Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Cherrypick Games przeznaczy 6,6 mln zł na pozyskanie graczy 'My Spa Resort'

0
Podziel się:

Główni akcjonariusze Cherrypick Games sprzedali 112 050 akcji inwestorom prywatnym i instytucjonalnych za łącznie 6,6 mln zł. Środki zostaną przeznaczone na pozyskiwanie graczy w "My Spa Resort", podała spółka.

Cherrypick Games przeznaczy 6,6 mln zł na pozyskanie graczy 'My Spa Resort'

"Transakcja objęła sprzedaż przez założycieli studia łącznie 112 050 sztuk akcji po cenie 59 zł" - czytamy w komunikacie.

Założyciele studia zobowiązali się do udzielenia spółce pożyczki na inwestycja w marketing i jednocześnie zadeklarowali udział w podwyższeniu kapitału spółki.

"Mieliśmy bardzo silny odzew ze strony inwestorów instytucjonalnych i prywatnych, którzy analizując kluczowe wskaźniki 'My Spa Resort' dostrzegli olbrzymi potencjał w kolejnych etapach monetyzacji produktu. Dostaliśmy propozycję dokapitalizowania spółki w celu przeniesienia gry na zupełnie inny poziom przychodowości. Jako założyciele spółki uznaliśmy, że sposób zasilenia firmy poprzez sprzedaż akcji i objęcie przez nas emisji jest najszybszą i najbardziej efektywną drogą pozyskania kapitału. Jako zarząd musimy myśleć o długoterminowym rozwoju spółki, dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie nowych inwestorów. Dzięki temu dynamicznie przeskalujemy nasz biznes. Jestem przekonany, że środki te pomogą nam znacząco przyspieszyć tempo rozwoju tego projektu" - powiedział prezes Marcin Kwaśnica, cytowany w komunikacie.

W ramach trzech dużych aktualizacji "My Spa Resort", z których ostatnia wprowadzona została pod koniec marca, spółka m.in. przebudowała plansze rozgrywki, zwiększyła jej rozmiar, zmieniła tytuł gry i uzupełniła tytuł o dodatkowe elementy premium, by zwiększyć zaangażowanie graczy i poprawić monetyzację. Efektem tych działań jest m.in. poprawa AARPDAU (średni dzienny przychód reklamowy na aktywnego użytkownika) o blisko 220% i znaczący wzrost retencji, czyli wskaźnika mówiącego o tym jak często użytkownik powraca do gry.

"Aby rozwinąć 'My Spa Resort' i maksymalnie wykorzystać potencjał komercyjny tego tytułu, musimy zwiększyć nakłady kapitałowe na pozyskiwanie graczy. Od dnia premiery zaczęliśmy jeszcze dokładniej analizować ich zachowania i pracowaliśmy nad poprawą kluczowych wskaźników, które mają bezpośrednie przełożenie na przychody z gry. Teraz tytuł jest już dostatecznie rozwinięty. Nie przestaliśmy jednak pracować nad produktem. Wierzymy, że wydane środki bardzo szybko się zwrócą" - wskazał prezes.

Cherrypick Games to producent gier mobilnych oraz na platformy PC i konsole. Spółka jest notowana na rynku NewConnect od listopada 2017 r.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)