Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Carrefour Polska rozbuduje park handlowy Sonata Park w Sochaczewie

0
Podziel się:

Carrefour Polska - właściciel i zarządca Sonata Park w Sochaczewie - podjął decyzję o rozpoczęciu rozbudowy liczącego obecnie ponad 11 000 m2 obiektu - zyska on ok. 4 300 m2 powierzchni handlowej, podała spółka. Pierwsze prace oraz proces komercjalizacji nowej części galerii ruszą jeszcze w tym roku.

Carrefour Polska rozbuduje park handlowy Sonata Park w Sochaczewie

Sonata Park to największy park handlowy należący do Carrefour Polska, zlokalizowany w Sochaczewie. Obiekt oddany do użytku pod koniec 2014 r. zostanie poddany kompleksowej rozbudowie, która ma na celu poszerzenie i dywersyfikację oferty handlowej oraz unowocześnienie i dopasowanie obiektu do aktualnych potrzeb mieszkańców miasta, podano.

"Podjęliśmy decyzję o rozbudowie Sonata Park, zgodnie z naszą długoterminową strategią inwestowania w rozwój naszego portfolio galerii handlowych, w celu zwiększenia ich wartości. Nie bez znaczenia dla tej decyzji jest popularność i rosnące potrzeby mieszkańców Sochaczewa i regionu, które dają nam gwarancję opłacalności poniesionych nakładów" - powiedziała wiceprezes Carrefour Polska, dyrektor finansowy, galerii handlowych, nieruchomości i ekspansji Jagoda Gwardys-Zientara, cytowana w komunikacie.

Na skutek rozbudowy Sonata Park zyska około 4 300 m2 powierzchni handlowej, która trafi do nowych najemców. Carrefour planuje poszerzyć obecne portfolio marek modowych, a także zainteresować inwestycją innych najemców, którzy wzbogacą dotychczasową ofertę obiektu, wskazano.

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

budownictwo
nieruchomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)