Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Windeln.de, z portfela MCI.TechVentures, pozyskał azjatyckich inwestorów

0
Podziel się:

Windeln.de, spółka z portfela MCI.TechVentures, pozyskała nowych istotnych azjatyckich inwestorów, którzy objęli akcje spółki warte ok. 10,1 mln euro, podano w komunikacie.

Windeln.de, z portfela MCI.TechVentures, pozyskał azjatyckich inwestorów

"Przeprowadzone podwyższenie kapitału pomoże w realizacji przyjętych w ostatnich miesiącach planów, co do strategii dalszego rozwoju spółki. Operacje w Europie podlegają przeglądowi i restrukturyzacji, podczas gdy znaczące środki zostaną przeznaczone na dalsze przyśpieszenie wzrostu w Chinach - nacisk zostanie położony na optymalizację asortymentu produktów oraz rozszerzenie logistyki i sieci sprzedaży na tym największym azjatyckim rynku" - czytamy w komunikacie.

"Dzięki tej transakcji, umacniamy naszą bazę kapitałową i możemy selektywnie inwestować w zrównoważony wzrost. Jesteśmy zadowoleni, że udało nam się rozszerzyć bazę inwestorów w naszym największym regionie sprzedaży - Azji. Co więcej, ten krok pozwoli nam dalej pogłębiać naszą ekspertyzę i aktywnie wykorzystywać ją w Chinach" - powiedział prezes spółki ds. finansów, dr Nikolaus Weinberger, cytowany w komunikacie.

Jak podkreślił Wojciech Walniczek - senior investment director w MCI, nowi azjatyccy inwestorzy są dla Windeln gwarancją jeszcze szerszego dostępu do chińskiego rynku, co pozytywnie wpłynie na możliwości dystrybucyjne i pozycję strategiczną firmy.

"Wierzymy, że nowa strategia oraz zmiany zachodzące w spółce już w najbliższym czasie przyniosą oczekiwane efekty, w obszarze przychodów jak i dochodowości. Nie ustajemy w działaniach mających na celu wsparcie spółki w wypracowaniu zamierzonych rezultatów" - powiedział Walniczek, cytowany w komunikacie.

Windeln.de to notowana na giełdzie we Frankfurcie spółka z Funduszu MCI.TV, skupionego na inwestycjach w obszarze szybkiego wzrostu (late VC/Growth) w Europie, znajdująca się w portfelu od 2015 roku. Spółka zajmuje się sprzedażą online produktów dziecięcych oraz dla młodych mam, na rynkach Europy Zachodniej oraz w Chinach.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)