Biedronka uruchamia sklep internetowy. Sieć podała termin otwarcia
Biedronka od 22 sierpnia oficjalnie uruchamia sklep internetowy. W ofercie Biedronka Home znajdzie się ponad 1200 produktów z kategorii artykułów przemysłowych - poinformowało biuro prasowe sieci handlowej. Przez internet dyskont nie będzie jednak prowadzić sprzedaży artykułów spożywczych.
Nowy sklep Biedronka Home ruszy w poniedziałek 22 sierpnia. Wcześniej był testowany przez pracowników. Na tym etapie najczęściej wybieranymi kategoriami produktów były Kuchnia, Dom i Ogród oraz Elektronika. "Pierwsi użytkownicy sklepu internetowego do każdego zamówienia otrzymają oryginalną bluzę Biedronki z Fan Collection. W każdą środę i niedzielę oferowane będą hity cenowe – czyli specjalnie wyselekcjonowane produkty z dużymi rabatami" - poinformowało biuro prasowe sieci.
Dostawy zamówień będą realizowane pod wskazany adres lub do paczkomatu InPost.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Wakacje na Mazurach. "Ruch w Biedronkach jest niesamowity"
Biedronka otwiera nowe sklepy stacjonarne
173 mln euro zysku netto miała w drugim kwartale tego roku firma Jeronimo Martins, to portugalski właściciel sieci Biedronka. To aż o 44 miliony euro więcej niż w tym samym okresie poprzedniego roku. Mocno do góry idzie też sama Biedronka, która jest największą siecią w należącej do Portugalczyków grupie. Przychody działającej w Polsce sieci wzrosły w pierwszych sześciu miesiącach 2022 w krajowej walucie o 21,3 proc. w porównaniu z pierwszym półroczem 2021. Poszybowały do pułapu 8,3 mld euro, a w drugim kwartale wzrosły o 26,9 proc. do 4,4 mld euro.
W pierwszym półroczu Biedronka otworzyła 40 sklepów stacjonarnych (biorąc pod uwagę, że kilka sklepów zostało zamkniętych, sieć w sumie urosła 33 nowe placówki) i przeprowadziła modernizację 127 lokalizacji.