenia skrzydeł z kadłubem a w tył od niego znajduje się zbiornik nr 1, z którego brane jest paliwo do silników (pompy przepompowują paliwo ze zbiorników 2,3 i 4 do 1, którego biorą je silniki - to w celu, by był równomierny dopływ paliwa do silników i jednocześnie pełna kontrola nad położeniem środka ciężkości samolotu w miarę zużywania paliwa w czasie lotu).

Koła mogły się nie opalić, bo stały wysoko ponad płomieniami (na skutek tego, że zbiorniki na skutek "dachowania" znalazły się na ziemi a koła w górze)/

Najnowsze wpisy