Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Przychody CCC wzrosły o około 2 proc. Słaby marzec dla sieci obuwniczej

0
Podziel się:

Spadła wyraźnie sprzedaż w salonach obuwia CCC w marcu.

Przychody CCC wzrosły o około 2 proc. Słaby marzec dla sieci obuwniczej
(Pavel Ševela / Wikimedia (CC BY-SA 3.0))

Marzec jest jednym z najgorszych miesięcy na sprzedaż obuwia. Tak można wnioskować z dynamiki sprzedaży sieci CCC w tym i ubiegłym roku.

W poprzednich dwóch miesiącach CCC notowało bardzo wysoką dynamikę przychodów. Te rosły w tempie prawie 30-procentowym, porównując rok do roku. Podobnie zresztą sytuacja wyglądała w pierwszych dwóch miesiącach roku rok wcześniej. Marzec to jednak najwyraźniej czas na spowolnienie w branży obuwniczej.

Przychody grupy CCC za marzec 2016 wyniosły około 208 mln zł i były wyższe o 2,0 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego. Spadła jednak wyraźnie sprzedaż w salonach obuwia.

"Przychody ze sprzedaży detalicznej w sklepach stacjonarnych sieci CCC za marzec 2016 wyniosły około 177 mln zł i były niższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 8,5 proc., narastająco za okres styczeń - marzec wyniosły 454 mln zł i były wyższe o 10,4 proc. w stosunku do roku 2015 r" - czytamy w komunikacie.

Przychody ogółem za okres styczeń - marzec wyniosły ponad 529 mln zł i były wyższe o 22,6 proc. licząc rok do roku.

Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku.

Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)

© 2025 WIRTUALNA POLSKA MEDIA S.A.

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.
Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się tutaj.